"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Asiaa useamman attackin omaavista ukoista

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Asiaa useamman attackin omaavista ukoista

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Miten on, voiko figu, jonka statseissa on useampi attack, iskeä useampaan eri kohteeseen samalla vuorolla? Itse en löytänyt sääntökirjasta vastausta.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Voi, kyllä se on sielä kirjassakin selitetty että hyökkäykset saa jakaa miten haluaa basecontactin kesken... Jos siellä on modeleita mitä voi erikseen lyödä (champat ja charrut)

BRB, s.68 heti "corner to corner fighting" kuvan alapuolella on selitetty tämä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Lunatic^

Viesti Kirjoittaja Lunatic^ »

Jos vaikka hyökkäät warruihin assasinilla, (warruissa ei mitään champoja tai muutakaan) niin saa valita kehen lyö ja monta kertaa eikä tarvitse lyödä kaikkia (6?) iskua siihen 1 warruun.
Deetwo

Lunatic^ kirjoitti:Jos vaikka hyökkäät warruihin assasinilla, (warruissa ei mitään champoja tai muutakaan) niin saa valita kehen lyö ja monta kertaa eikä tarvitse lyödä kaikkia (6?) iskua siihen 1 warruun.
Rivimiehiä vastaan ei saa eikä tarvitse erikseen lyödä ketään :)
Muita vastaan taas pitää erikseen lyödä, koska kaikki mitkä eivät ole lyöty erikseen osuvat rivimiehiin.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

[Off-topic]
Deetwo kirjoitti:BRB, s.68
Itse asiassa käyttäisin ihan reilusti termiä "Rulebook" vastatessani kohtuullisen peruslaatua oleviin kysymyksiin. BRB (kysyjille tiedoksi, Big Red Book) on kuitenkin hieman sisäpiiritermistöä, ja ummikko todennäköisesti on "ihan pihalla" tuon kanssa. :)
[/Off-topic]
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

[Ot]

Luulin että tuo on be right back :( Voi minua raukkaa.

[/Ot]
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Konrad von Richtmark

Viesti Kirjoittaja Konrad von Richtmark »

Deetwo kirjoitti: Rivimiehiä vastaan ei saa eikä tarvitse erikseen lyödä ketään :)
Oletkos tuosta varma? Voin olla väärässä, mutta olen kuullut tapuksista WD:n battle reporteissa jossa charru AlwaysStrikesFirst - aseella on hakannut alas rivimiehiä ja sillä suojannut haavoittavaisempaa charrua.
Deetwo

Konrad von Richtmark kirjoitti:
Deetwo kirjoitti: Rivimiehiä vastaan ei saa eikä tarvitse erikseen lyödä ketään :)
Oletkos tuosta varma? Voin olla väärässä, mutta olen kuullut tapuksista WD:n battle reporteissa jossa charru AlwaysStrikesFirst - aseella on hakannut alas rivimiehiä ja sillä suojannut haavoittavaisempaa charrua.
Olen varma. Tärkeä sana tässä on ERIKSEEN :)
Siis jos ei lyödä erikseen mitään niin lyödään rivimiehiä... ehkä tuo ei saa on pieni overstatement, mutta toivottavasti tajuatte kuitenkin pointin, siis että yksittäisiä rivimiehiä ei voi erikseen ottaa kohteeksi yms :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”