Miten pelaatte omat pelinne?
-
Assassin
Miten pelaatte omat pelinne?
Kuinka pelaatte omat pelinne, siis pelaatteko aina mahdollisimman voitokkaalla armeijalla vihuanne vastaa(Armeijasta riippuen) vai pelaatteko mieluisien ukkojen perusteella, siis esim: pelaatteko aina mielestänne parhaalla rarella vai mikä on ulkoisesti hienoin ja itse pidätte siitä?:D:):(
Pelaan kummallakin tavalla.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
-
Assassin
-
Zymeth Salkir Dkhan
itse ostan armeijaan lisää ukkoja, jotka omasta mielestä olisivat hyvä lisäys. En sano että ne olisivat "parhaimpia" tai muutenkaan erikoisia, itse vaan satun pitämään niistä. Siispä vastaan että: pidän armeijassani unitteja joista pidän, en pelaa "veren maku suussa"
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
- Teonanacatl
Itse teen samoin, paitsi joitakin ostan sen takia koska ne ovat hienoja.CraCkHaCk kirjoitti:itse ostan armeijaan lisää ukkoja, jotka omasta mielestä olisivat hyvä lisäys. En sano että ne olisivat "parhaimpia" tai muutenkaan erikoisia, itse vaan satun pitämään niistä. Siispä vastaan että: pidän armeijassani unitteja joista pidän, en pelaa "veren maku suussa"
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Yleensä tulee kokeiltua kaikkee uutta ja ihmeellistä, mut jotkut yksiköt on sellaisia joista ei yksin kertaisesti voi luopua vaikka ne olisivat kuinka huonoja kyseistä vastustajaa vastaan (esim. giantti). Voittaminenhan on yleensä hauskaa, mut pelihän tulee tylsäks jos ei välillä häviä
.
Vanha black dragon vielä myymättä/vaihtamatta pois, ottakaa yv:llä yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa!!
-
Omenat & Goblinit
niin se menee, hauskan takia tässä pelataan, ei veren maku suussa.
kyllä mä voittamaan pyrin mutten kuitenkaan hinnalla millä hyvänsä.
hauskaa olla pitää, muutenhan voi lopettaa koko figuilun jos pelaa ihan tosissaan ja sit hävii.
kyllä mä voittamaan pyrin mutten kuitenkaan hinnalla millä hyvänsä.
hauskaa olla pitää, muutenhan voi lopettaa koko figuilun jos pelaa ihan tosissaan ja sit hävii.
Mitä yhteistä on omenalla ja gobbolla?
- Molemmat on hedelmiä paitsi gobbo.
- Molemmat on hedelmiä paitsi gobbo.
itsekkin aion joskus tulevaisuudessa aloittee beastmanien "isojen mörköjen" armeijan. Siis joskus hamaassa tulevaisuudessa...
*lyö itseään* "KOKOA NYT RAUHASSA NE DWARFFIT JA HELFFIT!"

*lyö itseään* "KOKOA NYT RAUHASSA NE DWARFFIT JA HELFFIT!"
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
En ajattele armeijaa rekennettaessa ollenkaan figuja. Teen mahdollisimman "juuston armeijan". Jos siinä on rumia figuja niin sitten keksin korvikkeita ja konffaan. Syy miksi teen tällaisen armeijan on, koska en jaksaisi pelata normaalilla armeijalla. En jaksa laskea combat resoa taikka kovinkaan paljon ajatella tekojeni seurauksia. Siksi teen armeijan jonka kanssa ei tarvitse ajatella. Sitäpaitsi konffaaminen on kivaa. Voisi kyllä joskus kokeilla sellasta verenmaku suussa pelaamista..