"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotavasaran Jatkotarinat

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
nedd

Viesti Kirjoittaja nedd »

JarLoz kirjoitti:Tarina itsessään tuntuu totta puhuen junnaavan paikoillaan, kolme kirjoittajaa jo mennyt eikä oikeastaan ole tapahtunut muuta ihmeellistä kuin yhteenottoja mutanttien ja petturien kanssa. Toivottavasti Grond korjaa asian. Muistathan ne uhkauksesi Illuminatista.. ;)
Todellakin! Huomasin tuon itsekin jälkeenpäin ja harmittaa etten vienyt tarinaa enempää eteenpäin, mutta aikaa vaan ei jotenkin ollut tarpeeksi..
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Molemmat sekä FB että 40K tarina ovat olleet nyt hiukan laimeita. No joo, ehkä minä olen vain turhan nirso tai jotain, mutta itse en hirveästi digannut. :|
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

nedd kirjoitti:harmittaa etten vienyt tarinaa enempää eteenpäin, mutta aikaa vaan ei jotenkin ollut tarpeeksi..
Olisit voinut jättää minulle hieman avoimemman lopun ainakin :). Nyt minun on pakko tarrata siihen himpskatin valkyriaan ja kehittää juonta siitä. No, kai tuosta jotain saa aikaiseksi.

btw: mikä ihme ON valkyyria? Kenen kuljetusaluksia se on? Imperiaalien tietysti (fluffillisesti tunnen paremmin nuo kaikki muut), mutta ennenkaikkea IGn? Sistereiden? Yleinen?
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Andromedus on nyt kuulemma Budapestin mielisairaalassa parannushoidossa, mutta hän kirjoittaa kyllä jatkoa maanantaihin mennessä. Odottakaatte siihen asti.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Valkyyria löytyypi Epicissä Storm Trooppien kuljetuskoneena. Ihan Imperial Guardin vekottimia on se juu.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Älkää hätiköikö, minä olen kyllä paikan päällä. Nyt ei ole kummempaa tekemistä joten kait voisin sen tarinankin tässä kohta kirjoitella, viimeistään maanantaina koska ei ole enää niin paljoa kiireitä.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Grond

Andromedus kirjoitti:juttua
Olet siis paikalla! Loistavaa! Tarinat ja novellit -osiolaiset tekevät aaltoliikettä (nyt kaikki mukaan sieltä!). Teehän tarinaan samanlaista sekoitusta kuin mitä itse aion 40k-puolella :)
Andromedus

Hmm...kiitos....mutta sitä vaan että koska minun pitää kirjoittaa se jatko(luonnollisesti)...niin vähän noista hahmoista. Zakariaan ja Davetin vielä ymmärrän, tai no ovat aika omalaatuisia kavereita. Mutta voitteko kertoa vähän noita luonteenpiirteitä Karlilta, Kurtilta ja Adofilta? Se olisi iso apu. Samaten jäi vähän hämäräksi tuo alku...eli miten se liittyi tarinaan kun se arpiheppu kaverinsa kanssa anasti sen tavernanpitäjän rahat(muuten aika klishee mutta hieno klishee, paha kaveri on se jolla on pitkä arpi otsassa). Noh...apua
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Käsittääkseni Rune tarkoitti tuon alun vain tehokeinoksi, ei se tainnut oikeastaan liittyä varsinaiseen tarinaan... Mutta ehkä sitä pitäisi tiedustella Runelta itseltään ;)
Luonteenpiirteitä? No öh öh. Kurt ainakin on aika kova jätkä, Adolfin mielsin itse enemmän sellaiseksi kassanhoitajatyypiksi... Äh, mistä minä tiedän? Minä olen vain töissä täällä ;)
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Lunatic^

Viesti Kirjoittaja Lunatic^ »

Davet on sitte sellanen tiukkamies tiukan paikan tullen katkoo päitä mutta muuten on suht rauhallinen.
Andromedus

Muuten tapsa, veit minun mielestä tarinan vähän poijes raiteiltaan...olis ehkäollut parempi jos ne olisivat jääneet vaikka mordheimiin, mutta onhan tässäkin jännitystä. Pitäs vaan keksiä miten jatkaa tätä....
Lunatic^

[Pikkuvinkki] Pistä ne kääntämää se boatti niitten amatsoonien ja niitten 3 kohta löytyneen kaverinsa kanssa ja seilaamaa orjienkaa mordheimii.
Grond

Lunatic^ kirjoitti:[Pikkuvinkki] Pistä ne kääntämää se boatti niitten amatsoonien ja niitten 3 kohta löytyneen kaverinsa kanssa ja seilaamaa orjienkaa mordheimii.
No joo. Kun sen Mordheimin paikalla edelleenkään ei ole mitään, etenkin kun Lustrian sivukeikka taisi tarinan sijoittaa jo aikalailla tietylle aikajanalle (jos Lustriassa on kerta pohjanmiesten asutusta), ollaan kaiketi ajassa missä Mordheim on puhdistettu.
Porkkana

Viesti Kirjoittaja Porkkana »

40k tarina oli paras (ja ainut...) lukemani 40k tarina. Huvat hahmot ja juoni on kiva. Mitäköhän tapahtuu seuraavaksi...Iikk!

OranssiEdit:300 viesti Wuhuu! Nyt alko bileet!
Älä syö porkkanaa.
Grond

Porkkana kirjoitti:40k tarina oli paras (ja ainut...) lukemani 40k tarina. Huvat hahmot ja juoni on kiva. Mitäköhän tapahtuu seuraavaksi...Iikk!
No, jos haluat pilata ilosi juonipaljastusten avulla, niin ...

... Inkvisiittori Holmanen toteaa tilanteen toivottomaksi ja määrää planeetalla Exterminatuksen. Koko planeetta kaikkine siellä olevine elämänmuotoineen moukaroidaan kilon paloiksi...

... tai ehkä kuitenkin ...

... Maankuori repeää, kun pitkään salassa maan alla asustaneet Squatit ryntäävät taisteluun kaaosta vastaan...

... tai jos ...

... valtava örkkien Kivi leijuu paikalle. Valtavat örkkilaumat teleporttaavat alas, vähät välittäen siitä kumpi puoli on kumpi, ja alkavat teurastaa kaikkia ...

... tai sitten tapahtuu jotakin aivan muuta :).
Rune
Peliporukkavalvoja

Eli ykkös- tai kakkostapauksessa tekisit nk. Tapsat. ;)
#Ostium

VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Rune kirjoitti:Eli ykkös- tai kakkostapauksessa tekisit nk. Tapsat. ;)
:D Jeps, muuten Rune, et ole kommentoinut kummankaan tarinan kolmos osaa? Heti kommentoimaan.
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

*tekee aaltoliikettä*

Grond! Grond! Muurinmurtaja iskee! ;)

Jutun kiinnostavuusaste nousi juuri melkomoisesti.
Rune
Peliporukkavalvoja

Äh, minun tarinoidenlukuni on täällä jäänyt aika vähälle. ;) Kyllähän minä nuo fantsujutut olen lukenut (parikin kertaa, itseasiassa), mutta 40k puolelta en ole kuin ensimmäisen lukenut. :) Noh, tuo kolmosjuttu Fabapuolella oli ihan mielekäs, vaikkei täydellisellä kuvailulla loistanutkaan, idea jatkui kivasti ja homma kulki muutenkin eteenpäin. Ja se tuppaa tällaisissa olemaan pääasia.

ps. Oli muuten aika mielenkiintoista lukea miten muut luonnehtivat minun tekemiäni hahmoja. ;)
#Ostium

Lunatic^

*Tutisee* Grondin käsiin tuota holmasta ei olisi saanut antaa... Hänen visionsa voi olla aika toiminta täytteinen? :D uskaltaako sitä ees lukea..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”