Rock lobberissa väärät osat? Ei, apua kokoomisessa.
-
Badruk ´eadsplitta
Rock lobberissa väärät osat? Ei, apua kokoomisessa.
Eli ostin torstaina GW:ltä rock lobberin ja alkoi ihmetyttämään osien saman kaltaisuus ja sitten tajusin, että siinä oli kaksi pohja osaa, muttei sitä pystyyn tulevaa osaa ollenkaan. Eli miten voin menetellä kun ei viitsisi oikein helsinkiin asti lähteä siitä ruikuttamaan? Täytyykö GW:lle faksata kuitti, tai jotain? Vai onko tuossa tullut oikeat osat enkä vain tajua asiaa?
Viimeksi muokannut Badruk ´eadsplitta, Su 09.05.2004 10:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
Olivatko "pohjaosat" identtisiä ? Rock lobberin palat näet täältä. Kannattaa varmaan itse soittaa GW:lle ja kysyä miten menetellä, mikäli boksissa tuli tosiaan väärät palat.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Badruk ´eadsplitta
tällainen:[email protected]
-
Badruk ´eadsplitta
-
Badruk ´eadsplitta
Eli GW staff antoi tietoa, että siinä kuuluu olla kaksi samanlaista osaa, joten nyt tuli tänka på, eli miten se sitten kuuluu koota? Täytyykö se toinen osa jotenkin modifoida sopivaksi vai miten? Itse olen kyllä sitä mieltä kun kävin online storesta katsomassa, niin siinä pitäisi olla erilaiset osat, mutta jois GW staff näin sanoo niin kai se sitten niin on. Eli mielestänio siitä puuttuu support osa ja siinä on kaksi base osaa. Eli miten teen toisesta basesta supportin?
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
EIHHH!!! Jos GW:n staff sanoo jotain se ei merkitse sitä että se on aina välttämättä totta... Katsoin osat itse ja minun mielestäni ne eivät ole samanlaiset. ne vain muistuttavat toisiaan. Siis jos sinulla on kaksi täysin identtistä osaa niin silloin pitäisi valittaa. Muuten osien pitäisi olla oikeat.IGCaptainLegolas kirjoitti:Eli GW staff antoi tietoa, että siinä kuuluu olla kaksi samanlaista osaa, joten nyt tuli tänka på, eli miten se sitten kuuluu koota? Täytyykö se toinen osa jotenkin modifoida sopivaksi vai miten? Itse olen kyllä sitä mieltä kun kävin online storesta katsomassa, niin siinä pitäisi olla erilaiset osat, mutta jos GW staff näin sanoo niin kai se sitten niin on. Eli mielestänio siitä puuttuu support osa ja siinä on kaksi base osaa. Eli miten teen toisesta basesta supportin?
Terveisin,
Jaska
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
-
Badruk ´eadsplitta
Palauta se sinne mistä ostit.
Uusi tietokonepelifoorumi avattu! http://www.u-gaming.com/forums , kaikki mukaan!
-
Badruk ´eadsplitta