Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Kaaos kääpiöille ei ole tulossa armejaa kutos edikkaan se taitaa jäädä vain tuohon hellcannonin miehistöön.
7edikasta en tiedä mutta tuskin silloinkaan.Joku viisaampi tietää varmaan enemmän.
Jep, lista on, figuja ei. Nykyään itse figujakaan ei saa kuin muutamia tilaamalla GW:ltä, muut joutuu ostamaan vanhemmilta pelaajilta, kalliilla tietenkin. Jostain rupu kaupoista saattaa löytyä ehkä nurkasta yksi blisteri jostain hyödyttömästä hobgoblinista , siihenkin mahdollisuus on yksi sadasta
Useaan otteeseen on mainittu, että armeijoiden määrää rajoittaa tietysti niiden valmistamiseen kuluvan ajan lisäksi myös itse kauppojen hyllytila - ylimääräisiä armeijoita ei kuulemma suuremmin niihin mahdu.
Huhuja tietysti liikkuu, mutta ennen vuotta 2006 ei varmaankaan kannata odotella mitään muuta kuin ogreja ja puuhaltioita.. Sen jälkeen mahdollisuuksia on Fishmaneista Nippon-teemaan, take your pick
Turha noista Fishmeneistä on hössöttää; Jokavuotinen aprillipila tuskin muotoutuu armeijaksi, ainakaan GW:n toimesta.
Kunhan nyt GW saa Ogret ja Metsähaltiat pois alta, niin ehkäpä silloin on Chaos Dwarfien vuoro (paitsi jos Gav Thorpe saa "hyvän idean").
Uskoisin kyllä että niin populaarinen armeija kuin Kaaoskääpiöt saattavat tulla heti näiden normaaleiden (= woody) ja sitten hieman epänormaalien ( = OK) jälkeen. Turha mistään vesimiehistä höpöttää, pelkkää kakkaa minusta sellainen. Gav tuskin vääntää enää lisää "hyviä" armeijoita fantsuun, niitähän rupeaisi sitten olemaan aikas liikaa. Voi olla että Kaaoskääpiöt sitten sulautetaan osaksi kaaoksen joukkoja, ettei niistä tehdäkään kokonaan omaa armeijaa. Mutta aika näyttää.
Tavallisista kääpiöistähän pystyy loistavasti tekemään kaaoskääpiöitä, tummilla väreillä vaan maalaa vaatteet ym. Hobgoblinit tietenkin tavallisista goblineista, ehkä hieman konvertoituna.
Tai sitten vaan katselemaan muita figuvalmistajia. Eiköhän sieltäkin löydy ihan kelpo kääpiöitä, joista voisi kaaoskäppänöitä konverttaa. Ja hobgoblineita on muistaakseni jossain classic collectors-osiolla GW:llä.
Saattaa olla että kaaoskääpiöistä tehdään samanlainen pikkuarmeija kuin Kislevistä. Itse uskoisin näin.