Miksi muuten sinä esität täällä kysymykset ynnä muut vaikka tämä on Assasinin topicci? Ja kyllä sä saattaisi näyttää vähän hölmöltä.Hellebron kirjoitti:No tuliha niitä neovoja ja kiitos kaikille siinä oli mukavia neuvoja varsinkin niihin tummiin miekkoihin
ja vielä yksi kysymys: onko järkevää tehdä taika spearia vai näyttääkö se holmöltä?
Taika Asee mm miekat niin miten teette niistä taikamaisia?
-
Scar-Veteran
No, kai täällä nyt muutkin saa kysellä??[/quote]eagleye kirjoitti:[quote="Scar-Veteran]Miksi muuten sinä esität täällä kysymykset ynnä muut vaikka tämä on Assasinin topicci? Ja kyllä sä saattaisi näyttää vähän hölmöltä.
kiitos eagleyelle hyvästä vastauksesta jotta minun ei tarvitse selitella ja muita neuvoja voi laittaa tuleemaan vaikka minä jo näillä pärjään että kiitos kaikille jotka neuvoivat minua ja vihainen hymiö kaikille asiattomille viesteile
"Glory, Honor & Victory over Death"
-
Saurus-oldblood
- NacMacFeegle
Jos haluaa suht hienon, kumman ja ehdottomasti maagisen näköisen aseen, muttei osa maalata mitään kovin hienoa, mulla on yksi korni ehdotus:
Valkoinen pohjamaali, ohut, epätasaisen sotkuinen keltainen, jonka päälle ohut, epätasaisen sotkuinen oranssi. Sen nyt kaikki osaa.
Sitten maalaat aseen täyteen mustia särmikkäitä alueita niin että sitä valko-kelta-oranssia näkyy vain ohuista raoista. Koeta pitää raot suht tasapaksuina. Voila - magmamiekka! Näyttää kyllä niin kornilta ettei niitä voi olla kuin yksi per armeija, mutta haittaakohan tuo.
Valkoinen pohjamaali, ohut, epätasaisen sotkuinen keltainen, jonka päälle ohut, epätasaisen sotkuinen oranssi. Sen nyt kaikki osaa.
Sitten maalaat aseen täyteen mustia särmikkäitä alueita niin että sitä valko-kelta-oranssia näkyy vain ohuista raoista. Koeta pitää raot suht tasapaksuina. Voila - magmamiekka! Näyttää kyllä niin kornilta ettei niitä voi olla kuin yksi per armeija, mutta haittaakohan tuo.
Se kuollut ei oo, mi voi iäti maalata, aikojen myötä voi kuolokin laata.