raaoin armeija
raaoin armeija
eli mikä on teistä raaoin armeija?
omasta mielestäni skavenit ne kun tappavat omiakin jos tarve vaatii,jotku asuu viemäreissä ja lähes kaikilla "pomoilla" on rutto(ja vieläpä kerään niitä:D)
omasta mielestäni skavenit ne kun tappavat omiakin jos tarve vaatii,jotku asuu viemäreissä ja lähes kaikilla "pomoilla" on rutto(ja vieläpä kerään niitä:D)
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
3 vuotta vittuilua Sotussa!
-
Scar-Veteran
-
Gragh the Bloodhammer
Joo delffit ovat myös minun mielestä raainpia. Esim. Delffien armeijakirjassa on stoori jossa delffit pistää 400 brettivankia juoksemaan taistelukentän poikki ja ampuvat sitten kaikki. Tämä kaikki vaan maastoedun saavuttamiseksi.
Mutta skaveneista sen verran että ainakin skaveninsurma kirjassa skavenit surevat kuolleita "veljiään".
Mutta skaveneista sen verran että ainakin skaveninsurma kirjassa skavenit surevat kuolleita "veljiään".
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Niin no delffien juttu on aika kamala vastustajan kannalta. Mieti että breteillä on vaikka pesantti nimeltä Kustaa jolla on vaimo ja lapsi. Delffit ovat vanginneet vaimon ja lapsen. Kustaa sattuu olemaan tuossa kyseisessä taistelussa mukana ja näkee kuinka hänen vaimo ja lapsi tapetaan sen silmien edessä. Ei varmaan mitään hirmu mukavaa.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana