It has begun, Kertokaa Primarcheista

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

The Black Swordsman kirjoitti:Sarjakuvamaisesta fluffista?
kosiskelee lapsiyleisöä? :?
En nyt kyllä VIELÄKÄÄN tajua miten voit pitää fluffia lapsellisena sen takia että siinä ei kuvailla tarkasti miten ruuminosat lentelee yms.
2ed Space Wolf fluffi joss Bjorn The Fell Handed muistelee menneitä oli minusta mahtava ja en nähnyt siinä mitään typerää tai lapsellista.
Kaikki 2.edition kuvitukset oli suunnilleen sitä että Marine-joukko bostailee puhtaissa haarniskoissaan luotisaateessa. Verrattuna Rogue Traderin tyyliin niin se oli aivan valtava askel taaksepäin. RT:stä muistuu varsinkin semmoinen kuva mieleen jossa Apothecary valmistautuu päästämään haavoittuneen taisteluveljensä Bolt pistoolilla kärsimyksistään. Ei pelkästään se, että verta ja raajoja lentää, mutta se yleinen elämän raadollisuus puuttuu kokonaan!

Ja jos mennään tohon 2.ed. C:SW fluffiin niin sieltä on löydettävissä ehkä yks GW:n historian p@$k!mmista tarinoista. Kyllä, tarkoitan juuri sitä tarinaa missä Ragnar Blackmane ja kaverit taistelee Tyranideja vastaan. Se on ihan samanlaista juttuu mitä Kroxigor postittaa tuolla tarinat-boardilla, "sitten tuli hirvittävä Carnifex, mutta Ragnar loikkasi ja ampui pistoolilla".
The Black Swordsman kirjoitti: enpä nyt oikein tiedä, mielestäni 3ed yksinkertaistetut säännöt ja fluffin puuttuminen codexeista on enemmän lapsiyleisölle suunnattua, itse pidin necron codexista sen takia kun siinä oli paljon fluffia, kaikkien codexien pitäisi olla sellaisia.
Oon edelleen sitä mieltä että fluffin laatu voittaa määrän, 2 riviä hyvää fluffia voittaa 20 sivua p****a fluffia, ja siinä mielessä ollaan menossa hieman parempaan suuntaan. 40k on aivan selvästi "nuorelle" väelle markkinoitu tuote.
The Black Swordsman kirjoitti:
Siis ei Marinet oo virheettömiä, eikä niiden pitäis ollakaan. Ne on silti ihmisiä. Ja 1000+ Chapterissa sanoisin että noi "kiltit" on enemmän poikkeus kuin sääntö (heh, ja kysypä wolffi-pelaajien mielipiteitä että onko ne Space Wolffit kilttejä
Itse olen Space Wolf pelaaja ja olen kunnolla tutustunut niitten fluffiin ja pidän siitä mitenkä ne ajattelevat hieman erilailla asioita, he tykkäävät näyttä inkvisitiolle keskisormea ja ampua varoituslaukauksia jos he lähestyvät fenristä, tottakai kaikki pitävät niitä villeinä berserk idiootteina mutta he tuomitsevat SWt liian aikaisin.

Sitäpaitsi SW primarch huhun mukaan suunnitteli IGlle ne hienot tankit jotka nimettiinkin hänen mukaan niin eiköhän sekin tavallaan kerro välittämisestä. (ei mikään super sankari tyylinen vaikka mieluusti sen siihen osastoon laitatkin)
Sun mielestä aseitten kehittäminen yleiseen käyttöön on osoitus välittämisestä?! LOL! "Me täällä Smith & Wessonilla osoitetaan välittävämme" :lol:
The Black Swordsman kirjoitti: Kyllä niitä teorioita on nähty.
Cypher on Luther joka melkein tappoi Lion El'Johnsonin
Luther nyt jostain kumman syystä ajelehtii ympäri universumia milloin missäkin armeijassa, kukaan ei tiedä mikä voima häntä suojelee mutta hän yrittää tavallaan saada anteeksiannon ja korjata Lion swordin.
Hyvä teoria. Paitsi että fluffin mukaan Lutheria pidetään jossain pienessä kammiossa syvällä Rockin onkaloissa, ja odottaa että El'Johnson tulee antamaan anteeksi (what a cry-baby). Lion El'Johnsonin taas kaappasivat taistelun jälkeen olennot, jotka tunnetaan Watchers in the Darkeina (semmoset puolituisen kokoset pikkuheebot kaavuissa). Siis aivan hirveetä matskuu. Niitten pitäis palkata GW:lle joku tyyppi esikoulusta kirjottamaan noita fluffeja et niihin tulis ees jotain syvyyttä. No mut siis täähän oli 2.editiosta, toivon että ne jaksais kehittää jotain parempaa juttua.
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

Hei hei, onhan niillä Gav Thorpe, miksei se vois alkaa pyörittää koko hommaa itsekseen?
Huumorilla, huumorilla.
The Black Swordsman

Viesti Kirjoittaja The Black Swordsman »

Kaikki 2.edition kuvitukset oli suunnilleen sitä että Marine-joukko bostailee puhtaissa haarniskoissaan luotisaateessa. Verrattuna Rogue Traderin tyyliin niin se oli aivan valtava askel taaksepäin. RT:stä muistuu varsinkin semmoinen kuva mieleen jossa Apothecary valmistautuu päästämään haavoittuneen taisteluveljensä Bolt pistoolilla kärsimyksistään. Ei pelkästään se, että verta ja raajoja lentää, mutta se yleinen elämän raadollisuus puuttuu kokonaan!
Onhan 2ed jotenkin lapsellisempi kun vertaa 3ed mutta
kun 40k on vieläkin tavallaan kehitysvaiheessa eihän wh40k ole kuin "vasta" 3ed (juu tiedän että 4ed on tulossa)
Ja jos mennään tohon 2.ed. C:SW fluffiin niin sieltä on löydettävissä ehkä yks GW:n historian p@$k!mmista tarinoista. Kyllä, tarkoitan juuri sitä tarinaa missä Ragnar Blackmane ja kaverit taistelee Tyranideja vastaan. Se on ihan samanlaista juttuu mitä Kroxigor postittaa tuolla tarinat-boardilla, "sitten tuli hirvittävä Carnifex, mutta Ragnar loikkasi ja ampui pistoolilla".
Itse asiassa Ragnar tunki kranaatin sen Ötökän sisuksiin
lopussa sitäpaitsi kuvailtiin kun ne kuollet Space Wolffit poltettiin sehän olisi silloin hienoa?
Oon edelleen sitä mieltä että fluffin laatu voittaa määrän, 2 riviä hyvää fluffia voittaa 20 sivua p****a fluffia, ja siinä mielessä ollaan menossa hieman parempaan suuntaan. 40k on aivan selvästi "nuorelle" väelle markkinoitu tuote.
Ehkä se "ikäraja" hieman aleni mutta en tiedä onko se kuolemaksi..
Sun mielestä aseitten kehittäminen yleiseen käyttöön on osoitus välittämisestä?! LOL! "Me täällä Smith & Wessonilla osoitetaan välittävämme"
Yleiseen käyttöän?
sen tankin sai vain IGt
siinä mielessä se oli välittämistä ettei primarcha sanonut "i dont give a f*k" ja kävelee ohi.
Ja huomasitko sen "eiköhän sekin tavallaan kerro..."

Vai että Lutherkin joutui sinne
Watchers in the dark ovat sellainen mystinen rotu joka tekee "yhteistyötä" dark angeleitten kanssa ja Lion El'Johnson on se joka nukkuu siellä rockissa. kukaan ei oikeastaan tiedä paljoa näistä pikkutyypeistä mutta näköjään ne selvis 3ed.

Siis sinun mielestäsi GWn fluffi on törkeän huonosti tehtyä?
Sittenhän tappelemme makuasiasta..

Sinun mielestäsi primarchit ovat turhia koska antavat hieman toivoa ja ovat sarjakuva sankareita?
Uhh.. ei jaksa

Helppo asia tehty vaikeaksi.. :?
Viimeksi muokannut The Black Swordsman, Pe 27.09.2002 08:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Rauhoituppas hiukan Black Swordsman. Turha ottaa näitä asioita niin henkilökohtaisesti. Muistan itsekin riidelleeni kanssasi jostain ihan turhasta (tais liittyy armeijalistojen suunnitteluun), kunnes lopulta kyllästyin. Ensinnäkään ei ole kovinkaan rakentavaa alkaa tahallaan lukea toisen viestejä väärin saadakseen oman mielipiteensä näyttämään oikeammalta. Minusta Caco puhui juuri siitä, että väkivalta nimenomaan ei ole tärkein (kts. esimerkki apteekkarista).

Ja lisäksi Russ taisi suunnitella sen Leman Russin juuri rogue traderin aikana, jossa leman oli vielä tavallinen ihminen ja muistaakseni toisessa editiossa tuo fluffi korvattiin nykyisellä primarkkifluffilla. Eli toisin sanoen nykyisin toi RLBT on vaan nimetty meidän primarkin mukaan ihan vaan kunnioituksesta kunnioituksesta.
And they wonder how he dealt with stress so well..
The Black Swordsman

Olet oikeassa.. ton viimeisen postin nyt kirjoitin aamulla juuri ennen kouluun menoa, onhan se kehno selitys mutta nyt kun on kunnolla herännyt niin alkaa tajuamaan.

Tiedän ton Leman Russ ihmisenä fluffin mutta ikinä en ole itse päässyt lukemaan sitä vain kuullut paloja sieltä sun täältä.
Cacodemoni

The Black Swordsman kirjoitti:Ehkä jonkun mielestä väkivaltaa tarvitaan hienoon 2rivin fluffiin
eli siis väkivaltainen 2rivin fluffi hakkaa 20sivua ei väkivaltaista fluffia?

Itse asiassa Ragnar tunki kranaatin sen Ötökän sisuksiin
lopussa sitäpaitsi kuvailtiin kun ne kuollet Space Wolffit poltettiin sehän olisi silloin hienoa fluffia eikö? :lol:

Mä en kyl missään vaiheessa sanonut että fluffissa pitää olla väkivaltaa että se olis hyvää. Se riippuu ihan miten sitä väkivaltaa käytetään fluffissa. Otetaan esimerkiksi toi Ragnar tarina, jossa siinäkin oli väkivaltaa, Carnifex tappo Ragnarin kaverin (nyyh!) ja Carnifexiä räjäytettiin kranulla jne. Sitten otetaan mun lemppari fluffi, tarina missä Emperor joukkoineen teleporttaa Horuksen taistelualukseen. Siinä kuvataan kuinka Emperorin joukot joutui erilleen, ja yksi kerrallaan ne kuoli hirvittävillä tavoilla Horuksen vääristyneessä aluksessa. Sanguinius lojui kuolleena Horuksen edessä kun ei ollut suostunut vaihtamaan puolta. Emperorin ja Horuksen välisessä taistelussa Horus nöyryytti täysin ihmiskunnan suurinta sankaria, mm. repi kurkun auki ja katkoi selkärangan, kunnes yksinäinen terminaattori saapui paikalle, ja välittömästi hyökkäsi Horuksen kimppuun Storm Boltteri soiden. Horus tuhosi terminaattorin helposti, mutta Emperor sai tilaisuutensa ja tappoi Horuksen.

Verrataanpa väkivallan osuutta tarinoissa. Ragnar tarinassa on säälittävä yritys vedota lukijan tunteisiin siten että tapatetaan kaveri johon Ragnarilla on tunneside (tuplanyyh), ja lopussa bostaillaan kun sankarit poltetaan roviolla (yhyy!) Horus/Emperor tarinassa väkivalta luo kauhua, nöyryytystä, uhrautumista ja sääliä jotka oikeasti vetosi tunteisiin. Jos sä et todellakaan pysty löytämään eroa noitten kahden tarinan kirjallisissa ansioissa, niin ole hyvä vaan ja ahmi kaikki tekstit mitä GW suoltaa.

Ja se suututtaa, että nykyfluffissa Sanguiniuksen uhrautumisen ansiosta Emperor pystyi voittamaan Horuksen. Alkuperäisessä tarinassa Sanguinius oli sankari koska ei vaihtanut puolta ilmeisen voittajan puolelle. Yksinäisen, nimettömän, tuntemattoman sotilaan, terminaattorin uhrautuminen sivuutettiin noinvain. Tää taas vahvisti kunnon supersankari meininkiä, ja saatiin Blood Angeleista martyyrisankareita sen sijaan että ne olis psykoottisia tappajia joilla on kaikenlaisia verenjuontirituaaleja.
The Black Swordsman kirjoitti:Hmm.. ai että Lutherkin joutui sinne
Watchers in the dark ovat sellainen mystinen rotu joka tekee "yhteistyötä" dark angeleitten kanssa ja Lion El'Johnson on se joka nukkuu siellä rockissa. kukaan ei oikeastaan tiedä paljoa näistä pikkutyypeistä mutta näköjään ne selvis 3ed.
"...the Rock hides many dark secrets... - ...There, kept alive for ten thousand years inside a stasis field, languishes the broken man who was once Luther." Toi oli 2.ed Codexista, en oo lukenu 3.ed Codexia, joten sori jos en oo ihan ajan tasalla... GW ku vaihtaa fluffia useammin ku tavallinen ihminen sukkiaan.
The Black Swordsman kirjoitti: Siis sinun mielestäsi GWn fluffi on törkeän huonosti tehtyä ja itse kirjoittaisit paremman fluffin?
En oo väittänytkään että minä osaisin kirjoittaa paremmin. Väitin että esikoululainenki pystyisi luomaan enemmän merkityksiä tarinoihin :twisted:
The Black Swordsman kirjoitti: ja primarchit ovat turhia koska antavat hieman toivoa ja ovat sarjakuva sankarimaisia sinun mielestäsi?

eikä 40kssa ole tarpeeksi väkivaltaa sinun mielestäsi?

Ootko saanut tarpeeksi rakkautta lapsena? :lol:
Toivo ei sovi 40k universumiin. 40k:ssa on liikaa tarpeetonta väkivaltaa (Ragnar fluff) ja liian vähän merkityksellistä (Horus/Emperor fluff). En tietenkään saanut rakkautta lapsena, sikshän mulla on toivottaman pessimistinen näkemys GW:n peliuniversumista, jossa myöskin elän täydellisesti ja jonka kuvittelen olevan todellinen. 8)
The Black Swordsman

Hyvä pointti väkivallan käytöstä..
Verrataanpa väkivallan osuutta tarinoissa. Ragnar tarinassa on säälittävä yritys vedota lukijan tunteisiin siten että tapatetaan kaveri johon Ragnarilla on tunneside (tuplanyyh), ja lopussa bostaillaan kun sankarit poltetaan roviolla (yhyy!) Horus/Emperor tarinassa väkivalta luo kauhua, nöyryytystä, uhrautumista ja sääliä jotka oikeasti vetosi tunteisiin. Jos sä et todellakaan pysty löytämään eroa noitten kahden tarinan kirjallisissa ansioissa, niin ole hyvä vaan ja ahmi kaikki tekstit mitä GW suoltaa.
En minäkään kyllä sitä Ragnar fluffia lukiessani ollenkaan liikuttunut yms mutta ikinä en ole sitä sellaisena nyyhkyjuttuna pitänytkään.

Mielestäni Emperor vs. Horus fluffi on ihan eri luokkaa kuin joku codexien takasivuille olevat fluffit.

Ei se Ragnar fluffikaan varmaan ollut tarkoitettu koskettamaan ihmisen sisintä niinkuin joku "isomman luokan" fluffi.
Yksinäisen, nimettömän, tuntemattoman sotilaan, terminaattorin uhrautuminen sivuutettiin noinvain. Tää taas vahvisti kunnon supersankari meininkiä, ja saatiin Blood Angeleista martyyrisankareita sen sijaan että ne olis psykoottisia tappajia joilla on kaikenlaisia verenjuontirituaaleja.
Itse asiassa juuri sen yksinäisen terminaattorin kunniaksi Emperorin golden throne versio määräsi panssarinsa sulatettavaksi ja sitten jokaiseen terminator panssariin laitettiin pieni pala emperorin omaa panssaria ja samalla saatiin mukavasti lisää kestävyyttä yms.

Se yksinäinen Terminaattori sai Emperorin myös tajuamaan kuinka
ilkeä Horus todella oli, Emperorihan yritti vielä tavallaan pelastaa Horusta koska Horus oli hänelle kuin oma veli mutta kun hän näki Horuksen tappavan sen urhean terminaattorin niin hän kokosi viimeiset voimansa.

Blood Angelit ovat kirottuja, he eivät ole hulluja
vähän sama kun menisit haukkumaan jonkun hulluksi kun se on vakavasti sairas.

Blood Angelit ovat vakavasti "sairaita" he yrittävät noudattaa codex astartesia ja olla "normaaleja" mutta heidät on kirottu
sillä black ragella. (he kokevat sen tuskan kun heidän primarchansa tapettiin ja näkevät sanguiniuksen unen).
Toivo ei sovi 40k universumiin. 40k:ssa on liikaa tarpeetonta väkivaltaa (Ragnar fluff) ja liian vähän merkityksellistä (Horus/Emperor fluff). En tietenkään saanut rakkautta lapsena, sikshän mulla on toivottaman pessimistinen näkemys GW:n peliuniversumista, jossa myöskin elän täydellisesti ja jonka kuvittelen olevan todellinen.
Se Ragnar fluffi oli nyt sitä "tyypillistä" codexin loppupuolelle olevaa
fluffia, niiltä en ole ikinä suuria odotellutkaan.

Jonkun mielestä toivo sopii jonkun mielestä ei
Mielestäni on hienoa kun on sankareita, ei väliä kuinka synkkää olisi yms
sankarit ja toivo on aina sellaisia asioita jotka ovat hienoja ja tärkeitä, pitäisikö Wh40k universumin olla ilman johtajia? mun mielestä nämä primarchit sun muut "sarjakuva sankarit" ovat osa wh40kta
kautta aikojenhan niitä sankareita on ollut.. :?

mä alan kohta mussuttaan toivosta kuin joku kukkahattu täti jos tää jatkuu :lol: :wink:
Cacodemoni

The Black Swordsman kirjoitti:Itse asiassa juuri sen yksinäisen terminaattorin kunniaksi Emperorin golden throne versio määräsi panssarinsa sulatettavaksi ja sitten jokaiseen terminator panssariin laitettiin pieni pala emperorin omaa panssaria ja samalla saatiin mukavasti lisää kestävyyttä yms.

Se yksinäinen Terminaattori sai Emperorin myös tajuamaan kuinka
ilkeä Horus todella oli, Emperorihan yritti vielä tavallaan pelastaa Horusta koska Horus oli hänelle kuin oma veli mutta kun hän näki Horuksen tappavan sen urhean terminaattorin niin hän kokosi viimeiset voimansa.
Oho, tota en tiennykkään. Tiesin kyllä että jokaisessa t-haarniskassa on osa Emperorin panssaria, mutten tienny tota taustaa että miks. Kuulostaa hyvältä.
The Black Swordsman kirjoitti: Blood Angelit ovat kirottuja, he eivät ole hulluja
vähän sama kun menisit haukkumaan jonkun hulluksi kun se on vakavasti sairas.

Blood Angelit ovat vakavasti "sairaita" he yrittävät noudattaa codex astartesia ja olla "normaaleja" mutta heidät on kirottu
sillä black ragella. (he kokevat sen tuskan kun heidän primarchansa tapettiin ja näkevät sanguiniuksen unen).
Toi on vähä sama kun sä menisit sanomaan jostain verta juovasta sarjamurhaajasta että se on kirottu eikä hullu. Tottakai ne on vakavasti sairaita, kaikki jotka ovat psykoottisen sadistisia ovat vakavasti sairaita. Sarjamurhaajalla viiraa päästä (aivoissa vikaa), Blood Angelilla viiraa päästä (geneseedissä vikaa).
The Black Swordsman kirjoitti: Se Ragnar fluffi oli nyt sitä "tyypillistä" codexin loppupuolelle olevaa
fluffia, niiltä en ole ikinä suuria odotellutkaan.
Miten "tyypillinen codexin loppupuolella oleva fluffi" eroaa muusta Codexin fluffista? Onko GW:llä joku tapa laittaa huonot fluffit loppuun? Mun mielestä 2.ed Codexien fluffit on kauttaaltaan huonoja.
The Black Swordsman kirjoitti: Jonkun mielestä toivo sopii jonkun mielestä ei
Mielestäni on hienoa kun on sankareita, ei väliä kuinka synkkää olisi yms
sankarit ja toivo on aina sellaisia asioita jotka ovat hienoja ja tärkeitä, pitäisikö Wh40k universumin olla ilman johtajia? mun mielestä nämä primarchit sun muut "sarjakuva sankarit" ovat osa wh40kta
kautta aikojenhan niitä sankareita on ollut.. :?
40k universumin ei pitäis olla ilman johtajia, sen pitäis olla ilman sarjakuvamaisia johtajia. Joku Ultramarineitten Chapter Master Lord MacCragge on niin pelle sarjakuvasankari ku voi olla, C:UM:ssa on aivan naurettavat tarinat tän klovnin urotöistä. Kun taas Flesh Tearereiden Chapter Master Seth on miljoona kertaa kiehtovampi hahmo vaikka oon lukenu siitä vain n. yhden rivin fluffia. Ehkä just se, että oma mielikuvitus työskentelee kun äijästä ei oo niin paljoo fluffia tai kuvauksia, on mun mieleen. Mulla on pienen pieni pintapuolinen käsitys minkälainen persoonallisuus Seth on, eikä hajuakaan siitä minkä näköinen se on... se tekee siitä kiehtovan. Jos otetaan mun aikaisempi vertaus antiikin jumalista ja Lovecraftin ötöistä, niin se vesittäis koko kiehtovuuden kokonaan jos Nyarlathotepin puvusta astuiski ulos joku tavallinen partahemmo joka haluaakin vaan tappaa kaikki hyvikset.

Ja totaalisesti olen kaikkien itse-keksittyjen hahmojen kannalla. Se antaa mahdollisuuden tehdä sun komentajasta just sellasen ku sä itte haluat sen olevan. Tosin ku jotku Special Characterit. Hiippailee figupöydän ääreen unelmoimaan Chapter Master Seth -konversiosta 8)
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

Flesh Tearerit on hulluja nekin....
Huumorilla, huumorilla.
Cacodemoni

Sleep kirjoitti:Flesh Tearerit on hulluja nekin....
Tiedän (katso aikaisemmat postaukseni), enkä mä oo mitenkään hulluutta vastaan.
The Black Swordsman

Toi on vähä sama kun sä menisit sanomaan jostain verta juovasta sarjamurhaajasta että se on kirottu eikä hullu. Tottakai ne on vakavasti sairaita, kaikki jotka ovat psykoottisen sadistisia ovat vakavasti sairaita. Sarjamurhaajalla viiraa päästä (aivoissa vikaa), Blood Angelilla viiraa päästä (geneseedissä vikaa)
Selvennän tuota hieman
Kirous teki Blood Angeleista mielisairaita
Miten "tyypillinen codexin loppupuolella oleva fluffi" eroaa muusta Codexin fluffista? Onko GW:llä joku tapa laittaa huonot fluffit loppuun? Mun mielestä 2.ed Codexien fluffit on kauttaaltaan huonoja.
Olis pitänyt vain sanoa että SW 2ed codexin loppupuolella oleva.
minun mielestäni ainakin henkilöiden fluffit 2ed SW codexissa ovat mahtavia mutta tämä vain minun mielipiteeni.
Kun taas Flesh Tearereiden Chapter Master Seth on miljoona kertaa kiehtovampi hahmo vaikka oon lukenu siitä vain n. yhden rivin fluffia. Ehkä just se, että oma mielikuvitus työskentelee kun äijästä ei oo niin paljoo fluffia tai kuvauksia, on mun mieleen.
Itse olen luken FT fluffin mutta mielestäni Seth ei ole mikään sen ihmeempi juttu.

Mitä tulee noihin parin rivin fluffeihin mystisistä hienoista chaptereista ja hahmoista niin Mortifactorit ja Relictorsit ovat mun mieleeni.
Olen joskus jopa miettinyt Relictorsien pelaamista käyttäen nilla sääntöjä.
Cacodemoni

The Black Swordsman kirjoitti:Itse olen luken FT fluffin mutta mielestäni Seth ei ole mikään sen ihmeempi juttu.

Mitä tulee noihin parin rivin fluffeihin mystisistä hienoista chaptereista ja hahmoista niin Mortifactorit ja Relictorsit ovat mun mieleeni.
Olen joskus jopa miettinyt Relictorsien pelaamista käyttäen nilla sääntöjä.
Pistän paremmaks :D Mä oon harkinnut että jos aloitan marinet, niin teen niistä Chapter of the Dark Brotherhoodeja, joista on ainoastaan yksi kuva Rogue Traderissa!!! (tää on mun patentti, muut ei saa käyttää tai Cacodemoni rankaisee :twisted: )

Mä en oo tohon Marine-fluffiin niin syventynyt, mutta mistä oot lukenu FT-fluffia? Onko Index Astartesissa juttua niistä? Army Builderissa on ainakin niille oma entrynsä?
The Black Swordsman

Heh.. mä aloitankin ihan nollasta teen DIYn 8)

http://www.armageddon3.com/English/Camp ... arers.html
Tuossa on jotain FTstä lähinnä armageddon tietoa mutta silti fluffia
onhan siinä väkivaltaa mutta se kertoo hyvin FTn luonteesta.

http://www.armageddon3.com/English/Camp ... lions.html
Toi on mielenkiintoinen fluffi..
Cacodemoni

The Black Swordsman kirjoitti:Heh.. mä aloitankin ihan nollasta teen DIYn 8)

http://www.armageddon3.com/English/Camp ... arers.html

Tuossa on jotain FTstä lähinnä armageddon tietoa mutta silti fluffia
onhan siinä väkivaltaa mutta se kertoo hyvin FTn luonteesta.
Tän oonki lukenu, hyvää tekstiä.
The Black Swordsman kirjoitti: http://www.armageddon3.com/English/Camp ... lions.html
Toi on mielenkiintoinen fluffi..
Hmm... ihan kiva, ihan kiva... Inquisition pistää kokonaisen chapterin poseen...
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Cacodemoni kirjoitti: Mä en oo tohon Marine-fluffiin niin syventynyt, mutta mistä oot lukenu FT-fluffia? Onko Index Astartesissa juttua niistä?
Muistaakseni. Kyseinen juttu julkaistiin ennen Index Astartes: The first founding sarjan aloittamista, eli ainakin vuosi tai pari sitten.
And they wonder how he dealt with stress so well..
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

The Black Swordsman kirjoitti:
Toi on vähä sama kun sä menisit sanomaan jostain verta juovasta sarjamurhaajasta että se on kirottu eikä hullu. Tottakai ne on vakavasti sairaita, kaikki jotka ovat psykoottisen sadistisia ovat vakavasti sairaita. Sarjamurhaajalla viiraa päästä (aivoissa vikaa), Blood Angelilla viiraa päästä (geneseedissä vikaa)
Selvennän tuota hieman
Kirous teki Blood Angeleista mielisairaita
"Kirous" on vähän huono termi. Kysehän on sitä, että uudet BA:t joutuivat ottamaan geneseedinsä kuolleesta primarchista, jossa oli jo alkanut tapahtua hajoamista... ja sitten sanguinary priesteistä, kun Sanguiniuksen veri alkoi käydä liian pahasti... Siksi niiden geeneissä on virhe, joka saa ne sekoamaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Cacodemoni kirjoitti:Juupas!
The Black Swordsman kirjoitti:Eipäs!
Cacodemoni kirjoitti:Mutkun...
The Black Swordsman kirjoitti:Ei, kun...
Turpaa kiinni. Molemmat! Ette ikinä pääse sopuun, kun maukaisioista te kinailette (olette taineet "huomata" sen itsekin, ja aina niin että itse revitte siitä "huomaamisesta" pisteet kotiin).

En haluaisi olla vihainen kummallekaan, mutta kun te väännätte kättä siitä, että onko taivas sininen vai sininen...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Cacodemoni

Aacheron kirjoitti:Turpaa kiinni. Molemmat! Ette ikinä pääse sopuun, kun maukaisioista te kinailette (olette taineet "huomata" sen itsekin, ja aina niin että itse revitte siitä "huomaamisesta" pisteet kotiin).

En haluaisi olla vihainen kummallekaan, mutta kun te väännätte kättä siitä, että onko taivas sininen vai sininen...
Ja kukakohan sä oot sitä kieltämään? En huomannutkaan Sotavasaran säännöissä semmosta kohtaa että makuasioista ei saa olla eri mieltä. Sori nyt jos mä loukkaan sua niinkin paljon että postaan mielipiteitäni keskustelufoorumilla :?
The Black Swordsman

Heh.. olihan tääkin kokemus :lol:
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Cacodemoni kirjoitti:Ja kukakohan sä oot sitä kieltämään? En huomannutkaan Sotavasaran säännöissä semmosta kohtaa että makuasioista ei saa olla eri mieltä. Sori nyt jos mä loukkaan sua niinkin paljon että postaan mielipiteitäni keskustelufoorumilla :?
Tiedät perhanan hyvin mitä tarkoitan; ja jos olit sarkastinen, se ei ollut hauskaa. Tiedän, saatte valottaa mielipiteitänne; mutta koko tämä threadi sisälsi vähemmän asiaa kuin minun keskinkertainen postini. Ja se on jo pahaa... :lol:

Mutta oikeasti, on ihan kuin huutaisitte näin:
Cacodemoni kirjoitti:Se taivas on ihan selvästi sininen.
The Black Swordsman kirjoitti:No ei ole, se on sininen.
Cacodemoni kirjoitti:Jumalie, poika. Se on sininen sanon minä!
The Black Swordsman kirjoitti:Äläs nyt ala, se on si-ni-nen!
Elikkä, joo... :roll: Käyttäkää aikaanne kehittävämmin.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”