Apua BFG örkkilaivaston maalaukseen.
Apua BFG örkkilaivaston maalaukseen.
Nyt olisi örkkilaivasto hyllyllä odottamassa boltgunmetallilla pohjamaalattuna. Jonkinlainen perusidea on hukassa ja inspiraatiota kaivataan.
Muualla netissä on ollut tosivähän kuvia ja/tai ohjeita örkeille. Sääntökirja ja armada eivät auttaneet .
Muualla netissä on ollut tosivähän kuvia ja/tai ohjeita örkeille. Sääntökirja ja armada eivät auttaneet .
Innocense proves nothing
-
Assassin
Hmm... Nyt on varmaan kyse Battlefleet Gothicista? Siihen ei mielestäni kilvet ja keihään soviAssassin kirjoitti:Kiinnitä siihen kylkeen muutamia örkki kilpiä ja örkkivaunun renkaita ja muutama keihäs olisi myös poikaa ja hammastikuista saa aina jotain kivaa väsättyä:D:):(
No maalaapa vaikka hieman pirteämpää sinne joukkoon, vaikka keltaista ja punaista. Ja ruskea inkki varmaan toimisi ruosteen antajana?
Tällaisia häthätä-neuvoja, en minä tiedä mistään mitään...
niih.
Varsin asiallinen pointtiTybraal kirjoitti:Ruoste ei varmaan tässä skaalassa ole omiaan, harvemmin pari-kolme sataa neliömetriä terästä on ruostunut ilman, että runko hajoaa mistään kohtaa. Ja voiko avaruudessa ruostua?
Asia joka voisi kyllä toimia on drybrushata varsinaisen värin päälle metallia/yms kuvaamaan maalipinnan kärsimistä. Itse käytän tuota kaaos laivastossani mutta toiminee vähintäänkin yhtähyvin(ellei paremmin) örkeille.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Gragh the Bloodhammer
- I.C. Wiener
- Viesti:
Pyh kyllä siinä ruostetta pitää olla. Mitä väliä epäloogisuudella? Nehän lentävät ihmeellisillä paskarotteloilla. Eikä metallin tarvitse olla läpi ruostunut.tneva82 kirjoitti: Varsin asiallinen pointti :D Pitäneekin pistää muistiin etten itse tee mokomaa epäloogista kämmiä.
Asia joka voisi kyllä toimia on drybrushata varsinaisen värin päälle metallia/yms kuvaamaan maalipinnan kärsimistä. Itse käytän tuota kaaos laivastossani mutta toiminee vähintäänkin yhtähyvin(ellei paremmin) örkeille.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
http://kotisivu.dnainternet.net/terhotu/bfgork.htm
Tuolla on kuvia omasta laivastostani. En tiedä onko niistä mitään iloa, mutta toivotaan
Tuolla on kuvia omasta laivastostani. En tiedä onko niistä mitään iloa, mutta toivotaan