Eräs sangen tyhmä kysymys..
Eräs sangen tyhmä kysymys..
Eli keräilen TK:ta ja haluaisin tietää mikä edikka (edition) on nyt menossa? Haluaisin rulebookin, joten olisi mukava ostaa juuri se oikea laitos.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Noh, eipä tuo seiska varmaan ennen vuotta 2006 ole tulossa, jos sillonkaan vielä...
Tosin tyypillisesti kai väli on ollut vähän lyhyempi.
Tiedä sitten mitä siellä tulee, tuskin on vielä edes esiasteella koko 7th edikka
Mutta pelkkä sääntökirja riittää kun ostaa, ihan samanlailla kuin nytkin.
Tosin tyypillisesti kai väli on ollut vähän lyhyempi.
Tiedä sitten mitä siellä tulee, tuskin on vielä edes esiasteella koko 7th edikka
Mutta pelkkä sääntökirja riittää kun ostaa, ihan samanlailla kuin nytkin.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Der Dexter
Mihin muuten kaipaavat seisksa edikkaa? Kyllähän tämä laji toimii ihan hyvin. Ei tarvita mitään suuria perustavaa laatua olevia muutoksia, ellei ditä juuri haeta takaa...
Vähän eri asiahan oli ´sääntöjen sekamelska 40k:n puolella, joka poikikin ison kasan FAQ-osastoja....
Vähän eri asiahan oli ´sääntöjen sekamelska 40k:n puolella, joka poikikin ison kasan FAQ-osastoja....
Aliquando Insanire Iucundum Est
Ei olla hakemassakaan perustavaa laatua olevia muutoksia. Esimerkiksi 4. ja 5. olivat käytännössä samaa editiota pienillä säädöillä, mutta iso harppaus kolmosesta eri suuntaan. Kutosta varten remontoitiin iso osa säännöistä ja figuista, sekä koko ulkoasu. Seiska on taas suurella todennäköisyydellä vain pieni päivitys. Studion sanojen mukaan nykyiset armeijakirjat käyvät siihenkin. Veikkaan kyllä, että hiukan päivitetyt versiot niistä julkaistaan kohtalaisen nopeaan tahtiin. Onhan se aina 20e/kpl parin ruuvin kääntämisestä.Der Dexter kirjoitti:Mihin muuten kaipaavat seisksa edikkaa? Kyllähän tämä laji toimii ihan hyvin. Ei tarvita mitään suuria perustavaa laatua olevia muutoksia
Kutosen julkaisun jälkeen muuten studio kuulutti suureen ääneen, että WH on nyt täydellinen, eikä uutta editiota enää tule. Kansa nyökytteli ymmärtäväisenä ja kepeää naureskeluakin kuultiin. Eipä mennyt vuottakaan, kun alettiin jo varovaisesti vihjailla ja pian sen jälkeen sanamuoto vaihtui tyyliin "sitten kun seiskaeditio julkaistaan..."
Kyseessä on siis kuitenkin enemmän päivitys kuin täysremontti. Kutosedition tasoinen kirjoitus- ja skulptausprosessi on vähän liian raskas heti perään toistettavaksi.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Ja täytyy todeta, että 6th edition on kaikkea muuta kuin täydellinen. Sieltä tietyin paikoin saa säännöt venytettyä rikki. Säännöt on aikapaljon suunniteltu yksikkö vs yksikkö taistelua varten, mutta heti jos mukaan tulee useampia niin sieltä löytyy kummallisuuksia..
Yksi nykyisen systeemin helmasynti on jousiammunnan epäkohdat - joka kärjistyy näin haltia-armeijani kohdalla.
Yksi nykyisen systeemin helmasynti on jousiammunnan epäkohdat - joka kärjistyy näin haltia-armeijani kohdalla.
-
The Swordmaster
-
The Swordmaster
-
The Swordmaster