"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mistäs IG:lle haulikot?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Konrad von Richtmark

Mistäs IG:lle haulikot?

Viesti Kirjoittaja Konrad von Richtmark »

Olen nysväämässä kokoon IG:lle Hardened Veterans - yksikköä jotka haluaisin varustaa haulikoilla. Mistäs semmoisia figuja/osia saisi, vai pitääkö ne konvertoida?
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Yksi tapa tehdä haulikko on ottaa normaali muovi flameri, siitä irrotetaan johdot, ja se pää osa, eli se "sytytin". Eli toisin sanoen se on normaali fleikka jota on pätkitty. Katso asetta itse niin tajuat.
I.C. Wiener
Viesti:

Re: Mistäs IG:lle haulikot?

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Kuva
3.50$
059903502
Classic Basic Weapon Sprue
Tossa tulis kolme kappalletta
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Konvertointi lasguneistakin onnistunee (en juuri nyt osaa neuvoa miten), mutta on-line storekin tarjoaa jotain vaihtoehtoja. Hakusana weapon AND sprue tuotta muunmuassa Necromunda weapon sprueja, joista tämä lienee kukkarolle ystävällisin vaihtoehto.

Kuva
Kuva on pieni, mutta noista ainakin kolme näyttäisi selvästi haulikoilta. Virittäminen IG-heebon käteen vaatii hieman konvertointia, mutta ei pitäisi olla mahdoton urakka. Hintaa yhdellä tuollaisella spruella on yksi punta eli noin puolitoista euroa.

EDIT: ICW oli nopeampi tällä kertaa.

EDIT: http://www.shallowreef.freeservers.com/ ... /Guns1.JPG

EDIT: Necromunda shotgunit näyttävät ilmeisesti tältä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Tai sitten voi tyytyä siihen mitä jo omistaa, eli lasguneihin. HUOM! Tämä on sitten Cadia pattern lasguniin.

Omat haularit muodostuvat katkaisemalla lasgunin piipun etu-osa, jolloin aseeseen jää lyhyt piippu. Aseen kärjestä voi poistaa pistinpidikkeen/pistimen. Seuraavana lipas, jonka voi joko clipata pois, ja veitsellä tylpistää reunat yhdenmukaisiksi muun aseen kanssa. Vaihtoehtoisesti lippaasta voi tehdä käsisuojan, jolloin lippaan poiston jälkeen lippaan sisääntulokohta leikataan "virtaviivaisemmaksi". Kuva tulee, varmasti.

Edit: Poistin omasta mielestänikin huonon selityksen/"kuvan". Pitänee kaivaa kamera ja ottaa kuvia. Turvautukaa Jullevin linkkiin.
Viimeksi muokannut Tybraal, Ke 26.05.2004 20:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
ThoRa

Viesti Kirjoittaja ThoRa »

Sori Tybraal, mutta tuosta ei ota Erkkikään selvää. :(
U fail.
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Tybraal kirjoitti:(vähänniinkun näin, ei ole kuvaa: | )p| /''''') Eli tuossa on vasemmalta käsi, liipasin, suoja ja osa aseen runkoa.
Joo, ei taho oikeen saada selvää paitsi aseen rungosta. ;)
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

Aika OT:ta tämä on, mutta (pakko sanoa) minä kyllä käsitin aika hyvin. Ehkäpä tuon tajuamiseen tarvitsee vain tarpeeksi hyvän mielikuvituksen. ;)
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Tuo Jullevin mainitse linkki ja sprue antavat hyvät mahdollisuudet haulikkojen konfaukseen kaartimiehen käteen.

Itse olen omille veteraaniryhmille pistänyt vain muutaman haulikon per ryhmä ja käyttänyt Space Marine fillari scouttien haulikkokäsiä. Kuva osasta löytyy täältä. Scrollaa vaan vähän alaspäin. Mielestäni hieman munakkaampi versio haulikosta ;).
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Tybraal

NetDiver kirjoitti:Tuo Jullevin mainitse linkki ja sprue antavat hyvät mahdollisuudet haulikkojen konfaukseen kaartimiehen käteen.

Itse olen omille veteraaniryhmille pistänyt vain muutaman haulikon per ryhmä ja käyttänyt Space Marine fillari scouttien haulikkokäsiä. Kuva osasta löytyy täältä. Scrollaa vaan vähän alaspäin. Mielestäni hieman munakkaampi versio haulikosta ;).
Jepjep, onhan tuo tehokkaamman näköinen kuin 2 x S3 AP- kutia. ;) Toisaalta itse pistäisin tuon Combat Shotguniski, millaista Adeptus Arbites käyttää.
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Tybraal kirjoitti:Jepjep, onhan tuo tehokkaamman näköinen kuin 2 x S3 AP- kutia. ;) Toisaalta itse pistäisin tuon Combat Shotguniski, millaista Adeptus Arbites käyttää.
40Kssa ei tietääkseni ole eroteltu normaali haulikkoa combat shotgunista sääntöjen osalta. Mutta totta kumminkin, soveltuu paremmin taisteluhaulikoksi ulkonäkönsä puolesta.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

Ihan hyvä köyhänmiehen-haulikko tulee lasgunista kovaamalla.
Tybraal

Noniin, parin tuskaisen, kuvattoman päivän päästä sain kuvia omista "köyhänmiehen" haulikoistani.

Kuva
Haulikko edestä.

Kuva
Haulikko takaa.

15 sek konvattu, ja jälki näkyy, mutta saanee idean mitä ajan takaa. Kiitokset Warboss ZagSnikkille että jaksoi uskoa ohjeeni järjellisyyteen. :D
Viimeksi muokannut Tybraal, Su 25.07.2004 12:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

aika hyvän näköinen haulikko :-)
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

Tybraal kirjoitti:Kiitokset Warboss ZagSnikkille että jaksoi uskoa ohjeeni järjellisyyteen. :D
Eipä mitään. ;)

Kyllä tuosta ihan WYSIWYG- kelpuutettava haulikko tuli, joskin kannattaa tehdä se vähän huolellisemmin kuin 15sek ja ehkä korjailla greenstuffilla jne. Mutta turha niitä on lähteä tilaamaan jos ylimääräisistä bitseistäkin saa noin hyvän.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”