"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hintojen lasku 4th editionin myötä

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
kaapeli

Hintojen lasku 4th editionin myötä

Viesti Kirjoittaja kaapeli »

Olen kuullut että neljännen editionin myötä mm. aloitusoakkaukset laskee melkein puoleen hintaan nykyisestä. Laskeeko muidenkin pakkausten hinnat puoleen.
Kiitos jo nyt (mahdollisista)vastauksista
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Ei, pelkän startersetin ja sääntökirjan hinta laskee.
Starter taisi olla 40 dollaria, eli kaiketi noin 35-40e tulee täällä euroopassa olemaan varmaan sitten hinta.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
kaapeli

Viesti Kirjoittaja kaapeli »

Kiitos tiedosta.
Never forget.
Never fogive.
raven

Viesti Kirjoittaja raven »

Mitäs se starttipoksi oikeen mahtaa sisältää?
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Mariineja, land speederin, deldareita, viidakkopuita/raunioita, sääntökirjan.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Ja se uusi aloituslaatikko tullee luultavimmin pitämään sisällään marineita ja tyranidejä, karsitun sääntökirjan (vain välttämättömät säännöt, ei mitään "turhaa"), sekä maahan syöksyneen sukkulan kappaleita.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Se paketti sisältää täydet säännöt, ilman mitään figukuvia tai sellaista (i.e. hobbyosastoa), uusia muovisia genestealereita, uusi muovinen fex, marineita (jotka ovat AINA ja IKUISESTI toinen aloitusboksin armeijoista)... Voipi olla että jotain tätä uutta Ultramarinetavaraa, kun armeijakin on muuttumassa kovasti ja uusi kirja tulee samoihin aikoihin.. oheissälää (todnäk templatet, noppia, mittatikut), tuo mainittu sukkula..
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Deetwo kirjoitti:uusia muovisia genestealereita, uusi muovinen fex,
--- 'Stealerit ovat kutakuinkin vahvistettuja, 'Fex ei. Olisi tuo 'Fex vähän turhan tuhti aloitusboksiin... ^-^;

Muovinen 'Fex on kyllä tulossa, mutten tosiaan usko että startterissa.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Nightbringer

Viesti Kirjoittaja Nightbringer »

Kunhan pitäisivät nuo starter boxissa tulevat "armeijat" suht tasaväkisinä. Tämän hetkinen 10x Marinea + Land Speeder vs. 20x Dark Eldar warrior yhdistelmä on lähinnä naurettava. Ei ollut mitenkään mukavaa aloittaa noilla Dark Eldareilla, kun turpaan tuli joka matsissa. Alussa kun tuli pelattua vaan noilla boxissa tulleilla figuilla ja proxy hq:lla.
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Nightbringer kirjoitti:Kunhan pitäisivät nuo starter boxissa tulevat "armeijat" suht tasaväkisinä. Tämän hetkinen 10x Marinea + Land Speeder vs. 20x Dark Eldar warrior yhdistelmä on lähinnä naurettava. Ei ollut mitenkään mukavaa aloittaa noilla Dark Eldareilla, kun turpaan tuli joka matsissa.
Jep, harvinaisen totta! Onneksi kyseistä peliä demotetaan ainakin Fantsussa joukoilla 16 vs. 8, ja DE on silti kovilla!
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
archon

Re: Hintojen lasku 4th editionin myötä

Viesti Kirjoittaja archon »

kaapeli kirjoitti:Laskeeko muidenkin pakkausten hinnat puoleen.
Kiitos jo nyt (mahdollisista)vastauksista
Älä unta näe. Ei tule tapahtumaan koskaan.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Sinä päivänä kun noin tulee käymään niin minä syön hattuni.
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Mikä tapahtuu sen jälkeen kun suomi on voittanut Euroviisut. (Tämä taas tapahtuu helvetin jäätymisen jälkeen)
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
fysope

Viesti Kirjoittaja fysope »

Pieni Pimeä Mies kirjoitti:Mikä tapahtuu sen jälkeen kun suomi on voittanut Euroviisut. (Tämä taas tapahtuu helvetin jäätymisen jälkeen)
OT

Jääty jo. Kärpät voitti mestaruuden.

/OT

Ihan hyvä idea Gw:ltä tarjota ensimmäinen erä halvalla ja kun on kerran joutunut koukkuun niin joutuu maksamaan täyden hinnan.
Innocense proves nothing
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Nimenomaan, halvalla aloitus ja sitten kun haistellut jo sitä figuissa olevaa riippuvuutta aiheuttavaa ainetta niin on koukussa.

Kuulepas muuten, Kärpät on rautaa ja paras joukkue, mitä Suomi päällään kantaa!
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

`Nidi pelaajien pitää liittoutua Mariini pelaajien kanssa ja ostella vain noita aloitussettejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”