"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nuori Veri osa.3: Irvokas tuttavuus

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

*saapuu paikalle sormi pystyssä ja suu auki avatakseen sanaisen arkkunsa*
....

....

....olen sanaton.

....

*poistuu paikalta päätään pudistellen*
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Grom

*saapuu paikalle kirjoitettuaan jotain pienelle paperilapulle* Sen verran vaan, että luin nämä toisen ja kolmannen osan peräkkäin ja täytyy sanoa, että sen jälkeen ei enää tehnyt mieli lukea Weisin ja Hickmanin kuolemanporttia. Oli meinaan jumalaista tekstiä. ... *menee sanattomaksi*. Kaikki on jo sanottu.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Kiitos savonlinnalaistoveri.

Miun mielestä Kuolemaportit on tylsiä kirjoja, se eka oli ainaskin aika perseestä... Mutta onhan se silti aika hienoa, jos joku lopettaa kymmeneksi minuutiksi OIKEIDEN kirjailijoiden kirjojen lukemisen.
Grom

huussi kirjoitti:Kiitos savonlinnalaistoveri.

Miun mielestä Kuolemaportit on tylsiä kirjoja, se eka oli ainaskin aika perseestä... Mutta onhan se silti aika hienoa, jos joku lopettaa kymmeneksi minuutiksi OIKEIDEN kirjailijoiden kirjojen lukemisen.
Eipä kestä savonlinnalaistoveri.

Itsekin olen hieman pettynyt Kuolemanportteihin, mutta kun tuli ostettua se koko sarja, niin pitäähän se lukea. Kyllä sitä lukee, mutta menee välillä vähän överiksi. Ihan kelpo kirjoja, mutta tekisi mieli palata Tolkienin tai Eddingsin pariin...

Mutta todellakin, täytyy vielä sanoa että tarinasi ovat erityisen... hmm, sanoisinko "kirjailijamaisesti" :D kirjoitettu. Ihan mielelläni lukisin tällaisen kirjankin. Tai ainakin novellisarjan (jota tästä ilmeisesti on tulossa). Ja siitä figusta, siinä on sinulla melkoinen haaste jos aiot saada sen näyttämään samalta mitä tarinoissasi on kuvailtu. ;)
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

[OT, mutta sivuuttaa silti aihetta]Grom, näin by the way odotan yhä sitä figua. ;) Siinä on ollut sinulla melkoinen haaste jos aioit saada sen näyttämään samalta mitä tarinoistasi olen saanut selvän. :D [/OT, mutta sivuutti silti aihetta]
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Grom

Rune kirjoitti:[OT, mutta sivuuttaa silti aihetta]Grom, näin by the way odotan yhä sitä figua. ;) Siinä on ollut sinulla melkoinen haaste jos aioit saada sen näyttämään samalta mitä tarinoistasi olen saanut selvän. :D [/OT, mutta sivuutti silti aihetta]
Don't! Uskallankohan minä sitä tänne vielä laittaa!?!1

*hehkulamppu syttyy pään päällä*

Laitan sen W.I.P:nä ja siten Te saatte kommentoida mitä lisätä ja mitä korjata. Olettehan te sentään tarinoitani lukeneet... ;)
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Grom Hardhammer kirjoitti:
huussi kirjoitti:Kiitos savonlinnalaistoveri.

Ja siitä figusta, siinä on sinulla melkoinen haaste jos aiot saada sen näyttämään samalta mitä tarinoissasi on kuvailtu. ;)
Juuh. No siitä tulee... sanotaanko hieman sotaisammman näköinen, kuin mitä päähenkilö tällä hetkellä on. Eli päähenkilöstä tulee samanlainen, kuin mitä figusta.

Ja morathin lentävää heppaa tulen käyttää winged nightmaren säännöillä. Olen laittanut sille arpia jne... akikenlaista sontaa, että siitä tulisi semmonen zombiemainen... No nyt sitten tiedättekin ketä se tarinoissani esiintynyt haavoittunut pegasos etsii.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”