Turnajaiset!
Hmm, Curmudgeonly Clobberan kanssa on vähän epäselvyyttä. Ilmeisesti ase estää vihollista lyömästä koko lopputaistelussa (minä olin käsittänyt että samalla vuorolla, vähän kuten wanha thunder hammer), mikä on kyllä melko overpowered IMO. Harmi ettei asia tullut esille aiemmin, nyt kun joutuu joko kyseinen hahmo tai turnaustasapaino kärsimään...
Ei sitä kielletykään, nimenomaan siitä syystä kun ajattelin että se toimii eri tavalla. Sallittuja (tai lähinnä kiellettyjä) varusteita olisi pitänyt kyllä pohtia tarkemmin. Esimerkiksi Sword of Fate bannattiin, kun taas teholtaan suunnilleen vastaava Fellblade (kenties jopa vähän tehokkaampi) jäi sallituksi.
Ikävä kyllä asiaa ei taida oikein voida enää ratkaista mitenkään fiksusti. Hyvin harva hahmo pystyy tappamaan vastustajansa, ennen kuin on kärsinyt woundin, enkä minä mielelläni haluaisi tässä vaiheessa ratkaista turnajaisia.
Ikävä kyllä asiaa ei taida oikein voida enää ratkaista mitenkään fiksusti. Hyvin harva hahmo pystyy tappamaan vastustajansa, ennen kuin on kärsinyt woundin, enkä minä mielelläni haluaisi tässä vaiheessa ratkaista turnajaisia.
-
Ar-Senator
Sori pamp-pu, Gerlag ei oikein pärjännyt. Ghurgorilla oli matsin lopussa täydet woundit, Far North on poissa pelistä massacrella.
Hmm, seuraava matsi on Janaliaa vastaan, taitaa olla haltia toughnessista päätellen mutta kovalla reroll-savella. Sekin oli matsinsa lopussa menettänyt tasan 0.07 woundia, voi mennä tiukoille...
Edit: AnlaShok, Armor of Damnation ei toiminut ensimmäisellä kierroksella! Kyllähän sen pitäisi toimia, eikö?
Hmm, seuraava matsi on Janaliaa vastaan, taitaa olla haltia toughnessista päätellen mutta kovalla reroll-savella. Sekin oli matsinsa lopussa menettänyt tasan 0.07 woundia, voi mennä tiukoille...
Edit: AnlaShok, Armor of Damnation ei toiminut ensimmäisellä kierroksella! Kyllähän sen pitäisi toimia, eikö?
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
No höh, joku sisilisko pilkkoi urhean Williamin palasiksi. No, ei se kyllä mikään tehokkain mahdollinen ollut. Huvikseen vaan pistin, kun halusin katsoa, miten pärjää. Ei näkynyt onni hymyilevän toisellekaan Empire-hepulle. Tulos: Empire ei ole hyvä kaksintaisteluissa.
Oliko tällä vastustajallani muuten Bane Head? Ajattelin vain, kun sekin kuuluu samaan sarjaan kuin Sword of Fate, eli "valitse yksi vastustaja alussa ja tätä vastaan blaa blaa blaa"
Oliko tällä vastustajallani muuten Bane Head? Ajattelin vain, kun sekin kuuluu samaan sarjaan kuin Sword of Fate, eli "valitse yksi vastustaja alussa ja tätä vastaan blaa blaa blaa"
No, taisi otella S4 skaven lordia vastaan, joten haarniskasta ei paljoa päästy läpi.The Senator kirjoitti:Hmm, seuraava matsi on Janaliaa vastaan, taitaa olla haltia toughnessista päätellen mutta kovalla reroll-savella. Sekin oli matsinsa lopussa menettänyt tasan 0.07 woundia, voi mennä tiukoille...
Eikai baneheadilla ja sword of fatella ole kyllä mitään tekemistä keskenään, muutakuin se että molemmat tekee multiplewoundeja?Runefang kirjoitti:Oliko tällä vastustajallani muuten Bane Head? Ajattelin vain, kun sekin kuuluu samaan sarjaan kuin Sword of Fate, eli "valitse yksi vastustaja alussa ja tätä vastaan blaa blaa blaa"
Fate on kyllä huomattavasti tehokkaampi.
Baneheadia käytän itse, pirahnabladen kanssa
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Myrkky. No, aina ei voi voittaa. No bad feelings.The Senator kirjoitti:Sori pamp-pu, Gerlag ei oikein pärjännyt. Ghurgorilla oli matsin lopussa täydet woundit, Far North on poissa pelistä massacrella.
Kyllä tuo tappio vähän kummitteli taustalla, ei FN:llä saa juustocharruja (mikä on sinänsä hyvä; In your face, power players!)
Tuo on hieman kyseenalainen combo, sillä ei ole päivänselvää että se nelinkertaistaa aiheutetut haavat, mitä combolla ilmeisesti haetaan takaa.Deetwo kirjoitti:Baneheadia käytän itse, pirahnabladen kanssa
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Ar-Senator
Kysyin ja tarkistin asian kyllä 
Kyllähän se siis periaatteessa olisi tarkoitus toimia noin.
Jokainen woundi tuplataan pirahna bladen toimesta, sekä jokainen yksittäinen woundi on yhtäkuin kaksi woundia bane headin avulla.
Ikävää ruveta tässä vaiheessa uutta hahmoa väsäämään kyllä enään. VARSINKIN kun kysyin anlalta hyvissä ajoin ennen turnajaisia, sekä mainitsin että JOS mahdollisesti tulee ongelmaa kyseisen combon kanssa, niin ilmoittaa että saan uuden hahmon tehtyä.
EDIT: vaikka kyseinen combo onkin ehkä aika hyvä, en kyllä usko että se on missään nimessä ylivoimainen... Oldbloodi ei kuitenkaan ole mikään jumalattoman kova lyömään sentään, eikä kestämäänkään.. Jos vaikka sattuu olemaan joku s4 ignore save, tms tyyppi vastassa niin on aika pulassa, koska silloin en saa mitään savea kuitenkaan
Kyllähän se siis periaatteessa olisi tarkoitus toimia noin.
Jokainen woundi tuplataan pirahna bladen toimesta, sekä jokainen yksittäinen woundi on yhtäkuin kaksi woundia bane headin avulla.
Ikävää ruveta tässä vaiheessa uutta hahmoa väsäämään kyllä enään. VARSINKIN kun kysyin anlalta hyvissä ajoin ennen turnajaisia, sekä mainitsin että JOS mahdollisesti tulee ongelmaa kyseisen combon kanssa, niin ilmoittaa että saan uuden hahmon tehtyä.
EDIT: vaikka kyseinen combo onkin ehkä aika hyvä, en kyllä usko että se on missään nimessä ylivoimainen... Oldbloodi ei kuitenkaan ole mikään jumalattoman kova lyömään sentään, eikä kestämäänkään.. Jos vaikka sattuu olemaan joku s4 ignore save, tms tyyppi vastassa niin on aika pulassa, koska silloin en saa mitään savea kuitenkaan
Viimeksi muokannut Deetwo, Su 02.05.2004 17:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
-
Ar-Senator
Ei ylivoimainen, mutta jo Bane Head yksinään on tällaisessa turnajaisissa naurettavan alihintainen. Vaan turha tuota on tosiaan surra kun kukaan ei tajunnut Bane Headia ajoissa bännätä (pun intended).Deetwo kirjoitti:EDIT: vaikka kyseinen combo onkin ehkä aika hyvä, en kyllä usko että se on missään nimessä ylivoimainen... Oldbloodi ei kuitenkaan ole mikään jumalattoman kova lyömään sentään, eikä kestämäänkään.. Jos vaikka sattuu olemaan joku s4 ignore save, tms tyyppi vastassa niin on aika pulassa, koska silloin en saa mitään savea kuitenkaan![]()
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Tälläinen turnaus tai ei, tuo on silti naurettavan alihintainenjullevi kirjoitti:Ei ylivoimainen, mutta jo Bane Head yksinään on tällaisessa turnajaisissa naurettavan alihintainen. Vaan turha tuota on tosiaan surra kun kukaan ei tajunnut Bane Headia ajoissa bännätä (pun intended).Deetwo kirjoitti:EDIT: vaikka kyseinen combo onkin ehkä aika hyvä, en kyllä usko että se on missään nimessä ylivoimainen... Oldbloodi ei kuitenkaan ole mikään jumalattoman kova lyömään sentään, eikä kestämäänkään.. Jos vaikka sattuu olemaan joku s4 ignore save, tms tyyppi vastassa niin on aika pulassa, koska silloin en saa mitään savea kuitenkaan![]()
Varsinkin jos vastassa sattuu olemaan undeadia
Mutta hinta nyt on mitä on... tuo combo kustantaa 50 pistettä.
-
Brightstar
väärinpä meni. ja onko nyt muutenkaan kivaa arvuutella toisten hahmojen equja julkisesti? jos tuo olisi ollut oikea kombinaatio niin vastustajani olisisivat voineet laskea tulevat pelini jo etukäteen...Oikolukurölli kirjoitti:Janalialla taitaa olla 0+ re-rollable armour save, enemy magic weapons in btb count as mundane, Strena 5 Sword of Mightistä sekä 6+ ward save talisman of protectionista.
Edit: taino mitäväliä sillä olisi? niitä olisi vaan *ituttannut jo etukätten kun voitan ne ^^
Viimeksi muokannut Brightstar, Su 02.05.2004 18:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
-
WightKing