Tomb Kings chariotit?
Tomb Kings chariotit?
Oon lukenu ja kuullu et chariotit on TODELLA hyvia!!!
D3 impact hits per chariotti, eli 3 kertaa D3 eli tosi hyva, kun ne voi olla rykmentis
ja sit viel hankin tomb kinkun chariotis, onks sil D3 vai D6 impact its?
eli , naa rykmentit on todella tappoja?
D3 impact hits per chariotti, eli 3 kertaa D3 eli tosi hyva, kun ne voi olla rykmentis
ja sit viel hankin tomb kinkun chariotis, onks sil D3 vai D6 impact its?
eli , naa rykmentit on todella tappoja?
undead horden keraily kaynnissa.
-
Lunatic^
Varmaan tarkoitat ihan tomb kingiä...Lunatic^ kirjoitti:Lisäksi TK Chariotit on tosi halpoja! ja jos isoja pelejä pelaat kannattaa (eikä kannata?) ottaa Khalida vai mikälie.. jolloin esim. TK Charioteista tulee Coreja
Khalida tekee saman, mutta on special charru joita harvemmin kamalasti suvaitaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Lisäksi halpoja rahassa. 25 € maksaa paketti, jossa tulee 3 muovichariottia chariotbeisseineen.
Yksi örkki/gobbochariot maksaa 20 €, eikä chariotbeissiä. Lisäksi örkki/gobbovaunut on muovia..
Yksi örkki/gobbochariot maksaa 20 €, eikä chariotbeissiä. Lisäksi örkki/gobbovaunut on muovia..
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
-
Paha Omena
Ei tasan ole örkkivaunut muovia, eikä ole gobbovaunutkaan.peehoo kirjoitti:Lisäksi halpoja rahassa. 25 € maksaa paketti, jossa tulee 3 muovichariottia chariotbeisseineen.
Gobbovaunujen ainoa muovinen asia on pyörät. Sudet on myös muovisia (mut nehän ei tavallaan oo vaunun osii. Menipäs offtopiciksi.
Aiheeseen: D3 impact hits ei sinänsä ole hyvä (melkein kaikilla charioteilla on D6), mutta niitä voi olla monta. Tosta halpuudesta en sano mitään, paljon niiden pistehinta on?
PAHA
Olen allekirjoitusvirus. Ole ystävällinen ja auta minua lisääntymään kopioimalla minut allekirjoitukseesi
Olen allekirjoitusvirus. Ole ystävällinen ja auta minua lisääntymään kopioimalla minut allekirjoitukseesi
[OT]No minulla kyllä tasan on muovinen orc boar chariot. Oo, omistanko jonkun harvinaislaatuisen yksilön... Keravan Antikvariaatti Kersa -nimisestä putiikista ostin. Ihan normaali paketti, sisällä se läpinäkyvä muovilokerolaatikko. [/OT]Paha Omena kirjoitti:Ei tasan ole örkkivaunut muovia, eikä ole gobbovaunutkaan.
Gobbovaunujen ainoa muovinen asia on pyörät. Sudet on myös muovisia (mut nehän ei tavallaan oo vaunun osii. Menipäs offtopiciksi.
EDITTIVÄ: [OT] No hö. Jullevin ryökäle se keksi totuuden. Yy, mä en ala... [/OT]
Viimeksi muokannut P_H, Ke 02.06.2004 11:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
-
Lunatic^
Gobbochariotit ovat metallia, örkkichariotit muovia (scrollaa alas niin näet kehikot).Lunatic^ kirjoitti:Minun näkemäni ovat ainakin poikkeuksetta olleet rautaisia :o mistä ostit tuon kärryn?
Itse en ole koskaan nähnyt metallista örkkichariottia (tietääkseni sellaista ei ole ollutkaan sitten kolmosedikan, jos oli silloinkaan).
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Paha Omena
Sorry, erehdykseni. Niinpä se menikin, örkkivaunut on muovia. Kun ei itse näitä omista, niin tuppaa muisti hämärtymään...
Aiheeseen: pistehintaansa nähden siis hyviä, varsinkin toi kunkun chariot.
Aiheeseen: pistehintaansa nähden siis hyviä, varsinkin toi kunkun chariot.
PAHA
kylläpä kyllä.
neo kirjoitti:Ovathan nämä ihan kelpoja..
Minua harmittaa ainoastaan kärryjen str4 sillä kun ei vielä kuuhuun mennä. Silti itse ainakin ajattelin ottaa sen yhden porukan jota johtaa prince chariot of firellä.. Nämä kun saa flänkkiin niin aika taattua on voitto
S4 ei lyö isommista panssareista läpi, mutta perusmokujahan noilla syö kuin kauraa; toisaalta ovathan ne itsekin T4:ää, kestävät saman verran vahinkoa kuin Tiranookki, joka tekee ehkä S5 osumia, mutta ei ryhmity.
Siis, Special Charactereista Settra on aika mukava Chariot-armeijassa, jos saat useita chariot unitteja iskemään meleeseen samalla kierroksella: Settran smiting vaikuttaa kaikkiin chariot-unitteihin (eikö?), jolloin hepat ja skelut lyövät vielä kertaalleen (okei okei, heikkoja iskuja, mutta silti)...
Henk. koht. kuitenkin kaikista parasta light charioteissa on se mahdollisuus muodostaa unitteja ja fast cavalry-sääntö (eli ilmainen reformi).
Settra vieköön, ensimmäinen postini.
Ostetaan Tomb Kings sekä Eldar -figuja. Laita YV:tä.
-
hyytelöperuna
"In your dreams."hyytelöperuna kirjoitti:Kyllähän tavallisillakin charioteilla voi muodostaa uniitteja. Tai sitten olen nähnyt unta helffi armeijasta joka oli täynnä chariotteja ja nämä liikkuivat ryhmissä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."