Grugni Ironheart, kaaosta palvova kääpiö?
Kuten taidettiin tossa minun sekä gromin posteissa todetakkin..Bugman90 kirjoitti:Eikös kaaoskääpiöt luonu Musta örkit?
Ja oman uskomukseni mukaan örkkien aivotoiminta on periaatteessa samantyylistä kuin sammakoiden (joista on kirjassakin todettu ettei niistä voi tulla chaosliskoja) että chaoksella ei ole siellä tilaa.
Eye is green.
-
zakug_the_insane
Tähän asiaan vielä, että entäs sitten kaaosgoblinit?Grom Hardhammer kirjoitti:Ja kyllä tuo örki/kaaos on mielenkiintoinen kysymys. Ehkä örkit ovat liian tyhmiä siihen (melko epäuskottavaa).
Luulisi noidenkin olevan samalla tavalla kaaoksen manipuloitavissa?
Itse kysymykseen, että voihan se miekka olla "tavallisen" kääpiön tekemä, kaaos on vain jotenkin saanut sen haltuunsa ja nimennyt chaos runeswordiksi.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Paitsi että ei. Kirjassa lukee: This evil blade was forged by the deluded Dwarf Runesmith Grugni Ironheart, a secret and embittered worshipper of the Chaos Gods.zakug_the_insane kirjoitti:Itse kysymykseen, että voihan se miekka olla "tavallisen" kääpiön tekemä, kaaos on vain jotenkin saanut sen haltuunsa ja nimennyt chaos runeswordiksi.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
-
zakug_the_insane
Damn. Minä kun päättelin vain sen kysymyksen perusteella...Jypermään! kirjoitti:Paitsi että ei. Kirjassa lukee: This evil blade was forged by the deluded Dwarf Runesmith Grugni Ironheart, a secret and embittered worshipper of the Chaos Gods.zakug_the_insane kirjoitti:Itse kysymykseen, että voihan se miekka olla "tavallisen" kääpiön tekemä, kaaos on vain jotenkin saanut sen haltuunsa ja nimennyt chaos runeswordiksi.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.