"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rock lobberissa väärät osat? Ei, apua kokoomisessa.

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Badruk ´eadsplitta

Rock lobberissa väärät osat? Ei, apua kokoomisessa.

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

Eli ostin torstaina GW:ltä rock lobberin ja alkoi ihmetyttämään osien saman kaltaisuus ja sitten tajusin, että siinä oli kaksi pohja osaa, muttei sitä pystyyn tulevaa osaa ollenkaan. Eli miten voin menetellä kun ei viitsisi oikein helsinkiin asti lähteä siitä ruikuttamaan? Täytyykö GW:lle faksata kuitti, tai jotain? Vai onko tuossa tullut oikeat osat enkä vain tajua asiaa?
Viimeksi muokannut Badruk ´eadsplitta, Su 09.05.2004 10:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Eiköhän se onnistu niin, että ilmoitat sähköpostilla, liität mukaan kuvan. Sitten lähetät osat takaisin ja saat uuden tilalle.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Olivatko "pohjaosat" identtisiä ? Rock lobberin palat näet täältä. Kannattaa varmaan itse soittaa GW:lle ja kysyä miten menetellä, mikäli boksissa tuli tosiaan väärät palat.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Kamreks

Viesti Kirjoittaja Kamreks »

Tarkista täältä, että kaikki osat on oikein jos on niin joku viisaampi voi siitä valittamisesta valaista.
Badruk ´eadsplitta

Joo eli oli väärä osa 2 basea ja 0 supportia. Eli täytyy lähettää sähköpostia ja kysyä miten toimia. Eikös sillä GW:llä (Suomessa olevalla) ole sähköpostiosoite?
Fárdir

Viesti Kirjoittaja Fárdir »

Badruk ´eadsplitta

Kiitos, postia onkin jo menossa
leguriand

Viesti Kirjoittaja leguriand »

vääristä osista puheen ollen ostin kerran welf general on elvensteed ja sen hevonen oli kuin poni muihin hevosiin verrattuna ja sen pää meni paikoilleen väärte päin. viilasin pään kannasta palan pois ja tasoitin sivullejäävät lovet liimalla. onko teillä ollut saman laisia onkelmia?
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Poni verrattuna 6 edikan hevosiin? Käsittääksenihän skaala on hieman kasvanut uuteen edikkaan siirryttäessä joten se selittäisi koko eron.
Badruk ´eadsplitta

Eli GW staff antoi tietoa, että siinä kuuluu olla kaksi samanlaista osaa, joten nyt tuli tänka på, eli miten se sitten kuuluu koota? Täytyykö se toinen osa jotenkin modifoida sopivaksi vai miten? Itse olen kyllä sitä mieltä kun kävin online storesta katsomassa, niin siinä pitäisi olla erilaiset osat, mutta jois GW staff näin sanoo niin kai se sitten niin on. Eli mielestänio siitä puuttuu support osa ja siinä on kaksi base osaa. Eli miten teen toisesta basesta supportin?
greewer

Viesti Kirjoittaja greewer »

Saisi GW staff hävetä, sillä on väärässä. Missään nimessä ei rock lobberissa kuulu tulla kahta samanlaista osaa. Base ja support osat on ihan selvästi erilaisia, ja jos olet saanut kaksi basea, voit valittaa ihan aiheesta.
Oh no... Earth are doomded...
It are suckiest.
http://www.salsa.net/peace/conv/8weekconv7-4.html
Jazka

Viesti Kirjoittaja Jazka »

IGCaptainLegolas kirjoitti:Eli GW staff antoi tietoa, että siinä kuuluu olla kaksi samanlaista osaa, joten nyt tuli tänka på, eli miten se sitten kuuluu koota? Täytyykö se toinen osa jotenkin modifoida sopivaksi vai miten? Itse olen kyllä sitä mieltä kun kävin online storesta katsomassa, niin siinä pitäisi olla erilaiset osat, mutta jos GW staff näin sanoo niin kai se sitten niin on. Eli mielestänio siitä puuttuu support osa ja siinä on kaksi base osaa. Eli miten teen toisesta basesta supportin?
EIHHH!!! Jos GW:n staff sanoo jotain se ei merkitse sitä että se on aina välttämättä totta... Katsoin osat itse ja minun mielestäni ne eivät ole samanlaiset. ne vain muistuttavat toisiaan. Siis jos sinulla on kaksi täysin identtistä osaa niin silloin pitäisi valittaa. Muuten osien pitäisi olla oikeat.

Terveisin,
Jaska
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
Badruk ´eadsplitta

Kiitos ripeistä vastauksista ja sitä mieltähän minäkin olin ja olen lähettänyt sinne Helsingin GW:lle jo viestiä ja viesti sisälsi hiukan sarkasmia. Kiitos nopeista vastauksista
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Itsell'änikin oli ongelmia loban kanssa mutta kyllä se kasassa on
retro|
Viesti:

Viesti Kirjoittaja retro| »

Palauta se sinne mistä ostit.
Uusi tietokonepelifoorumi avattu! http://www.u-gaming.com/forums , kaikki mukaan!
Badruk ´eadsplitta

Eli GW:ltä tuli viestiä ja osa on varmaan tällä viikolla tulossa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”