"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

raaoin armeija

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Jyrzzä

raaoin armeija

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

eli mikä on teistä raaoin armeija?
omasta mielestäni skavenit ne kun tappavat omiakin jos tarve vaatii,jotku asuu viemäreissä ja lähes kaikilla "pomoilla" on rutto(ja vieläpä kerään niitä:D)
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

Mun mielestä Wood Elfit on aika raakoja kun ne vaan tappaa kaikki jotka tulee sinne mettää...:D
Scar-Veteran

Viesti Kirjoittaja Scar-Veteran »

Jaa minusta delffit jotka tappavat armeijastaan kaikki heikot ja kiduttavat vankeja !
"So long as there is light, there is a shadow"
Jyrzzä

niinpä
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
Gragh the Bloodhammer

Viesti Kirjoittaja Gragh the Bloodhammer »

Delffit ja Se on "Raain" ei "Raaoin",kai :D
Gragh is back.
Zell^
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zell^ »

Delffit varmaan,Niillä on vähän toi meininki ku spartalaisilla,he jotka näyttivät heikoilta tapetaan tai muuten vaan kidutetaan oman hauskan pidon takia.
Niille jotka ovat kaikkensa antaneet...

-Coca Cola-
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Joo delffit ovat myös minun mielestä raainpia. Esim. Delffien armeijakirjassa on stoori jossa delffit pistää 400 brettivankia juoksemaan taistelukentän poikki ja ampuvat sitten kaikki. Tämä kaikki vaan maastoedun saavuttamiseksi.
Mutta skaveneista sen verran että ainakin skaveninsurma kirjassa skavenit surevat kuolleita "veljiään".
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Jyrzzä

no joo mut silti.mut on ne delffitki aika raakoja en oikeen itse asiassa tiedä skavenin ja delffien väliltä kumpi on raaempi
Ukkosleka

Viesti Kirjoittaja Ukkosleka »

Jos nyt määritellään sitä mitä minä luulen, Kaaos Khorne. Se sentään on veren jumala, eikä niillä taida olla tapana hirveästi muita sääliä. Ei edes sen vertaa, että antaisivat niiden elää sen peltojuoksun verran... :P
Cleanse and purify!
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Niin no delffien juttu on aika kamala vastustajan kannalta. Mieti että breteillä on vaikka pesantti nimeltä Kustaa jolla on vaimo ja lapsi. Delffit ovat vanginneet vaimon ja lapsen. Kustaa sattuu olemaan tuossa kyseisessä taistelussa mukana ja näkee kuinka hänen vaimo ja lapsi tapetaan sen silmien edessä. Ei varmaan mitään hirmu mukavaa.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Haloo miks aina meit delffei morkataan. Jos kysytään raainta armeijaa se on khornen kaaos koska ne katkoo kaikkien päät jotka tulee eteen ja uhraa veren jumalalle jne. mitä nyt ne lord yeurlin tappamat 400 peasanttia on tuon rinnalla.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Topic kuuluu kategoriaan: "Minkä greater demonin söisit mieluiten?"
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”