"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Taika Asee mm miekat niin miten teette niistä taikamaisia?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Scar-Veteran

Viesti Kirjoittaja Scar-Veteran »

Hellebron kirjoitti:No tuliha niitä neovoja ja kiitos kaikille siinä oli mukavia neuvoja varsinkin niihin tummiin miekkoihin
ja vielä yksi kysymys: onko järkevää tehdä taika spearia vai näyttääkö se holmöltä?
Miksi muuten sinä esität täällä kysymykset ynnä muut vaikka tämä on Assasinin topicci? Ja kyllä sä saattaisi näyttää vähän hölmöltä.
Atuan

Viesti Kirjoittaja Atuan »

No speariin vois laittaa sellasii... Hmm, miten sen nyt selittäis... No, siitä päästä tulis salamoita/lainehtelevii viivoi... Oon aika salamoivalla tuulella. ;)
Atuan

Viesti Kirjoittaja Atuan »

Scar-Veteran kirjoitti:Miksi muuten sinä esität täällä kysymykset ynnä muut vaikka tämä on Assasinin topicci? Ja kyllä sä saattaisi näyttää vähän hölmöltä.
No, kai täällä nyt muutkin saa kysellä??
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

eagleye kirjoitti:[quote="Scar-Veteran]Miksi muuten sinä esität täällä kysymykset ynnä muut vaikka tämä on Assasinin topicci? Ja kyllä sä saattaisi näyttää vähän hölmöltä.
No, kai täällä nyt muutkin saa kysellä??[/quote]

kiitos eagleyelle hyvästä vastauksesta jotta minun ei tarvitse selitella ja muita neuvoja voi laittaa tuleemaan vaikka minä jo näillä pärjään että kiitos kaikille jotka neuvoivat minua ja vihainen hymiö kaikille asiattomille viesteile :D:)
"Glory, Honor & Victory over Death"
Bravery

Viesti Kirjoittaja Bravery »

Hmm. Speareista taikamaisia. No kaipa se salamoiva keihäs olisi paras vaihto ehto.
Saurus-oldblood

Viesti Kirjoittaja Saurus-oldblood »

Itse maalasin joskus ''taikamiekan'' Blendaamalla regal bluesta vaalennettuun ice bluehun ja sitten kuivaharjasin sen hennosti valkoisella. Miekasta tulee mieleen vesi tai jää efekti. :)
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

tai sit vaan tekee aseest stuffilla vähän erilaisen.
NacMacFeegle

Viesti Kirjoittaja NacMacFeegle »

Jos haluaa suht hienon, kumman ja ehdottomasti maagisen näköisen aseen, muttei osa maalata mitään kovin hienoa, mulla on yksi korni ehdotus:

Valkoinen pohjamaali, ohut, epätasaisen sotkuinen keltainen, jonka päälle ohut, epätasaisen sotkuinen oranssi. Sen nyt kaikki osaa.
Sitten maalaat aseen täyteen mustia särmikkäitä alueita niin että sitä valko-kelta-oranssia näkyy vain ohuista raoista. Koeta pitää raot suht tasapaksuina. Voila - magmamiekka! Näyttää kyllä niin kornilta ettei niitä voi olla kuin yksi per armeija, mutta haittaakohan tuo. :)
Se kuollut ei oo, mi voi iäti maalata, aikojen myötä voi kuolokin laata.
jezee

Viesti Kirjoittaja jezee »

Hohtava! On joskus tullut kokeiltua sellasta että sekoittaa keskenään aseen väriin chain mailia niin siitä tulee sellainen kimalteleva...
"Jäitä hattuun aku" sanoi: iines ankka
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”