"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Turnajaiset!

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
karhu

Viesti Kirjoittaja karhu »

Yare yare, Günther Klause. Be warned, you´ll get served...
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Hmm, Curmudgeonly Clobberan kanssa on vähän epäselvyyttä. Ilmeisesti ase estää vihollista lyömästä koko lopputaistelussa (minä olin käsittänyt että samalla vuorolla, vähän kuten wanha thunder hammer), mikä on kyllä melko overpowered IMO. Harmi ettei asia tullut esille aiemmin, nyt kun joutuu joko kyseinen hahmo tai turnaustasapaino kärsimään...
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

En kyllä itsekään pidä asetta kovinkaan reiluna, mutta en missään huomannut että asetta olisi kiellettykään.
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Hahaa. Jacquesini pätki Luhter van Dross:n kappaleiksi mennen tullen. Seuraavaksi pyyhin takapuoleni Gotrek Stonefistin parralla.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Ei sitä kielletykään, nimenomaan siitä syystä kun ajattelin että se toimii eri tavalla. Sallittuja (tai lähinnä kiellettyjä) varusteita olisi pitänyt kyllä pohtia tarkemmin. Esimerkiksi Sword of Fate bannattiin, kun taas teholtaan suunnilleen vastaava Fellblade (kenties jopa vähän tehokkaampi) jäi sallituksi.

Ikävä kyllä asiaa ei taida oikein voida enää ratkaista mitenkään fiksusti. Hyvin harva hahmo pystyy tappamaan vastustajansa, ennen kuin on kärsinyt woundin, enkä minä mielelläni haluaisi tässä vaiheessa ratkaista turnajaisia.
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Sori pamp-pu, Gerlag ei oikein pärjännyt. Ghurgorilla oli matsin lopussa täydet woundit, Far North on poissa pelistä massacrella.

Hmm, seuraava matsi on Janaliaa vastaan, taitaa olla haltia toughnessista päätellen mutta kovalla reroll-savella. Sekin oli matsinsa lopussa menettänyt tasan 0.07 woundia, voi mennä tiukoille...

Edit: AnlaShok, Armor of Damnation ei toiminut ensimmäisellä kierroksella! Kyllähän sen pitäisi toimia, eikö?
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

AnlaShok, muistitko käyttää Virtue of Knightly Temperiä ottelussa 7?

Gaston voitti joka tapauksessa! Hyvä Gaston!
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

No höh, joku sisilisko pilkkoi urhean Williamin palasiksi. No, ei se kyllä mikään tehokkain mahdollinen ollut. Huvikseen vaan pistin, kun halusin katsoa, miten pärjää. Ei näkynyt onni hymyilevän toisellekaan Empire-hepulle. Tulos: Empire ei ole hyvä kaksintaisteluissa.

Oliko tällä vastustajallani muuten Bane Head? Ajattelin vain, kun sekin kuuluu samaan sarjaan kuin Sword of Fate, eli "valitse yksi vastustaja alussa ja tätä vastaan blaa blaa blaa"
The Senator kirjoitti:Hmm, seuraava matsi on Janaliaa vastaan, taitaa olla haltia toughnessista päätellen mutta kovalla reroll-savella. Sekin oli matsinsa lopussa menettänyt tasan 0.07 woundia, voi mennä tiukoille...
No, taisi otella S4 skaven lordia vastaan, joten haarniskasta ei paljoa päästy läpi.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Runefang kirjoitti:Oliko tällä vastustajallani muuten Bane Head? Ajattelin vain, kun sekin kuuluu samaan sarjaan kuin Sword of Fate, eli "valitse yksi vastustaja alussa ja tätä vastaan blaa blaa blaa"
Eikai baneheadilla ja sword of fatella ole kyllä mitään tekemistä keskenään, muutakuin se että molemmat tekee multiplewoundeja?
Fate on kyllä huomattavasti tehokkaampi.

Baneheadia käytän itse, pirahnabladen kanssa :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

The Senator kirjoitti:Sori pamp-pu, Gerlag ei oikein pärjännyt. Ghurgorilla oli matsin lopussa täydet woundit, Far North on poissa pelistä massacrella.
Myrkky. No, aina ei voi voittaa. No bad feelings.
Kyllä tuo tappio vähän kummitteli taustalla, ei FN:llä saa juustocharruja (mikä on sinänsä hyvä; In your face, power players!)
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Deetwo kirjoitti:Baneheadia käytän itse, pirahnabladen kanssa :)
Tuo on hieman kyseenalainen combo, sillä ei ole päivänselvää että se nelinkertaistaa aiheutetut haavat, mitä combolla ilmeisesti haetaan takaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ar-Senator

Millainen se Warchieffi olikaan? Itse voin lähettää komboni YV:llä, mutta en kerro sitä tässä ettei kukaan laske matseja etukäteen.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Deetwo

Kysyin ja tarkistin asian kyllä :)

Kyllähän se siis periaatteessa olisi tarkoitus toimia noin.
Jokainen woundi tuplataan pirahna bladen toimesta, sekä jokainen yksittäinen woundi on yhtäkuin kaksi woundia bane headin avulla.

Ikävää ruveta tässä vaiheessa uutta hahmoa väsäämään kyllä enään. VARSINKIN kun kysyin anlalta hyvissä ajoin ennen turnajaisia, sekä mainitsin että JOS mahdollisesti tulee ongelmaa kyseisen combon kanssa, niin ilmoittaa että saan uuden hahmon tehtyä.

EDIT: vaikka kyseinen combo onkin ehkä aika hyvä, en kyllä usko että se on missään nimessä ylivoimainen... Oldbloodi ei kuitenkaan ole mikään jumalattoman kova lyömään sentään, eikä kestämäänkään.. Jos vaikka sattuu olemaan joku s4 ignore save, tms tyyppi vastassa niin on aika pulassa, koska silloin en saa mitään savea kuitenkaan :)
Viimeksi muokannut Deetwo, Su 02.05.2004 17:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nithadran
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nithadran »

Nithadran is victorious! He/she had 2.54 wounds left of his original 3 when his enemy collapsed to his feet. That means he was at 84.57% health.

Olipas hassua... kestävyys taitaa olla A ja Ö
Meaning of war is not to die for your country. But make the other bastard die for his.
- Patton
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Janalialla taitaa olla 0+ re-rollable armour save, enemy magic weapons in btb count as mundane, Strena 5 Sword of Mightistä sekä 6+ ward save talisman of protectionista.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Ar-Senator

Oikolukurölli kirjoitti:Janalialla taitaa olla 0+ re-rollable armour save, enemy magic weapons in btb count as mundane, Strena 5 Sword of Mightistä sekä 6+ ward save talisman of protectionista.
Huh, tuohan kuulostaa aika ilkeältä. Noh, onneksi on maaginen GW...
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Deetwo kirjoitti:EDIT: vaikka kyseinen combo onkin ehkä aika hyvä, en kyllä usko että se on missään nimessä ylivoimainen... Oldbloodi ei kuitenkaan ole mikään jumalattoman kova lyömään sentään, eikä kestämäänkään.. Jos vaikka sattuu olemaan joku s4 ignore save, tms tyyppi vastassa niin on aika pulassa, koska silloin en saa mitään savea kuitenkaan :)
Ei ylivoimainen, mutta jo Bane Head yksinään on tällaisessa turnajaisissa naurettavan alihintainen. Vaan turha tuota on tosiaan surra kun kukaan ei tajunnut Bane Headia ajoissa bännätä (pun intended).
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Deetwo

jullevi kirjoitti:
Deetwo kirjoitti:EDIT: vaikka kyseinen combo onkin ehkä aika hyvä, en kyllä usko että se on missään nimessä ylivoimainen... Oldbloodi ei kuitenkaan ole mikään jumalattoman kova lyömään sentään, eikä kestämäänkään.. Jos vaikka sattuu olemaan joku s4 ignore save, tms tyyppi vastassa niin on aika pulassa, koska silloin en saa mitään savea kuitenkaan :)
Ei ylivoimainen, mutta jo Bane Head yksinään on tällaisessa turnajaisissa naurettavan alihintainen. Vaan turha tuota on tosiaan surra kun kukaan ei tajunnut Bane Headia ajoissa bännätä (pun intended).
Tälläinen turnaus tai ei, tuo on silti naurettavan alihintainen :)
Varsinkin jos vastassa sattuu olemaan undeadia ;)

Mutta hinta nyt on mitä on... tuo combo kustantaa 50 pistettä. :D
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

Oikolukurölli kirjoitti:Janalialla taitaa olla 0+ re-rollable armour save, enemy magic weapons in btb count as mundane, Strena 5 Sword of Mightistä sekä 6+ ward save talisman of protectionista.
väärinpä meni. ja onko nyt muutenkaan kivaa arvuutella toisten hahmojen equja julkisesti? jos tuo olisi ollut oikea kombinaatio niin vastustajani olisisivat voineet laskea tulevat pelini jo etukäteen...
Edit: taino mitäväliä sillä olisi? niitä olisi vaan *ituttannut jo etukätten kun voitan ne ^^
Viimeksi muokannut Brightstar, Su 02.05.2004 18:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
WightKing

Viesti Kirjoittaja WightKing »

no ei ihme että mun skaven warlord fellbladen kanssa pärjänny janalialle kun fellblade oli pelkkä hand weapon hyvähän sitä on str 4:lla 0+ armor savea vastaan otella.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”