Miten pelaatte omat pelinne?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Assassin

Miten pelaatte omat pelinne?

Viesti Kirjoittaja Assassin »

Kuinka pelaatte omat pelinne, siis pelaatteko aina mahdollisimman voitokkaalla armeijalla vihuanne vastaa(Armeijasta riippuen) vai pelaatteko mieluisien ukkojen perusteella, siis esim: pelaatteko aina mielestänne parhaalla rarella vai mikä on ulkoisesti hienoin ja itse pidätte siitä?:D:):(
Jade-eye

Viesti Kirjoittaja Jade-eye »

Yleensä ostan itselleni sen parhaimman. Tarkoitan pistehinta/näko/raha-asioissa. En aina kuitenkaan valitse sitä hienoa, mutta huonoa Stegadonia, vaikka se tulisi halvemmaksi kuin kolme rumaa, mutta hyvää Salamanderia.
(Tässä jotain, jota en ole keksinyt)
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Itse pelaan mielestäni hienoimmilla yksiköillä. Toisaalta jos pitää valita kahden yksikön väliltä, jotka ovat mielestäni yhtä tyylikkäitä, niin valitsen sen joka on kustannustehokkaampi.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Fárdir

Viesti Kirjoittaja Fárdir »

Pelailen aina hauskalla armeijalla vihuani vastaan, en koskaan sellaisella millä ei ole muuta tarkoitusta kuin voittaa.
Grotsky

Viesti Kirjoittaja Grotsky »

Pelaan aina armeijalla, jolla häviää, koska figut on kauniita mutta turhia (kuten trollit...) tai niitä on liian vähän (rahan puutteen takia).
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
elector
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elector »

Pelaan kummallakin tavalla.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Assassin

Viesti Kirjoittaja Assassin »

Minä en ole pelannut kun kerran niin että määrän päänä on vain voitto (voitin sen pelin, mutta kivaa ei ollut) ja loput olen pelannut hauskuuden takia
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Armeijalla, jossa on Tzeentchiä. Pyrin aina omintakeisiin ratkaisuihin, osa on osoittautunut erittäin tehokkaiksi, osa taas surkeiksi.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

itse ostan armeijaan lisää ukkoja, jotka omasta mielestä olisivat hyvä lisäys. En sano että ne olisivat "parhaimpia" tai muutenkaan erikoisia, itse vaan satun pitämään niistä. Siispä vastaan että: pidän armeijassani unitteja joista pidän, en pelaa "veren maku suussa"
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

CraCkHaCk kirjoitti:itse ostan armeijaan lisää ukkoja, jotka omasta mielestä olisivat hyvä lisäys. En sano että ne olisivat "parhaimpia" tai muutenkaan erikoisia, itse vaan satun pitämään niistä. Siispä vastaan että: pidän armeijassani unitteja joista pidän, en pelaa "veren maku suussa"
Itse teen samoin, paitsi joitakin ostan sen takia koska ne ovat hienoja.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
ironhide

Viesti Kirjoittaja ironhide »

Yleensä tulee kokeiltua kaikkee uutta ja ihmeellistä, mut jotkut yksiköt on sellaisia joista ei yksin kertaisesti voi luopua vaikka ne olisivat kuinka huonoja kyseistä vastustajaa vastaan (esim. giantti). Voittaminenhan on yleensä hauskaa, mut pelihän tulee tylsäks jos ei välillä häviä :).
Vanha black dragon vielä myymättä/vaihtamatta pois, ottakaa yv:llä yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa!!
Omenat & Goblinit

Viesti Kirjoittaja Omenat & Goblinit »

niin se menee, hauskan takia tässä pelataan, ei veren maku suussa.
kyllä mä voittamaan pyrin mutten kuitenkaan hinnalla millä hyvänsä.
hauskaa olla pitää, muutenhan voi lopettaa koko figuilun jos pelaa ihan tosissaan ja sit hävii.
Mitä yhteistä on omenalla ja gobbolla?
- Molemmat on hedelmiä paitsi gobbo.
Taarne

Viesti Kirjoittaja Taarne »

Armeija valitaan ihan sillä perusteella, että kiinnostaako, ja ovatko figut hienoja.. Itse listassa painotetaankin jo enemmän pelitehoa. On sillä figujen ulkonäöllä senkin jälkeen merkitystä - sekä fiiliksellä :) Isot monsut on aina olleet lähellä sydäntä.
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

itsekkin aion joskus tulevaisuudessa aloittee beastmanien "isojen mörköjen" armeijan. Siis joskus hamaassa tulevaisuudessa...

*lyö itseään* "KOKOA NYT RAUHASSA NE DWARFFIT JA HELFFIT!"
:)
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

En ajattele armeijaa rekennettaessa ollenkaan figuja. Teen mahdollisimman "juuston armeijan". Jos siinä on rumia figuja niin sitten keksin korvikkeita ja konffaan. Syy miksi teen tällaisen armeijan on, koska en jaksaisi pelata normaalilla armeijalla. En jaksa laskea combat resoa taikka kovinkaan paljon ajatella tekojeni seurauksia. Siksi teen armeijan jonka kanssa ei tarvitse ajatella. Sitäpaitsi konffaaminen on kivaa. Voisi kyllä joskus kokeilla sellasta verenmaku suussa pelaamista..
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Joo kyllä päämääränäni on aina voitto mutta silti on ollut hauskaa. Figut ovat myös tärkeä osa koska en ota figuja joita pidän rumana omaan armeijaani.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
SirKaarlo

Viesti Kirjoittaja SirKaarlo »

Klisevaroitus!

Minulle tärkeintä on hauskanpito. Myönnettäköön, että olen syyllistynyt juustottamiseen joskus aikoinaan, mutta nykyjään armeija perustuvat aina tarinaan ja pyrkivät olemaan sekä tyylikkäitä että toimivia.
joppu

Viesti Kirjoittaja joppu »

Pelaan sellaisilla armeijoilla kun minulla on vaihtelevin tuloksin.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan

Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
squigi

Viesti Kirjoittaja squigi »

usein pelaan armeijalla jolla on hauska pelata ja sen pitää myös toimia.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Minä pelaan ainakin sellaisella armeijalla jota haluan pelata. En välitä kauheasti tehoista tai muusta.

Tosin olenkin hävinnyt jokaisen pelaamani pelin Massacrella ( Nyt lauantaina haetaan muutosta asiaan turnauksen merkeissä )
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”