Miten sen nyt ottaa.. riippuu ropesta ja WH-pelityylistä tosi paljon.Joppu kirjoitti:shakkia monipuolisempi, mutta ropea yksinkertaisempi.
Mitä on warhammer?
Miten niin luopumista oikeasta/normaalista elämästä? Minä ainakin elän vieläkin normaalisti.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
- Teonanacatl
Kuten opettajana yläasteella toimiva äitini kertoi työtovereilleen:
"Se on semmoista että ne tuo ne ukot sinne ja sitten niillä on kauhea kasa noppia ja ne lukee jotain kirjaa ja kiroilee paljon. Sitten niitä ukkoja liikutellaan ja otetaan pois jonkun kaavan mukaan mitä tulee nopista. Monta tuntia ne istuu siellä ja levittelee niitä maastoja ja ukkeleitaan siellä....
Ja ne liimat haisee tosi pahalta. Aina sitten saa puhdistaa käsiään maalista ja sen työpöytäkin on ihan kauheassa kunnossa."
kyllä se vaan on niin ihana laji aikuisten mielestä. ^^
"Se on semmoista että ne tuo ne ukot sinne ja sitten niillä on kauhea kasa noppia ja ne lukee jotain kirjaa ja kiroilee paljon. Sitten niitä ukkoja liikutellaan ja otetaan pois jonkun kaavan mukaan mitä tulee nopista. Monta tuntia ne istuu siellä ja levittelee niitä maastoja ja ukkeleitaan siellä....
Ja ne liimat haisee tosi pahalta. Aina sitten saa puhdistaa käsiään maalista ja sen työpöytäkin on ihan kauheassa kunnossa."
kyllä se vaan on niin ihana laji aikuisten mielestä. ^^
Meidän (tai no, minun:D) äiti oli aluksi hämillään, mitä ne sellaset ovat, kun kysyin että voinko alkaa niitä keräämään ja pelaamaan. no, nyt se kuuntelee mielellään ja kyselee niistä kaikenlaista.
saa nähdä miten hän kuvailisi tätä harrastusta sitten jos joskus onnistun kehittelemään taistelukentän ja vielä tärkeämpää, saamaan vastustajan...
saa nähdä miten hän kuvailisi tätä harrastusta sitten jos joskus onnistun kehittelemään taistelukentän ja vielä tärkeämpää, saamaan vastustajan...
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Kyllähän ropessa voi käyttää figuja kuvaamaan taistelutilanteita... Itse olen pelinjohtjana näin useasti tehnytkin. Selkeyttää peliä ja ja tuo joskus tahatonta huumoria mukaan...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- The Captain
- Valvoja
Kyllä, ehdottomasti. Tästedes, kun joku kysyy, mitä on Warhammer, minä vastaan juuri tällä nimenomaisella quotella. Ottakoot kaikki vaarin Friikki^:n viisaudesta.Friikki^ kirjoitti:Warhammer on stradegia lautapeli, jossa on muovisia sekä rautaisia ukkoja joita maalataan.
Warhammer fantasy battle on aika paljon alkukantaisempaa kuin warhammer 40k mutta itse pidän fb:stä enemmän. Eiköhän tuosta saanut jo jonkun kuvan mikä on warhammer ?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.