Hyvää kesää sotulaiset!
mitähän te oikein tiette jos keskiarvo sijaitsee alle 9? Maalaatte vasaroita koulussa.
No eihän se niin tärkeää ole kunhan nyt saa jatko-opiskelu paikan niin kyllähän se riittää. Minulla oli keskiarvo jotain päälle 9. Muttta se ei ole tärkeää! HYVÄÄ KESÄÄ! (muistakaa maalailla ahkerasti!)
Kyllästyin edelliseen
-
The Scientist
Oho, pitääpä onnitella rakasta adminiamme oikein erikseen. Onneksi olkoon!Weekender kirjoitti:Nonnih!
Nyt on lakki päässä, datanomi paperit kädessä ja elämä edessä.
Inttiä odotellen... Hyvät kesät!
Edit: eikä tämä mitään nuoleskelua ole...;)
Viimeksi muokannut The Scientist, Su 30.05.2004 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Kyl älliä pitää olla, jos ei lapulla, niin sitten päässä.Day kirjoitti: VJ, ei ne kirjoituksetkaan lopulta mitenkään erityisen vaaralliset tai ratkasevat ole, kaikkialle minne olen hakenut (ja puhun siis useammista yliopiston tiedekunnista) olen myös päässyt vaikken älliä kirjoittanutkaan. Ei se silti tarkoita, etteikö niistä hyötyä ole, kuten kuusi ällää kirjoittanut tyttöystävä on osoittanut...
...Näitä krapula-aamun sanaleikkejä.
Mut mut, jos jollain voi kehuskella, niin pitkästä matematiikasta vaihteeksi seiska taas numeroksi. Po po po.
-
ChildGamez
Hyvää Kesää ainakin minun puolestani. Vai että koulu arvosanoja? Noh nyt kun peruskoulun vihdoin lopetin oli keskiarvo laskenut todistuksessa 0.1 ja oli täten 8.5(siis verraten muihin). Tästä syytän seiskalla ansaitsemaani seiskaa kotitaloudesta ja seiskaani ruotsista. Noh kotitalous oli tietenkin korjattava ja se näkyy valinnaisessa kotitaloudessa (10). Semmosta ja nyt menen lepäämään.
Kesä on ihanaa aikaa!
Kesä on ihanaa aikaa!
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
- Walloittaja
- Viesti:
-
Bravery
Hyvää kesää ja blaa blaa blaa. Ja sitten mun keski arvo oli blaa blaa. Niiku ketä kiinostaa! En oo täällä sotussa lukemassa näitä idioottimaisia hyvää kesää viestejä. Kesässä ei oo mitään hyvää! ja jos tällä on suljettu topicceja mitkä koskee vaan vähän hammer aihetta sen takia että ne ei koske sitä aihetta tarpeeks. Niin miksi tätä ei suljeta! petskules...
- Druzhina Captain
- Valvoja
Toisten kuin omien lasteni keskiarvotiedot eivät kiinnosta minuakaan, omaa keskiarvoa en edes yritä muista, kun siitä on kulunut parikymmentä vuotta. Eikä kaikkien tarvitse lukea kaikkea, mitä tässä foorumissa kirjoitetaan. Itse en ole kiinnostunut esim. LotRista, enkä lue sen alueen viestejä, se ei kuitenkaan tarkoittaa, että kyseinen osasto täytyy sulkea.Bravery kirjoitti:Hyvää kesää ja blaa blaa blaa. Ja sitten mun keski arvo oli blaa blaa. Niiku ketä kiinostaa! En oo täällä sotussa lukemassa näitä idioottimaisia hyvää kesää viestejä.
Se on sinun mielipiteesi ja minä tavallaan ymmärrän sinua ja kunnioitan mielipidettäsi. Itse olen toista mieltä ja tästä topiccista huomaa, että monet muutkin ovat sitä mieltä, että kesä on hyvää. Odotamme, että sinäkin kunnioitat muiden mielipiteitä.Bravery kirjoitti:Kesässä ei oo mitään hyvää!
Tällä foorumilla on toista kymmentä käyttäjää, jotka kantavat vastuuta siitä, mitä topicceja suljetaan ja mitä ei. Jos luit foorumin sääntöjä tarkasti, niin varmasti huomasit, ettei tällä foorumilla sallita käyttäjämoderointia. Jos sinulla on jotain kysyttävä jostain topicceista, niin siinä tapauksessa voit käyttää palaute-toiminto, ilmoita ylläpidolle -painiketta, tai lähettää yv-viesti suoraan jollekin moderaatorille.Bravery kirjoitti:ja jos tällä on suljettu topicceja mitkä koskee vaan vähän hammer aihetta sen takia että ne ei koske sitä aihetta tarpeeks. Niin miksi tätä ei suljeta! petskules...
Ja kiroilla ei foorumissa saa!
-
The Swordmaster
Juu sitä samoin! keskis arvo 8.09... eli about 0.2 laskenu.. Luulin että olisi noussut about 0.1-0.2... Eli ei ihan mitä odotin
.
Nyt on kasiluokka suoritettu, 1 vuos p.koulua jäljellä... huhu.
Nyt kun koulu loppuu niin pitäis päästä pelamaan oikeen urakalla. Katotaan nyt jos jaksan osallistua SoC:iin kun Helffi lista on niin älyttömän surkea.
Nyt on kasiluokka suoritettu, 1 vuos p.koulua jäljellä... huhu.
Nyt kun koulu loppuu niin pitäis päästä pelamaan oikeen urakalla. Katotaan nyt jos jaksan osallistua SoC:iin kun Helffi lista on niin älyttömän surkea.
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
Ihmeen vähän stipendirahoja, ellei nuo ällät ollut sitten jotain säälialarajaälliä. Itse sain (pitkän) matikan 56 pisteellä kuitenkin 400e stipendin. Koulun paras taisi saada jotain 1500e.Tepok kirjoitti:joo hyvää kesää kaikille!
Sain muuten Yo-kokeesta 5 Laudaturia ja stipendirahoina sellaset 300 € :p. En oo edes laskenut vielä mitä sukulaisilta (tuli hirvee pino).
EDIT: no okei mä myönnän! se oli mun serkku xD. Se on semmonen hikari, että pois alta...
Mutta topikkiin:
Hyvää kesää kaikille. Oma keskiarvoni oli jotain kasin pinnassa, mutta kuten sanottu sillä ei mitään väliä ole. Ne aineet menivät hyvin mitkä kiinnostivat. E:n papereilla haetaan Otaniemeen.
Ja Creenan: Tee Mensan ÄO-testi ja tule sillä mielummin pätemään :)
Viimeksi muokannut AnlaShok, Su 30.05.2004 17:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Fanaatikko
-
Omenat & Goblinit