"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

orion

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
guardian of wood

orion

Viesti Kirjoittaja guardian of wood »

eli hän on WElffien kuningas, mutta miksi hänellä on kentaurin ruumiin rakenne?
joppu

Viesti Kirjoittaja joppu »

Orion on haltia jumala Kurnoksen ruumillistuma, joka on villieläinten jumala. Tämä on varmaan syy miksi hänellä on semmoinen ruumis.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan

Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Ei muuten ole kentaurin (eli puoliksi hevosen ja puoliksi ihmisen) ruumiinrakenne, vaan satyyrin, eli eläimen karvaiset ja kaviolliset jalat sekä sarvet päässä.
kp

Viesti Kirjoittaja kp »

Synkeän näköinen satyyri. Hmm.. eiköhän hänellä ole ihan Orionin ruumiinrakenne.
nyt paljon viisaampana foorumin säännöistä
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Ihan kuriositeettina muuten, Satyyri tarkoittaa periaatteessa samaa kuin naisvastineensa Nymph(omaani).
Että sellasia tonttuja ne. ;)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Tästä tulikin mieleeni, että petomiehethän ovat sitten ilkikurisia/korruptuneita versioita satyyreista, eikö ? Sopisi aika hyvin fluffiin sun muuhun..Hmm, pitäisköhän kehitellä ihan satyyriarmeija (joku koittanutkin vissiin)... :)
Work out, in case future happens.
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

Onko Orion tämä figu, jolla on siivet selässä?
Cacodemoni

Ei ole siipiä, vaan kantaa lehdistä kyhättyä viittaa.
Deetwo

Chokka_ kirjoitti:Onko Orion tämä figu, jolla on siivet selässä?
Nyt ajattelet Arielia varmaankin.
guardian of wood

Viesti Kirjoittaja guardian of wood »

no kiitos!
Bull centaureja ostetaan!
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Ghen'tos kirjoitti:Tästä tulikin mieleeni, että petomiehethän ovat sitten ilkikurisia/korruptuneita versioita satyyreista, eikö ? Sopisi aika hyvin fluffiin sun muuhun..Hmm, pitäisköhän kehitellä ihan satyyriarmeija (joku koittanutkin vissiin)... :)
Ei sentään, pedot ovat vain ihmisen ja jonkin eläimen risteymä. Satyyreistä en niinkään tiedä, että mistä ovat syntyneet, kaaoksen vaikutuksesta (tuskin, silloin welffit eivät sietäisi Orionia) vai olivatko maailmassa ennen kaaosta kuten lohhariogret.

Ja onko satyyreitä edes muita kuin Orion, ja jos on, niin missä elävät?
Deetwo

Veikkasin että Orionin ulkomuoto on vain viittaus tähän kreikkalaiseen taruolentoon. Ainakaan missään en ole törmännyt WHn maailmassa juttuihin satyyreistä, mutta kuvittelisin heidän olevan esikuvansa mukaan metsänhenkimäisiä otuksia, joten eiköhän ne siellä Lorenissa asustaisi puskatonttujen kanssa.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

itsekkin uskoisin että helffien ja welffien metsät kuhisevat monenlaisia taruolentoja jotka eivät vain tule ulos sieltä tai näyttäydy ihmisille...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Orion mikään satyyri ole vaikka siltä jonkun mielestä näyttäisikin.
Orion ja Ariel oli kauneimmat elffeistä puskassa, Kurnous ja Isha antoivat heille pienen osan heidän jumalaisista voimista ja näin he pystyivät hetkeksi muuntautumaan jumalmuotoon ja pieksemään pahikset jotka metsään uskalsivat päätänsä pistää. Eli Orionin "satyyri"ukko on Kurnous muodossa oleva orion ja muuten hän on normaali, erittäin kaunis haltiaolento.
Eye is green.
kp

Viesti Kirjoittaja kp »

En oikein vieläkään lämpene tuolle satyyriteorialle. Jotenkin haluisin uskoa että GW on ammentanut ideansa siitä meidän maailman folkloristisesta Orionista.
Deetwo

kp kirjoitti:En oikein vieläkään lämpene tuolle satyyriteorialle. Jotenkin haluisin uskoa että GW on ammentanut ideansa siitä meidän maailman folkloristisesta Orionista.
Ei kukaan ole väittänytkään sitä satyyriksi. Sillä on vain samanlainen ruumiinrakenne.

Satyyri on sitäpaitsi eräänlainen kiusankappale, enkä usko että puutonttujen kuninkaaseen ja jumalan ruumiillistumaan tämä sopii :)
Cacodemoni

kp kirjoitti:En oikein vieläkään lämpene tuolle satyyriteorialle. Jotenkin haluisin uskoa että GW on ammentanut ideansa siitä meidän maailman folkloristisesta Orionista.
Siis häh, mitäs satyyrit sitten ovat jos ei "meidän maailman" folklorea? Kreikkalaista mytologiaa kummatkin Orion ja satyyrit, ja satyyreiden stereotyyppinen ulkomuoto nyt on aikojen kuluessa lainautunut vähän sinne sun tänne (mm. kristilliseen perinteeseen).
kp

Viesti Kirjoittaja kp »

Cacodemoni kirjoitti:
Siis häh, mitäs satyyrit sitten ovat jos ei "meidän maailman" folklorea? Kreikkalaista mytologiaa kummatkin Orion ja satyyrit, ja satyyreiden stereotyyppinen ulkomuoto nyt on aikojen kuluessa lainautunut vähän sinne sun tänne (mm. kristilliseen perinteeseen).
Joo näinhän se on. On vaan vaikeahko mieltää Orionia satyyri termin alle edes ruumiinmuodoltaan. Sorry vaan.
Tree Kin

Viesti Kirjoittaja Tree Kin »

Tää Orion, King of the woods o kuule Lordi, joka vie kivasti pisteit,. omaa ainaki 4 woundia, strength ainaki 4 ja se aiheuttaa psychology-testei ja on viel ite immuuni niil. Ja sit sen magic itemit on kunno kamaa.
Tree Kin - pikku-ukkoo sinne, pikku-ukkoo tänne, tulkaa ja ostakaa :P (mul o MSN:ssä yhteisö, http://groups.msn.com/WarhammerFantasyBattle )
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

Tietääkö kukaan orionin tietoja? oon nähnyt vain figun :) mutta en tietoja :(
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Historia”