Hintojen lasku 4th editionin myötä
Hintojen lasku 4th editionin myötä
Olen kuullut että neljännen editionin myötä mm. aloitusoakkaukset laskee melkein puoleen hintaan nykyisestä. Laskeeko muidenkin pakkausten hinnat puoleen.
Kiitos jo nyt (mahdollisista)vastauksista
Ei, pelkän startersetin ja sääntökirjan hinta laskee.
Starter taisi olla 40 dollaria, eli kaiketi noin 35-40e tulee täällä euroopassa olemaan varmaan sitten hinta.
Starter taisi olla 40 dollaria, eli kaiketi noin 35-40e tulee täällä euroopassa olemaan varmaan sitten hinta.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Se paketti sisältää täydet säännöt, ilman mitään figukuvia tai sellaista (i.e. hobbyosastoa), uusia muovisia genestealereita, uusi muovinen fex, marineita (jotka ovat AINA ja IKUISESTI toinen aloitusboksin armeijoista)... Voipi olla että jotain tätä uutta Ultramarinetavaraa, kun armeijakin on muuttumassa kovasti ja uusi kirja tulee samoihin aikoihin.. oheissälää (todnäk templatet, noppia, mittatikut), tuo mainittu sukkula..
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
--- 'Stealerit ovat kutakuinkin vahvistettuja, 'Fex ei. Olisi tuo 'Fex vähän turhan tuhti aloitusboksiin... ^-^;Deetwo kirjoitti:uusia muovisia genestealereita, uusi muovinen fex,
Muovinen 'Fex on kyllä tulossa, mutten tosiaan usko että startterissa.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
-
Nightbringer
Kunhan pitäisivät nuo starter boxissa tulevat "armeijat" suht tasaväkisinä. Tämän hetkinen 10x Marinea + Land Speeder vs. 20x Dark Eldar warrior yhdistelmä on lähinnä naurettava. Ei ollut mitenkään mukavaa aloittaa noilla Dark Eldareilla, kun turpaan tuli joka matsissa. Alussa kun tuli pelattua vaan noilla boxissa tulleilla figuilla ja proxy hq:lla.
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
Jep, harvinaisen totta! Onneksi kyseistä peliä demotetaan ainakin Fantsussa joukoilla 16 vs. 8, ja DE on silti kovilla!Nightbringer kirjoitti:Kunhan pitäisivät nuo starter boxissa tulevat "armeijat" suht tasaväkisinä. Tämän hetkinen 10x Marinea + Land Speeder vs. 20x Dark Eldar warrior yhdistelmä on lähinnä naurettava. Ei ollut mitenkään mukavaa aloittaa noilla Dark Eldareilla, kun turpaan tuli joka matsissa.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
Re: Hintojen lasku 4th editionin myötä
Älä unta näe. Ei tule tapahtumaan koskaan.kaapeli kirjoitti:Laskeeko muidenkin pakkausten hinnat puoleen.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
OTPieni Pimeä Mies kirjoitti:Mikä tapahtuu sen jälkeen kun suomi on voittanut Euroviisut. (Tämä taas tapahtuu helvetin jäätymisen jälkeen)
Jääty jo. Kärpät voitti mestaruuden.
/OT
Ihan hyvä idea Gw:ltä tarjota ensimmäinen erä halvalla ja kun on kerran joutunut koukkuun niin joutuu maksamaan täyden hinnan.
Innocense proves nothing
-
Stenvall