"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tomb Kings chariotit?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
T-roach

Tomb Kings chariotit?

Viesti Kirjoittaja T-roach »

Oon lukenu ja kuullu et chariotit on TODELLA hyvia!!!
D3 impact hits per chariotti, eli 3 kertaa D3 eli tosi hyva, kun ne voi olla rykmentis
ja sit viel hankin tomb kinkun chariotis, onks sil D3 vai D6 impact its?
eli , naa rykmentit on todella tappoja?
undead horden keraily kaynnissa.
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Siis eikö tomb kinkulla oo ihan vaan light chariot? Eli tässä tapauksessa se on d3. Noh onhan nillä se chariot of fire magic homma josta tulee d6+1 hittiä.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Lunatic^

Viesti Kirjoittaja Lunatic^ »

Lisäksi TK Chariotit on tosi halpoja! ja jos isoja pelejä pelaat kannattaa (eikä kannata?) ottaa Khalida vai mikälie.. jolloin esim. TK Charioteista tulee Coreja ;)
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Lunatic^ kirjoitti:Lisäksi TK Chariotit on tosi halpoja! ja jos isoja pelejä pelaat kannattaa (eikä kannata?) ottaa Khalida vai mikälie.. jolloin esim. TK Charioteista tulee Coreja ;)
Varmaan tarkoitat ihan tomb kingiä...
Khalida tekee saman, mutta on special charru joita harvemmin kamalasti suvaitaan.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Lisäksi halpoja rahassa. 25 € maksaa paketti, jossa tulee 3 muovichariottia chariotbeisseineen.

Yksi örkki/gobbochariot maksaa 20 €, eikä chariotbeissiä. Lisäksi örkki/gobbovaunut on muovia..
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Paha Omena

Viesti Kirjoittaja Paha Omena »

peehoo kirjoitti:Lisäksi halpoja rahassa. 25 € maksaa paketti, jossa tulee 3 muovichariottia chariotbeisseineen.

Yksi örkki/gobbochariot maksaa 20 €, eikä chariotbeissiä. Lisäksi örkki/gobbovaunut on muovia..
Ei tasan ole örkkivaunut muovia, eikä ole gobbovaunutkaan.
Gobbovaunujen ainoa muovinen asia on pyörät. Sudet on myös muovisia (mut nehän ei tavallaan oo vaunun osii. Menipäs offtopiciksi.

Aiheeseen: D3 impact hits ei sinänsä ole hyvä (melkein kaikilla charioteilla on D6), mutta niitä voi olla monta. Tosta halpuudesta en sano mitään, paljon niiden pistehinta on?
PAHA

Olen allekirjoitusvirus. Ole ystävällinen ja auta minua lisääntymään kopioimalla minut allekirjoitukseesi
Lunatic^

Eikö se ollut joku 25? jos näin kaukomuistista muistan..
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

40 peruskärry, 45 kuninkaan/prinssin kärry.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Paha Omena kirjoitti:Ei tasan ole örkkivaunut muovia, eikä ole gobbovaunutkaan.
Gobbovaunujen ainoa muovinen asia on pyörät. Sudet on myös muovisia (mut nehän ei tavallaan oo vaunun osii. Menipäs offtopiciksi.
[OT]No minulla kyllä tasan on muovinen orc boar chariot. Oo, omistanko jonkun harvinaislaatuisen yksilön... Keravan Antikvariaatti Kersa -nimisestä putiikista ostin. Ihan normaali paketti, sisällä se läpinäkyvä muovilokerolaatikko. [/OT]

EDITTIVÄ: [OT] No hö. Jullevin ryökäle se keksi totuuden. Yy, mä en ala... [/OT]
Viimeksi muokannut P_H, Ke 02.06.2004 11:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Lunatic^

Minun näkemäni ovat ainakin poikkeuksetta olleet rautaisia :o mistä ostit tuon kärryn?
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Lunatic^ kirjoitti:Minun näkemäni ovat ainakin poikkeuksetta olleet rautaisia :o mistä ostit tuon kärryn?
Gobbochariotit ovat metallia, örkkichariotit muovia (scrollaa alas niin näet kehikot).

Itse en ole koskaan nähnyt metallista örkkichariottia (tietääkseni sellaista ei ole ollutkaan sitten kolmosedikan, jos oli silloinkaan).
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Lunatic^

aa.. Sitten taisivat olla goppo charioitteja. Anteeksi erehdykseni
neo

Viesti Kirjoittaja neo »

Ovathan nämä ihan kelpoja..
Minua harmittaa ainoastaan kärryjen str4 sillä kun ei vielä kuuhuun mennä. Silti itse ainakin ajattelin ottaa sen yhden porukan jota johtaa prince chariot of firellä.. Nämä kun saa flänkkiin niin aika taattua on voitto
Paha Omena

Viesti Kirjoittaja Paha Omena »

Sorry, erehdykseni. Niinpä se menikin, örkkivaunut on muovia. Kun ei itse näitä omista, niin tuppaa muisti hämärtymään...

Aiheeseen: pistehintaansa nähden siis hyviä, varsinkin toi kunkun chariot.
PAHA

Olen allekirjoitusvirus. Ole ystävällinen ja auta minua lisääntymään kopioimalla minut allekirjoitukseesi
fury

kylläpä kyllä.

Viesti Kirjoittaja fury »

neo kirjoitti:Ovathan nämä ihan kelpoja..
Minua harmittaa ainoastaan kärryjen str4 sillä kun ei vielä kuuhuun mennä. Silti itse ainakin ajattelin ottaa sen yhden porukan jota johtaa prince chariot of firellä.. Nämä kun saa flänkkiin niin aika taattua on voitto

S4 ei lyö isommista panssareista läpi, mutta perusmokujahan noilla syö kuin kauraa; toisaalta ovathan ne itsekin T4:ää, kestävät saman verran vahinkoa kuin Tiranookki, joka tekee ehkä S5 osumia, mutta ei ryhmity.

Siis, Special Charactereista Settra on aika mukava Chariot-armeijassa, jos saat useita chariot unitteja iskemään meleeseen samalla kierroksella: Settran smiting vaikuttaa kaikkiin chariot-unitteihin (eikö?), jolloin hepat ja skelut lyövät vielä kertaalleen (okei okei, heikkoja iskuja, mutta silti)...

Henk. koht. kuitenkin kaikista parasta light charioteissa on se mahdollisuus muodostaa unitteja ja fast cavalry-sääntö (eli ilmainen reformi).

Settra vieköön, ensimmäinen postini.
Ostetaan Tomb Kings sekä Eldar -figuja. Laita YV:tä.
Jake

Viesti Kirjoittaja Jake »

Kröhöm! Settran hankkimisessa on vain se yksi huono puoli, että se maksaa peliin sellaset muhevat 625 pojoo *katsoo kodexista* ja sellaselle kasalle pisteitä löytyy varmaan parempaakin käyttöä.
fury

Juu, varmasti löytyy, mutta onhan se mukava fluffi.
Jos lähdetään liikkeelle pistehinnoista, niin koko TK:n core on unohdettavissa ja vaihdettavissa Kingin johtaman armeijan chariotteihin.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Kyllähän tavallisillakin charioteilla voi muodostaa uniitteja. Tai sitten olen nähnyt unta helffi armeijasta joka oli täynnä chariotteja ja nämä liikkuivat ryhmissä.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

hyytelöperuna kirjoitti:Kyllähän tavallisillakin charioteilla voi muodostaa uniitteja. Tai sitten olen nähnyt unta helffi armeijasta joka oli täynnä chariotteja ja nämä liikkuivat ryhmissä.
"In your dreams."
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
fury

Joku on sekoittanut 0-2 chariots as a special unit of choicen siihen, että niitä saisi läimiä poppoisiin. Tuplatiranokki olisi kyllä pelottava.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”