köyhän miehen dark riders?
köyhän miehen dark riders?
eli onko ehdotuksia miten saisi suht halvalla dark ridereitä Delffeille, ja ellyrion reavereita halvempia.
- Cacodemoni
Ellyrion Reavereita saa Silver Helmeistä ja Archereista. Ainoa mikä on huonompi homma on hevosen barding. GW:n sivuilta löytyy myös kuva näin tehdyistä Reavereistä.
Dark Ridereista en kyllä pysty sanomaan.
Dark Ridereista en kyllä pysty sanomaan.
Mietin tässä nyt tuommmoista miten on? ehkä vähän helfmainen.
http://www.black-tree-design.com/pictur ... ome#fa0368
Vai niin. Noh, mutta olisi kuitenki viisasta koota nämä Dark Riderit jostain haarniskoimattomista hevosista. Nuo Ellyrian reaverit ovat kyllä hyviä konverttaus pohjia DR:ille.Maedhros kirjoitti:Itse asiassa ihmisten ratsut ovat jonkin verran pienempiä kuin Elven Steedit, joten itse käyttäisin ES:iä (ulkonäön vuoksi).Chokka_ kirjoitti:hmhn...no, Kisleveillä on jotain heposia, joista voisi saada ihan hyvännäköiset ratsut. Ja ratsastajan voisi koittaa koota Darkelf warrioreista.
Tottakai haarniskoimattomat. Periaatteessa, mikäli joku nyt useita chariotteja (HE) omistaa ja on halukas myymään hevosensa, jos esim. vaihtaisi bardinghevosiin, niin siinä olisi muutama hevonen. Mutta tätä tuskin kukaan tekee.Chokka_ kirjoitti:Noh, mutta olisi kuitenki viisasta koota nämä Dark Riderit jostain haarniskoimattomista hevosista. Nuo Ellyrian reaverit ovat kyllä hyviä konverttaus pohjia DR:ille.
Toinen on että yksinkertaisesti tilaa Mail Orderista hepat.
Ei tuosta ainakaan minun mielestäni dark ridereita saa missään nimessä. Hienoja reavereita noista tuollaisista kyllä saisi.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Mietin tässä nyt tuommmoista miten on? ehkä vähän helfmainen.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Jep, luulen että tuo ei tulisi onnistumaan.Maedhros kirjoitti: Tottakai haarniskoimattomat. Periaatteessa, mikäli joku nyt useita chariotteja (HE) omistaa ja on halukas myymään hevosensa, jos esim. vaihtaisi bardinghevosiin, niin siinä olisi muutama hevonen. Mutta tätä tuskin kukaan tekee.
O/M/V - palstalta voisi yrittää ostaa/vaihtaa Wood Elf Glade Ridereita, jotka nopean tarkastelun jälkeen mielestäni muistuttavat kovasti DR:eita.
..Jotka taas maksavat yhtä paljon kuin Dark riderit.Chokka_ kirjoitti:Jep, luulen että tuo ei tulisi onnistumaan.Maedhros kirjoitti: Tottakai haarniskoimattomat. Periaatteessa, mikäli joku nyt useita chariotteja (HE) omistaa ja on halukas myymään hevosensa, jos esim. vaihtaisi bardinghevosiin, niin siinä olisi muutama hevonen. Mutta tätä tuskin kukaan tekee.
O/M/V - palstalta voisi yrittää ostaa/vaihtaa Wood Elf Glade Ridereita, jotka nopean tarkastelun jälkeen mielestäni muistuttavat kovasti DR:eita.
Itse konvertoisin Riders of rohaneista, jotka ovat aivan levottoman halpoja - 17,5e kuudesta kappaleesta, mikäli oikein muistan.
Jotka ovat useaa astetta pienempiä. LotR figut yleensä (Sauronin lasken pois, komea figu) eivät näytä hyviltä, jos niitä sekoittaa FB:hen. Mutta ei tässä oikein halvempaa mahdollisuutta ole, kuin osta Dark Ridereita.Taarne kirjoitti:Itse konvertoisin Riders of rohaneista, jotka ovat aivan levottoman halpoja - 17,5e kuudesta kappaleesta, mikäli oikein muistan.
Taarne kirjoitti:..Jotka taas maksavat yhtä paljon kuin Dark riderit.Chokka_ kirjoitti:Jep, luulen että tuo ei tulisi onnistumaan.Maedhros kirjoitti: Tottakai haarniskoimattomat. Periaatteessa, mikäli joku nyt useita chariotteja (HE) omistaa ja on halukas myymään hevosensa, jos esim. vaihtaisi bardinghevosiin, niin siinä olisi muutama hevonen. Mutta tätä tuskin kukaan tekee.
Itse konvertoisin Riders of rohaneista, jotka ovat aivan levottoman halpoja - 17,5e kuudesta kappaleesta, mikäli oikein muistan.
Siis, jos käytettynä ostat niin varmaan tulee halvemmaksi kuin kaupasta DR:eita. Ja tosiaan LOTR-figut ovat pienempää/sirompaa mitta skaalaa.
Ainakin periaatteessa haltioiden ei pitäisi olla yhtä kookkaita kuin ihmisten. LOTR ihminen -> FB haltia ei toimi?Maedhros kirjoitti:Jotka ovat useaa astetta pienempiä. LotR figut yleensä (Sauronin lasken pois, komea figu) eivät näytä hyviltä, jos niitä sekoittaa FB:hen. Mutta ei tässä oikein halvempaa mahdollisuutta ole, kuin osta Dark Ridereita.Taarne kirjoitti:Itse konvertoisin Riders of rohaneista, jotka ovat aivan levottoman halpoja - 17,5e kuudesta kappaleesta, mikäli oikein muistan.
No, joka tapauksessa pelillisesti tuolla ei ole mitään väliä - jos kestät millin-parin pienemmät figut, Rohanin ratsastajat ovat ainakin todella halpoja.
Väärin. Haltioiden pitäisi olla paljon pidempiä, mutta varreltaan muuten hennompia kuin ihmiset.Taarne kirjoitti:Ainakin periaatteessa haltioiden ei pitäisi olla yhtä kookkaita kuin ihmisten. LOTR ihminen -> FB haltia ei toimi
Niin, ei tuossa mitään, mutta turnauksissa jo lähdetään rokottamaan.Taarne kirjoitti:No, joka tapauksessa pelillisesti tuolla ei ole mitään väliä - jos kestät millin-parin pienemmät figut, Rohanin ratsastajat ovat ainakin todella halpoja.