"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Daemonic Stature...

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Viitti

Daemonic Stature...

Viesti Kirjoittaja Viitti »

Kysyn tässä vaan että lasketaanko power fist tai weapon close combat weaponeihin jos ottaa Daemonic Staturen Chaos Lordille vai voiko ottaa vaan CCW:n. Oon pähkäilly sen kanssa että voiko ottaa, ni oisha se kiva tietää.
Viitti
-Peace bad, slaughter GOOD-
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Daemonic Staturen omaavat hahmot eivät voi ottaa muuta kuin ihan tavallisia cc weaponeita tai sitten Daemon weaponeita (ellei toisin mainita). Power fistit ja power weaponit (mistä ei hyötyä ole edes Staturen omaavalle henkilölle) eivät siis kuuluu Staturen omaavien henkilöiden mahdollisuus valikoimaan...
Viitti

Viesti Kirjoittaja Viitti »

Kiitti tiedosta. Olisihan silti PF:stä ollut hyötyä se kun tuplaa strenun.
Viitti
-Peace bad, slaughter GOOD-
DerAlte

Viitti kirjoitti:Kiitti tiedosta. Olisihan silti PF:stä ollut hyötyä se kun tuplaa strenun.
Juuh, kieltämättä siitä olisi hyötyä. Tarkoitin vain power weaponia... Siitä ei olisi Staturen omaavalle henkilölle minkäänlaista hyötyä...
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

DerAlte kirjoitti:
Viitti kirjoitti:Kiitti tiedosta. Olisihan silti PF:stä ollut hyötyä se kun tuplaa strenun.
Juuh, kieltämättä siitä olisi hyötyä. Tarkoitin vain power weaponia... Siitä ei olisi Staturen omaavalle henkilölle minkäänlaista hyötyä...
Fististä olisi huomattavasti enemmän haittaa (ini1) kuin hyötyä (s10) statureloordille, jonka idea onkin tappaa kaikki mahdollinen ennen kuin sieltä pääsee lyömään takaisin.

Ei se prinssi kauaa kestä kun iskua rupeaa tulemaan takaisin.. ja jos pitäisi viimeisenä/fistien kanssa yhtäaikaa lyödä niin ei kamalan kauaa pysyisi pystyssä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
zamppu

Viesti Kirjoittaja zamppu »

voiko kuulkaa deamon princelle, jolla on D stature, D flight antaa terminator armoria
Bloodthirster on identiteettikriisistä kärsivä demoni, joka luulee itseään purkinavaajaksi.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

DerAlte kirjoitti:Daemonic Staturen omaavat hahmot eivät voi ottaa muuta kuin ihan tavallisia cc weaponeita tai sitten Daemon weaponeita (ellei toisin mainita).
Unohdit mainita Great Weaponit ;)
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Deetwo

zamppu kirjoitti:voiko kuulkaa deamon princelle, jolla on D stature, D flight antaa terminator armoria
Termiplatun kanssa ei saa kumpaakaan.
skatero

Viesti Kirjoittaja skatero »

Jos otat daemon princelle D auran ja D armourin, niin se saa samanlaiset savet kun terminaattori ja sillä voi olla myös D flight ja D stature.
Deetwo

skatero kirjoitti:Jos otat daemon princelle D auran ja D armourin, niin se saa samanlaiset savet kun terminaattori ja sillä voi olla myös D flight ja D stature.
Mutaatio puuttuu vielä :) Termiarmorista saa +1A.
zamppu

Viesti Kirjoittaja zamppu »

eikös se voi sitten vielä deep striketä
Bloodthirster on identiteettikriisistä kärsivä demoni, joka luulee itseään purkinavaajaksi.
DerAlte

Kaikki tämä selviää kyllä Codex: Chaos Space Mariensista... Vähän kun näkee itse vaivaa, niin moni asia selviää...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

skatero kirjoitti:Jos otat daemon princelle D auran ja D armourin, niin se saa samanlaiset savet kun terminaattori ja sillä voi olla myös D flight ja D stature.
Ja daemonic gifteihin varattu pistemäärä ropisee aika raskaasti.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”