Teemojen tavallisuus ja erilaisuus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Nyt Hakuun niitä Harvinaisimpia... Kiitos.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

No hmm, maalaataan joku armieja Warlock purplella ja Nauseating blue:lla. :D
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Jenianin tyttöystävä haaveilee pinkistä Tyranidiarmeijasta * kauhunväristyksiä *

Itse olen nähnyt hienon sinikultaisen necron-armeijan ja kaikki THdssä käyneet musitavat varmasti bilious green/ Space Wolf Grey Tyranidiarmeijan ( tunnustan )
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

tylsimpiä ovat mm. sininen mariini armeija ja harmaa, mutta vähän ruskealla inkattu necron armeija. necroneissa outo voisi olla joku hyvin räikeä armeija esim joku violetti/oranssi armeija
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Jos ostaisi sitä Vallejon metal medium litkua niin voisi saada mielenkiintoisia värikokeiluja aikaan tuolla 40k:n puolella. Täältä tullaan pinkit necronit!
Blackguard

Kaverillani oli alkuun kun hän alkoi tekemään hikareita Vihreää, Sinistä, Punaista ja keltaista ;)
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Itse omistan tyranidiarmeijaa joka on <a href="http://deetwo.daug.net/figut/biovore3.jpg">kirkkaan vihreätä + ruskeaa</a> ja vampire counts armeijan joka on kokonaan <a href="http://deetwo.daug.net/figut/kokovc.jpg">sinistä</a>
Omaan myös punavalkoisia nurglejamarineita, tumman vihreitä undividedmarineita ja bloodletterini olivat punaista ja kirkkaan vihreätä...

Vähän epätavallisemmat värit ovat kaikkein mielenkiintoisimpia :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

En ollutkaan ainut talabheimin väriteemaan kyllästynyt. Kun GW kerta työntää niitä joka kuvaan (paitsi 3 kuvaa armybookissa, jossa on artillery train of Nuln), niin alkaa vähän kyllästyttämään tämä yhden kaupungin suosiminen.
Itse maalaan 6000pts Empireni Nuln town guardeiksi (oma outo ajatukseni), eli muuten normaalisti, mutta toinen hiha valkoinen. Lisäksi kaikki sulkien värilliset osat, rusetit ja muut vastaavat maalaan punaisiksi. Tulee muuten ihan tyylikästä, vaikka itse sanonkin.
Fanaatikko

Viesti Kirjoittaja Fanaatikko »

Noh, minulla on liche purple night goblin horden alku. narut,korut,napi ovat tietty kultaa... (iho on vihreää)...
There is no way to fight than goblin way.
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Onkos Sellanen sinisen hohtava metalli-väri kovinkin yleinen Grey Knighteillä? Ajattelin vain että vois sellatteen`joskus tehä.
retro|
Viesti:

Viesti Kirjoittaja retro| »

En mitenkään oudosti omasta mielestäni maalaa, esim jos keräisin khorneja, en maalaisin niitä pinkiksi ja violetiksi. Mutta en myöskän maalaa sitä ihan normaaleinta tyyliä, mitä näkee wd esittelyissä. (esim. delffit lich purplella tjsp.). Keksin oman väriteeman tai laitan kyselyä tänne forrumiin jos en keksi, kun alkaa kuitenkin kaduttamaan myöhemmin jos maalaa samalla tavalla kuin mitä malleissa ja lehdissä.
Uusi tietokonepelifoorumi avattu! http://www.u-gaming.com/forums , kaikki mukaan!
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

pamp-pu kirjoitti:Kääpiöillä löytyy väriteemoissa, johtuen linnoitusten lukumäärästä, mutta sanoisin että yleisin on Karak Hirnin DA Green- Bestial Brown- teema. Tämä on siis oma arvioni.
Oman työn alla olevan Kääpiöarmeijani (sikäli ketään kiinnostaa) väriteema on sinivalkoinen ja osalla yksiköistä punavalkoinen.
Jepjep. Minun, myös työn alla oleva kääpä armeija on väriltään sininen ja harmaan-valkoinen. Alunperin oli DA Green ja Best. Brown, kesken maalausten kyllästyin väriin ;)

Metalli, Keltainen ja Oranssi-yhdistelmällä maalatut CSM, ovat todella tyllikkäitä.
(:
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Tyllikkäitä kun mitkä..
Muovinharmaa taitaa olla aika yleinen teema. Miun peleissä myös sellanen valkone pahvi on suosittua. Tietyille armeijoilla vaan sopii tietyt värit. esim. örkit vihreissä puvuissa oli aika hassu, tai mustat helffit, tjsp.
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

Kirkkaat värit noin yleensä on aikas harvinaisia (millään muulla kuin empirellä ja WE:llä). Yllättävän usein armeijan (väri)teema valitaan yhden, tai kahden testiukon perusteella. Mielestäni olisi parempi, jos maalaisi koko rykmentin samalla lailla ja kun olisi sitä mieltä, että se on kauhea, upottaa jarrunesteeseen. Tällä lailla näkisi miten teema toimii ''massassa''. Oma armeijani sai muutaman värinvaihdoksen kun ensimmäiset poppoot olivat valmistuneet. Musta vaihtui harmaaksi yms.

Kääpiöni ovat puna-harmaita, jos se ketään hetkauttaa....
Cleanse and purify!
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Itse henk. koht. pidän kirkkaista väreistä. Tummilla väreillä maalatut figut ja armeijat eivät näytä miltään pelipöydällä. Yksittäinen figu voi kädessä pidettynä näyttää hienolta, mutta iso unitti samanlaisia pelipöydällä, huonossa valaistuksessa ja metrin päästä katsotta ei näytä muulta kuin tummalta möhkäleeltä. Erityisesti kääpiöt kärsivät tästä..
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Ka tuohan on enemmänkin FB:n ongelma koska siinä on yksiköitä jotka ovat tiiviissä muodostelmassa. Kaverillanikin on maalattuna hyvin hienoja chaos warruja, mutta yksikkönä ne eivät sitten enää olekaan niin hienoja.
Blackguard

Punaharmaat käävät vaikuttaa mielenkiintosilta.. Oliskos kuvaa.. Tuosta kikkaudesta olen samaa mieltä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”