Daemonic Stature...
Daemonic Stature...
Kysyn tässä vaan että lasketaanko power fist tai weapon close combat weaponeihin jos ottaa Daemonic Staturen Chaos Lordille vai voiko ottaa vaan CCW:n. Oon pähkäilly sen kanssa että voiko ottaa, ni oisha se kiva tietää.
Viitti
-Peace bad, slaughter GOOD-
-Peace bad, slaughter GOOD-
Daemonic Staturen omaavat hahmot eivät voi ottaa muuta kuin ihan tavallisia cc weaponeita tai sitten Daemon weaponeita (ellei toisin mainita). Power fistit ja power weaponit (mistä ei hyötyä ole edes Staturen omaavalle henkilölle) eivät siis kuuluu Staturen omaavien henkilöiden mahdollisuus valikoimaan...
Fististä olisi huomattavasti enemmän haittaa (ini1) kuin hyötyä (s10) statureloordille, jonka idea onkin tappaa kaikki mahdollinen ennen kuin sieltä pääsee lyömään takaisin.DerAlte kirjoitti:Juuh, kieltämättä siitä olisi hyötyä. Tarkoitin vain power weaponia... Siitä ei olisi Staturen omaavalle henkilölle minkäänlaista hyötyä...Viitti kirjoitti:Kiitti tiedosta. Olisihan silti PF:stä ollut hyötyä se kun tuplaa strenun.
Ei se prinssi kauaa kestä kun iskua rupeaa tulemaan takaisin.. ja jos pitäisi viimeisenä/fistien kanssa yhtäaikaa lyödä niin ei kamalan kauaa pysyisi pystyssä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Unohdit mainita Great WeaponitDerAlte kirjoitti:Daemonic Staturen omaavat hahmot eivät voi ottaa muuta kuin ihan tavallisia cc weaponeita tai sitten Daemon weaponeita (ellei toisin mainita).
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Termiplatun kanssa ei saa kumpaakaan.zamppu kirjoitti:voiko kuulkaa deamon princelle, jolla on D stature, D flight antaa terminator armoria
Mutaatio puuttuu vieläskatero kirjoitti:Jos otat daemon princelle D auran ja D armourin, niin se saa samanlaiset savet kun terminaattori ja sillä voi olla myös D flight ja D stature.
- The Captain
- Valvoja
Ja daemonic gifteihin varattu pistemäärä ropisee aika raskaasti.skatero kirjoitti:Jos otat daemon princelle D auran ja D armourin, niin se saa samanlaiset savet kun terminaattori ja sillä voi olla myös D flight ja D stature.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.