"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Apua BFG örkkilaivaston maalaukseen.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
fysope

Apua BFG örkkilaivaston maalaukseen.

Viesti Kirjoittaja fysope »

Nyt olisi örkkilaivasto hyllyllä odottamassa boltgunmetallilla pohjamaalattuna. Jonkinlainen perusidea on hukassa ja inspiraatiota kaivataan.

Muualla netissä on ollut tosivähän kuvia ja/tai ohjeita örkeille. Sääntökirja ja armada eivät auttaneet .
Innocense proves nothing
Assassin

Viesti Kirjoittaja Assassin »

Kiinnitä siihen kylkeen muutamia örkki kilpiä ja örkkivaunun renkaita ja muutama keihäs olisi myös poikaa ja hammastikuista saa aina jotain kivaa väsättyä:D:):(
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Assassin kirjoitti:Kiinnitä siihen kylkeen muutamia örkki kilpiä ja örkkivaunun renkaita ja muutama keihäs olisi myös poikaa ja hammastikuista saa aina jotain kivaa väsättyä:D:):(
Hmm... Nyt on varmaan kyse Battlefleet Gothicista? Siihen ei mielestäni kilvet ja keihään sovi ;)

No maalaapa vaikka hieman pirteämpää sinne joukkoon, vaikka keltaista ja punaista. Ja ruskea inkki varmaan toimisi ruosteen antajana?

Tällaisia häthätä-neuvoja, en minä tiedä mistään mitään...
niih.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

*khröhöm* Assasin huomasitkos että puhuttiin maalauksesta. Voisithan tietenkin maalata sillä perus punasella jota näkyy kaikkialla. Mutta jos haluat omaperäistä niin maalaa vaikka pinkillä :)
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Ruoste ei varmaan tässä skaalassa ole omiaan, harvemmin pari-kolme sataa neliömetriä terästä on ruostunut ilman, että runko hajoaa mistään kohtaa. Ja voiko avaruudessa ruostua?
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Tybraal kirjoitti:Ruoste ei varmaan tässä skaalassa ole omiaan, harvemmin pari-kolme sataa neliömetriä terästä on ruostunut ilman, että runko hajoaa mistään kohtaa. Ja voiko avaruudessa ruostua?
Varsin asiallinen pointti :D Pitäneekin pistää muistiin etten itse tee mokomaa epäloogista kämmiä.

Asia joka voisi kyllä toimia on drybrushata varsinaisen värin päälle metallia/yms kuvaamaan maalipinnan kärsimistä. Itse käytän tuota kaaos laivastossani mutta toiminee vähintäänkin yhtähyvin(ellei paremmin) örkeille.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Gragh the Bloodhammer

Viesti Kirjoittaja Gragh the Bloodhammer »

Assassin kirjoitti:Kiinnitä siihen kylkeen muutamia örkki kilpiä ja örkkivaunun renkaita ja muutama keihäs olisi myös poikaa ja hammastikuista saa aina jotain kivaa väsättyä:D:):(
Joo kilvet ja keihäät ei ihan sovi.
Gragh is back.
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

tneva82 kirjoitti: Varsin asiallinen pointti :D Pitäneekin pistää muistiin etten itse tee mokomaa epäloogista kämmiä.

Asia joka voisi kyllä toimia on drybrushata varsinaisen värin päälle metallia/yms kuvaamaan maalipinnan kärsimistä. Itse käytän tuota kaaos laivastossani mutta toiminee vähintäänkin yhtähyvin(ellei paremmin) örkeille.
Pyh kyllä siinä ruostetta pitää olla. Mitä väliä epäloogisuudella? Nehän lentävät ihmeellisillä paskarotteloilla. Eikä metallin tarvitse olla läpi ruostunut.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Kyllähän ne aina silloin tällöin planeetoillakin käyvät. Ja sitten on kaikki avaaruudessa oleva säteily, esim pulsarista joka pystyy vaurioittamaan alusta.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

http://kotisivu.dnainternet.net/terhotu/bfgork.htm

Tuolla on kuvia omasta laivastostani. En tiedä onko niistä mitään iloa, mutta toivotaan :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”