"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Grugni Ironheart, kaaosta palvova kääpiö?

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

khorne ilmestyy örkeille ja sanoo et tässä on kirves, tappakaa..
pojat luulee et se on Gork ja tekee työtä käskettyä...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Bugman90

Viesti Kirjoittaja Bugman90 »

Eikös kaaoskääpiöt luonu Musta örkit?
Kääpiöt ovat kuin härät...Kun näkevät vihreää,ne sekoavat.

-shadowdancer
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Bugman90 kirjoitti:Eikös kaaoskääpiöt luonu Musta örkit?
Kuten taidettiin tossa minun sekä gromin posteissa todetakkin..
Ja oman uskomukseni mukaan örkkien aivotoiminta on periaatteessa samantyylistä kuin sammakoiden (joista on kirjassakin todettu ettei niistä voi tulla chaosliskoja) että chaoksella ei ole siellä tilaa.
Eye is green.
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Grom Hardhammer kirjoitti:Ja kyllä tuo örki/kaaos on mielenkiintoinen kysymys. Ehkä örkit ovat liian tyhmiä siihen (melko epäuskottavaa ;)).
Tähän asiaan vielä, että entäs sitten kaaosgoblinit? :D
Luulisi noidenkin olevan samalla tavalla kaaoksen manipuloitavissa?

Itse kysymykseen, että voihan se miekka olla "tavallisen" kääpiön tekemä, kaaos on vain jotenkin saanut sen haltuunsa ja nimennyt chaos runeswordiksi.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

zakug_the_insane kirjoitti:Itse kysymykseen, että voihan se miekka olla "tavallisen" kääpiön tekemä, kaaos on vain jotenkin saanut sen haltuunsa ja nimennyt chaos runeswordiksi.
Paitsi että ei. Kirjassa lukee: This evil blade was forged by the deluded Dwarf Runesmith Grugni Ironheart, a secret and embittered worshipper of the Chaos Gods.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Jypermään! kirjoitti:
zakug_the_insane kirjoitti:Itse kysymykseen, että voihan se miekka olla "tavallisen" kääpiön tekemä, kaaos on vain jotenkin saanut sen haltuunsa ja nimennyt chaos runeswordiksi.
Paitsi että ei. Kirjassa lukee: This evil blade was forged by the deluded Dwarf Runesmith Grugni Ironheart, a secret and embittered worshipper of the Chaos Gods.
Damn. Minä kun päättelin vain sen kysymyksen perusteella...
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
AlGhurak

Viesti Kirjoittaja AlGhurak »

Mikäs se oli se Gotrekin "sukunimi"? Grugnisson...? Korjatkaa ihmeessä jos oon väärässä, yötöissä ei aivot aina paina yhtä nopeasti...
Strenght through firepower through hartred through disillusion
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

AlGhurak kirjoitti:Mikäs se oli se Gotrekin "sukunimi"? Grugnisson...? Korjatkaa ihmeessä jos oon väärässä, yötöissä ei aivot aina paina yhtä nopeasti...
Korjaan: Gurnisson
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Gitsnik

Viesti Kirjoittaja Gitsnik »

takaisin vielä tuohon jumalien kaksinaamaisuuteen...eikös khorne ja khaine ole sama heebo??
eivät örkit kaaosta palvo onhan heillä gork ja mork
Gork=khorne
Mork=(en osaa kirjoittaa sitä) lord of chance
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Ja niin, mahtavan loitsun ansiosta vuoden kuolleena ollut ketju nousee haudastaan. Pyhien moderaattorien veljeskunta saapuu paikalle, pirskottaen pyhää vettä ja manaten valkeuden voimia avukseen, palauttaakseen vainajan takaisin ansaittuun haudan lepoon. Lepää rauhassa, keskustelu, lepää rauhassa.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Historia”