Mistäs IG:lle haulikot?
- Konrad von Richtmark
Mistäs IG:lle haulikot?
Olen nysväämässä kokoon IG:lle Hardened Veterans - yksikköä jotka haluaisin varustaa haulikoilla. Mistäs semmoisia figuja/osia saisi, vai pitääkö ne konvertoida?
- I.C. Wiener
- Viesti:
Re: Mistäs IG:lle haulikot?

3.50$
059903502
Classic Basic Weapon Sprue
Tossa tulis kolme kappalletta
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Konvertointi lasguneistakin onnistunee (en juuri nyt osaa neuvoa miten), mutta on-line storekin tarjoaa jotain vaihtoehtoja. Hakusana weapon AND sprue tuotta muunmuassa Necromunda weapon sprueja, joista tämä lienee kukkarolle ystävällisin vaihtoehto.

Kuva on pieni, mutta noista ainakin kolme näyttäisi selvästi haulikoilta. Virittäminen IG-heebon käteen vaatii hieman konvertointia, mutta ei pitäisi olla mahdoton urakka. Hintaa yhdellä tuollaisella spruella on yksi punta eli noin puolitoista euroa.
EDIT: ICW oli nopeampi tällä kertaa.
EDIT: http://www.shallowreef.freeservers.com/ ... /Guns1.JPG
EDIT: Necromunda shotgunit näyttävät ilmeisesti tältä.
Kuva on pieni, mutta noista ainakin kolme näyttäisi selvästi haulikoilta. Virittäminen IG-heebon käteen vaatii hieman konvertointia, mutta ei pitäisi olla mahdoton urakka. Hintaa yhdellä tuollaisella spruella on yksi punta eli noin puolitoista euroa.
EDIT: ICW oli nopeampi tällä kertaa.
EDIT: http://www.shallowreef.freeservers.com/ ... /Guns1.JPG
EDIT: Necromunda shotgunit näyttävät ilmeisesti tältä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Tai sitten voi tyytyä siihen mitä jo omistaa, eli lasguneihin. HUOM! Tämä on sitten Cadia pattern lasguniin.
Omat haularit muodostuvat katkaisemalla lasgunin piipun etu-osa, jolloin aseeseen jää lyhyt piippu. Aseen kärjestä voi poistaa pistinpidikkeen/pistimen. Seuraavana lipas, jonka voi joko clipata pois, ja veitsellä tylpistää reunat yhdenmukaisiksi muun aseen kanssa. Vaihtoehtoisesti lippaasta voi tehdä käsisuojan, jolloin lippaan poiston jälkeen lippaan sisääntulokohta leikataan "virtaviivaisemmaksi". Kuva tulee, varmasti.
Edit: Poistin omasta mielestänikin huonon selityksen/"kuvan". Pitänee kaivaa kamera ja ottaa kuvia. Turvautukaa Jullevin linkkiin.
Omat haularit muodostuvat katkaisemalla lasgunin piipun etu-osa, jolloin aseeseen jää lyhyt piippu. Aseen kärjestä voi poistaa pistinpidikkeen/pistimen. Seuraavana lipas, jonka voi joko clipata pois, ja veitsellä tylpistää reunat yhdenmukaisiksi muun aseen kanssa. Vaihtoehtoisesti lippaasta voi tehdä käsisuojan, jolloin lippaan poiston jälkeen lippaan sisääntulokohta leikataan "virtaviivaisemmaksi". Kuva tulee, varmasti.
Edit: Poistin omasta mielestänikin huonon selityksen/"kuvan". Pitänee kaivaa kamera ja ottaa kuvia. Turvautukaa Jullevin linkkiin.
Viimeksi muokannut Tybraal, Ke 26.05.2004 20:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Tuo Jullevin mainitse linkki ja sprue antavat hyvät mahdollisuudet haulikkojen konfaukseen kaartimiehen käteen.
Itse olen omille veteraaniryhmille pistänyt vain muutaman haulikon per ryhmä ja käyttänyt Space Marine fillari scouttien haulikkokäsiä. Kuva osasta löytyy täältä. Scrollaa vaan vähän alaspäin. Mielestäni hieman munakkaampi versio haulikosta
.
Itse olen omille veteraaniryhmille pistänyt vain muutaman haulikon per ryhmä ja käyttänyt Space Marine fillari scouttien haulikkokäsiä. Kuva osasta löytyy täältä. Scrollaa vaan vähän alaspäin. Mielestäni hieman munakkaampi versio haulikosta
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Jepjep, onhan tuo tehokkaamman näköinen kuin 2 x S3 AP- kutia.NetDiver kirjoitti:Tuo Jullevin mainitse linkki ja sprue antavat hyvät mahdollisuudet haulikkojen konfaukseen kaartimiehen käteen.
Itse olen omille veteraaniryhmille pistänyt vain muutaman haulikon per ryhmä ja käyttänyt Space Marine fillari scouttien haulikkokäsiä. Kuva osasta löytyy täältä. Scrollaa vaan vähän alaspäin. Mielestäni hieman munakkaampi versio haulikosta.
40Kssa ei tietääkseni ole eroteltu normaali haulikkoa combat shotgunista sääntöjen osalta. Mutta totta kumminkin, soveltuu paremmin taisteluhaulikoksi ulkonäkönsä puolesta.Tybraal kirjoitti:Jepjep, onhan tuo tehokkaamman näköinen kuin 2 x S3 AP- kutia.Toisaalta itse pistäisin tuon Combat Shotguniski, millaista Adeptus Arbites käyttää.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Noniin, parin tuskaisen, kuvattoman päivän päästä sain kuvia omista "köyhänmiehen" haulikoistani.

Haulikko edestä.

Haulikko takaa.
15 sek konvattu, ja jälki näkyy, mutta saanee idean mitä ajan takaa. Kiitokset Warboss ZagSnikkille että jaksoi uskoa ohjeeni järjellisyyteen.

Haulikko edestä.

Haulikko takaa.
15 sek konvattu, ja jälki näkyy, mutta saanee idean mitä ajan takaa. Kiitokset Warboss ZagSnikkille että jaksoi uskoa ohjeeni järjellisyyteen.
Viimeksi muokannut Tybraal, Su 25.07.2004 12:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eipä mitään.Tybraal kirjoitti:Kiitokset Warboss ZagSnikkille että jaksoi uskoa ohjeeni järjellisyyteen.
Kyllä tuosta ihan WYSIWYG- kelpuutettava haulikko tuli, joskin kannattaa tehdä se vähän huolellisemmin kuin 15sek ja ehkä korjailla greenstuffilla jne. Mutta turha niitä on lähteä tilaamaan jos ylimääräisistä bitseistäkin saa noin hyvän.