Todellakin! Huomasin tuon itsekin jälkeenpäin ja harmittaa etten vienyt tarinaa enempää eteenpäin, mutta aikaa vaan ei jotenkin ollut tarpeeksi..JarLoz kirjoitti:Tarina itsessään tuntuu totta puhuen junnaavan paikoillaan, kolme kirjoittajaa jo mennyt eikä oikeastaan ole tapahtunut muuta ihmeellistä kuin yhteenottoja mutanttien ja petturien kanssa. Toivottavasti Grond korjaa asian. Muistathan ne uhkauksesi Illuminatista..
Sotavasaran Jatkotarinat
Olisit voinut jättää minulle hieman avoimemman lopun ainakin :). Nyt minun on pakko tarrata siihen himpskatin valkyriaan ja kehittää juonta siitä. No, kai tuosta jotain saa aikaiseksi.nedd kirjoitti:harmittaa etten vienyt tarinaa enempää eteenpäin, mutta aikaa vaan ei jotenkin ollut tarpeeksi..
btw: mikä ihme ON valkyyria? Kenen kuljetusaluksia se on? Imperiaalien tietysti (fluffillisesti tunnen paremmin nuo kaikki muut), mutta ennenkaikkea IGn? Sistereiden? Yleinen?
-
Andromedus
-
Andromedus
Hmm...kiitos....mutta sitä vaan että koska minun pitää kirjoittaa se jatko(luonnollisesti)...niin vähän noista hahmoista. Zakariaan ja Davetin vielä ymmärrän, tai no ovat aika omalaatuisia kavereita. Mutta voitteko kertoa vähän noita luonteenpiirteitä Karlilta, Kurtilta ja Adofilta? Se olisi iso apu. Samaten jäi vähän hämäräksi tuo alku...eli miten se liittyi tarinaan kun se arpiheppu kaverinsa kanssa anasti sen tavernanpitäjän rahat(muuten aika klishee mutta hieno klishee, paha kaveri on se jolla on pitkä arpi otsassa). Noh...apua
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Käsittääkseni Rune tarkoitti tuon alun vain tehokeinoksi, ei se tainnut oikeastaan liittyä varsinaiseen tarinaan... Mutta ehkä sitä pitäisi tiedustella Runelta itseltään 
Luonteenpiirteitä? No öh öh. Kurt ainakin on aika kova jätkä, Adolfin mielsin itse enemmän sellaiseksi kassanhoitajatyypiksi... Äh, mistä minä tiedän? Minä olen vain töissä täällä
Luonteenpiirteitä? No öh öh. Kurt ainakin on aika kova jätkä, Adolfin mielsin itse enemmän sellaiseksi kassanhoitajatyypiksi... Äh, mistä minä tiedän? Minä olen vain töissä täällä
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
-
Lunatic^
-
Andromedus
-
Lunatic^
No joo. Kun sen Mordheimin paikalla edelleenkään ei ole mitään, etenkin kun Lustrian sivukeikka taisi tarinan sijoittaa jo aikalailla tietylle aikajanalle (jos Lustriassa on kerta pohjanmiesten asutusta), ollaan kaiketi ajassa missä Mordheim on puhdistettu.Lunatic^ kirjoitti:[Pikkuvinkki] Pistä ne kääntämää se boatti niitten amatsoonien ja niitten 3 kohta löytyneen kaverinsa kanssa ja seilaamaa orjienkaa mordheimii.
No, jos haluat pilata ilosi juonipaljastusten avulla, niin ...Porkkana kirjoitti:40k tarina oli paras (ja ainut...) lukemani 40k tarina. Huvat hahmot ja juoni on kiva. Mitäköhän tapahtuu seuraavaksi...Iikk!
... Inkvisiittori Holmanen toteaa tilanteen toivottomaksi ja määrää planeetalla Exterminatuksen. Koko planeetta kaikkine siellä olevine elämänmuotoineen moukaroidaan kilon paloiksi...
... tai ehkä kuitenkin ...
... Maankuori repeää, kun pitkään salassa maan alla asustaneet Squatit ryntäävät taisteluun kaaosta vastaan...
... tai jos ...
... valtava örkkien Kivi leijuu paikalle. Valtavat örkkilaumat teleporttaavat alas, vähät välittäen siitä kumpi puoli on kumpi, ja alkavat teurastaa kaikkia ...
... tai sitten tapahtuu jotakin aivan muuta :).
Äh, minun tarinoidenlukuni on täällä jäänyt aika vähälle.
Kyllähän minä nuo fantsujutut olen lukenut (parikin kertaa, itseasiassa), mutta 40k puolelta en ole kuin ensimmäisen lukenut.
Noh, tuo kolmosjuttu Fabapuolella oli ihan mielekäs, vaikkei täydellisellä kuvailulla loistanutkaan, idea jatkui kivasti ja homma kulki muutenkin eteenpäin. Ja se tuppaa tällaisissa olemaan pääasia.
ps. Oli muuten aika mielenkiintoista lukea miten muut luonnehtivat minun tekemiäni hahmoja.
ps. Oli muuten aika mielenkiintoista lukea miten muut luonnehtivat minun tekemiäni hahmoja.
-
Lunatic^