Teemojen tavallisuus ja erilaisuus
- Blackguard
Jenianin tyttöystävä haaveilee pinkistä Tyranidiarmeijasta * kauhunväristyksiä *
Itse olen nähnyt hienon sinikultaisen necron-armeijan ja kaikki THdssä käyneet musitavat varmasti bilious green/ Space Wolf Grey Tyranidiarmeijan ( tunnustan )
Itse olen nähnyt hienon sinikultaisen necron-armeijan ja kaikki THdssä käyneet musitavat varmasti bilious green/ Space Wolf Grey Tyranidiarmeijan ( tunnustan )
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- Blackguard
Itse omistan tyranidiarmeijaa joka on <a href="http://deetwo.daug.net/figut/biovore3.jpg">kirkkaan vihreätä + ruskeaa</a> ja vampire counts armeijan joka on kokonaan <a href="http://deetwo.daug.net/figut/kokovc.jpg">sinistä</a>
Omaan myös punavalkoisia nurglejamarineita, tumman vihreitä undividedmarineita ja bloodletterini olivat punaista ja kirkkaan vihreätä...
Vähän epätavallisemmat värit ovat kaikkein mielenkiintoisimpia
Omaan myös punavalkoisia nurglejamarineita, tumman vihreitä undividedmarineita ja bloodletterini olivat punaista ja kirkkaan vihreätä...
Vähän epätavallisemmat värit ovat kaikkein mielenkiintoisimpia
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
En ollutkaan ainut talabheimin väriteemaan kyllästynyt. Kun GW kerta työntää niitä joka kuvaan (paitsi 3 kuvaa armybookissa, jossa on artillery train of Nuln), niin alkaa vähän kyllästyttämään tämä yhden kaupungin suosiminen.
Itse maalaan 6000pts Empireni Nuln town guardeiksi (oma outo ajatukseni), eli muuten normaalisti, mutta toinen hiha valkoinen. Lisäksi kaikki sulkien värilliset osat, rusetit ja muut vastaavat maalaan punaisiksi. Tulee muuten ihan tyylikästä, vaikka itse sanonkin.
Itse maalaan 6000pts Empireni Nuln town guardeiksi (oma outo ajatukseni), eli muuten normaalisti, mutta toinen hiha valkoinen. Lisäksi kaikki sulkien värilliset osat, rusetit ja muut vastaavat maalaan punaisiksi. Tulee muuten ihan tyylikästä, vaikka itse sanonkin.
-
Fanaatikko
En mitenkään oudosti omasta mielestäni maalaa, esim jos keräisin khorneja, en maalaisin niitä pinkiksi ja violetiksi. Mutta en myöskän maalaa sitä ihan normaaleinta tyyliä, mitä näkee wd esittelyissä. (esim. delffit lich purplella tjsp.). Keksin oman väriteeman tai laitan kyselyä tänne forrumiin jos en keksi, kun alkaa kuitenkin kaduttamaan myöhemmin jos maalaa samalla tavalla kuin mitä malleissa ja lehdissä.
Uusi tietokonepelifoorumi avattu! http://www.u-gaming.com/forums , kaikki mukaan!
Jepjep. Minun, myös työn alla oleva kääpä armeija on väriltään sininen ja harmaan-valkoinen. Alunperin oli DA Green ja Best. Brown, kesken maalausten kyllästyin väriinpamp-pu kirjoitti:Kääpiöillä löytyy väriteemoissa, johtuen linnoitusten lukumäärästä, mutta sanoisin että yleisin on Karak Hirnin DA Green- Bestial Brown- teema. Tämä on siis oma arvioni.
Oman työn alla olevan Kääpiöarmeijani (sikäli ketään kiinnostaa) väriteema on sinivalkoinen ja osalla yksiköistä punavalkoinen.
Metalli, Keltainen ja Oranssi-yhdistelmällä maalatut CSM, ovat todella tyllikkäitä.
(:
Kirkkaat värit noin yleensä on aikas harvinaisia (millään muulla kuin empirellä ja WE:llä). Yllättävän usein armeijan (väri)teema valitaan yhden, tai kahden testiukon perusteella. Mielestäni olisi parempi, jos maalaisi koko rykmentin samalla lailla ja kun olisi sitä mieltä, että se on kauhea, upottaa jarrunesteeseen. Tällä lailla näkisi miten teema toimii ''massassa''. Oma armeijani sai muutaman värinvaihdoksen kun ensimmäiset poppoot olivat valmistuneet. Musta vaihtui harmaaksi yms.
Kääpiöni ovat puna-harmaita, jos se ketään hetkauttaa....
Kääpiöni ovat puna-harmaita, jos se ketään hetkauttaa....
Cleanse and purify!
-
Zarathustrian
- Peliporukkavalvoja
Itse henk. koht. pidän kirkkaista väreistä. Tummilla väreillä maalatut figut ja armeijat eivät näytä miltään pelipöydällä. Yksittäinen figu voi kädessä pidettynä näyttää hienolta, mutta iso unitti samanlaisia pelipöydällä, huonossa valaistuksessa ja metrin päästä katsotta ei näytä muulta kuin tummalta möhkäleeltä. Erityisesti kääpiöt kärsivät tästä..
- Blackguard