Asiaa useamman attackin omaavista ukoista
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Asiaa useamman attackin omaavista ukoista
Miten on, voiko figu, jonka statseissa on useampi attack, iskeä useampaan eri kohteeseen samalla vuorolla? Itse en löytänyt sääntökirjasta vastausta.
Voi, kyllä se on sielä kirjassakin selitetty että hyökkäykset saa jakaa miten haluaa basecontactin kesken... Jos siellä on modeleita mitä voi erikseen lyödä (champat ja charrut)
BRB, s.68 heti "corner to corner fighting" kuvan alapuolella on selitetty tämä.
BRB, s.68 heti "corner to corner fighting" kuvan alapuolella on selitetty tämä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Lunatic^
Rivimiehiä vastaan ei saa eikä tarvitse erikseen lyödä ketäänLunatic^ kirjoitti:Jos vaikka hyökkäät warruihin assasinilla, (warruissa ei mitään champoja tai muutakaan) niin saa valita kehen lyö ja monta kertaa eikä tarvitse lyödä kaikkia (6?) iskua siihen 1 warruun.
Muita vastaan taas pitää erikseen lyödä, koska kaikki mitkä eivät ole lyöty erikseen osuvat rivimiehiin.
[Off-topic]
[/Off-topic]
Itse asiassa käyttäisin ihan reilusti termiä "Rulebook" vastatessani kohtuullisen peruslaatua oleviin kysymyksiin. BRB (kysyjille tiedoksi, Big Red Book) on kuitenkin hieman sisäpiiritermistöä, ja ummikko todennäköisesti on "ihan pihalla" tuon kanssa. :)Deetwo kirjoitti:BRB, s.68
[/Off-topic]
- Konrad von Richtmark
Olen varma. Tärkeä sana tässä on ERIKSEENKonrad von Richtmark kirjoitti:Oletkos tuosta varma? Voin olla väärässä, mutta olen kuullut tapuksista WD:n battle reporteissa jossa charru AlwaysStrikesFirst - aseella on hakannut alas rivimiehiä ja sillä suojannut haavoittavaisempaa charrua.Deetwo kirjoitti: Rivimiehiä vastaan ei saa eikä tarvitse erikseen lyödä ketään![]()
Siis jos ei lyödä erikseen mitään niin lyödään rivimiehiä... ehkä tuo ei saa on pieni overstatement, mutta toivottavasti tajuatte kuitenkin pointin, siis että yksittäisiä rivimiehiä ei voi erikseen ottaa kohteeksi yms