Great Delf hero Noble!
-
Assassin
Great Delf hero Noble!
niin noble on delffien normaali tappelu herokka, mutta saako sitä mistän ilman ratsua, niin että se on liitettävissä jalkaväki ryhmään vaiko pitääkö se konvertata jostain muusta modellista,että sais jalkaväki ryhmään hienon heron?
Miten itse käytätte noblea, siis ryhmissä, jonkun pedon sellässä vai ratsastajana?
(jos löytyy konvertattuja tai oikea modeli niin olis kiva saada tänne joku kuva siitä):D:)
Miten itse käytätte noblea, siis ryhmissä, jonkun pedon sellässä vai ratsastajana?
(jos löytyy konvertattuja tai oikea modeli niin olis kiva saada tänne joku kuva siitä):D:)
-
Count Myrkhaal
-
The Scientist
Kiitos kinastelun Chris Fitzpatrickin ja GW:n välillä, ei delffikenraalit näe Noblen tai Highbornin figuja todennäköisesti ennen 7.edikkaa. Ne on vaan pakko konvertoida.Baurus kirjoitti:Jostain muustahan se on konvertattava, jos sen jalan haluaa. Onko muka olemassa oma figu ratsastavalle noblelle?
"I don't know what I want, but I know how to get it."
-
Sorrowheart
-
Betrayer-Of-Light
darkbladen ostamalla saa pohjan sekä jalan että ratsain olevalle herolle. itse konvertoin spiten (olikohan se spite?) siis maluksen ratsun ylä leuasta hienon rintapanssarin, selkää peittämään GS viitta ja jalat black guardilta... itselläni jalat normaali warrulta, ja nyt ketuttaa 
Ehkä, Ehkä ei...
Go Down With The King!
Go Down With The King!
Minä konverttasin maluksesta highbornin... vaihoin miekan tavallisen warriorin keihääseen ja pistin spitelle suuhun päättömän warriorin yläruumiin käet muokkailtuna sillätavalla että ne näyttää roikkuvan, ja sitten vielä alaruumis alustaan kiinni, ja green stuffista sisälmyksiä... komea tuli, vaikka itse sanonkin.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
- Konrad von Richtmark
-
The Scientist
- Blackguard
-
The Scientist