"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eräs sangen tyhmä kysymys..

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Aco

Eräs sangen tyhmä kysymys..

Viesti Kirjoittaja Aco »

Eli keräilen TK:ta ja haluaisin tietää mikä edikka (edition) on nyt menossa? Haluaisin rulebookin, joten olisi mukava ostaa juuri se oikea laitos.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Kuudes editio.

Muita ei ole edes myynnissä ollut vuosiin.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Nyt on menossa kuudes(6) editio.
edit: liian hidas :(
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Joo, kitos.. En saanut siitä mitään varmidtusta ja luulin, että oli menossa joko 6 tai 7 editio.. Vielä kerran kiitos..
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Jos jostakin 7 edition kirjan löydät niin ilmoita minullekin, vaihdan sen mieluusti 6 edition vastaavaan.Hehheh.
Qhayshu

Viesti Kirjoittaja Qhayshu »

Tuli tuosta 7 editionista vaan mieleen, että kuinka pian se itseasiassa tulee? Onko kenellään tietoa?
Life is only a game...
Chukie

Viesti Kirjoittaja Chukie »

Luultavasti ½-1 vuosi wood elfien armybookin ilmestymisen jälkeen :)
Qhayshu

Chukie kirjoitti:Luultavasti ½-1 vuosi wood elfien armybookin ilmestymisen jälkeen :)
Yllättävän pian, kun Soc-figutkaan eivät ole vielä kaupoissa. Saisivat minun mielestä odottaa kauemmin.
Life is only a game...
Qhayshu

Tai onko tarkaa tietoa siitä koska uudet Welffit tulevat?
Life is only a game...
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Menee varmaan vielä noin vuosi.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

No ei se uus edition mikään niin iso homma ole ku kuudes edition että uus sääntökirja riittänee kun ostaa.
Eye is green.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Noh, eipä tuo seiska varmaan ennen vuotta 2006 ole tulossa, jos sillonkaan vielä...
Tosin tyypillisesti kai väli on ollut vähän lyhyempi.

Tiedä sitten mitä siellä tulee, tuskin on vielä edes esiasteella koko 7th edikka :D
Mutta pelkkä sääntökirja riittää kun ostaa, ihan samanlailla kuin nytkin.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Mihin muuten kaipaavat seisksa edikkaa? Kyllähän tämä laji toimii ihan hyvin. Ei tarvita mitään suuria perustavaa laatua olevia muutoksia, ellei ditä juuri haeta takaa...
Vähän eri asiahan oli ´sääntöjen sekamelska 40k:n puolella, joka poikikin ison kasan FAQ-osastoja....
Aliquando Insanire Iucundum Est
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Der Dexter kirjoitti:Mihin muuten kaipaavat seisksa edikkaa? Kyllähän tämä laji toimii ihan hyvin. Ei tarvita mitään suuria perustavaa laatua olevia muutoksia
Ei olla hakemassakaan perustavaa laatua olevia muutoksia. Esimerkiksi 4. ja 5. olivat käytännössä samaa editiota pienillä säädöillä, mutta iso harppaus kolmosesta eri suuntaan. Kutosta varten remontoitiin iso osa säännöistä ja figuista, sekä koko ulkoasu. Seiska on taas suurella todennäköisyydellä vain pieni päivitys. Studion sanojen mukaan nykyiset armeijakirjat käyvät siihenkin. Veikkaan kyllä, että hiukan päivitetyt versiot niistä julkaistaan kohtalaisen nopeaan tahtiin. Onhan se aina 20e/kpl parin ruuvin kääntämisestä.

Kutosen julkaisun jälkeen muuten studio kuulutti suureen ääneen, että WH on nyt täydellinen, eikä uutta editiota enää tule. Kansa nyökytteli ymmärtäväisenä ja kepeää naureskeluakin kuultiin. Eipä mennyt vuottakaan, kun alettiin jo varovaisesti vihjailla ja pian sen jälkeen sanamuoto vaihtui tyyliin "sitten kun seiskaeditio julkaistaan..."

Kyseessä on siis kuitenkin enemmän päivitys kuin täysremontti. Kutosedition tasoinen kirjoitus- ja skulptausprosessi on vähän liian raskas heti perään toistettavaksi.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Ja täytyy todeta, että 6th edition on kaikkea muuta kuin täydellinen. Sieltä tietyin paikoin saa säännöt venytettyä rikki. Säännöt on aikapaljon suunniteltu yksikkö vs yksikkö taistelua varten, mutta heti jos mukaan tulee useampia niin sieltä löytyy kummallisuuksia..

Yksi nykyisen systeemin helmasynti on jousiammunnan epäkohdat - joka kärjistyy näin haltia-armeijani kohdalla.
The Swordmaster

Viesti Kirjoittaja The Swordmaster »

Minkälaisia epäkohtia tarkoitat? Itse pelaan myös haltioilla ja en ole huomannut tai kuullut mistään epäkohdista. Tarkoitatko ehkä jousien tehottomuutta?
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

varmaankin viittaa tykistön Overguess/Underguess ongelmaan...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
The Swordmaster

Öh murhe puhui kyllä jousiampujista eli miten tykistön Overguess/underguess siihen liittyy?
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Jos nyt jotain jäi epäselväksi niin puhuin jousien alitehoisuudesta ja ylihinnoittelusta. Ymmärtääkseni kyseessä on ylimitoitettu vastareaktio edellisen edikan ylitehoisuuteen.
The Swordmaster

Jep minustakin jousi on aivan liian alitehoinen. Nykyään on harvinasita nähdä armeejoita joka todella panostaa jousiin tai ylipäätään käyttää niiitä (paitsi wood elffit).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”