"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos Dwarffit, nuo mainiot pikkumiehet!

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Ippe
Viesti:

Chaos Dwarffit, nuo mainiot pikkumiehet!

Viesti Kirjoittaja Ippe »

Eli, onko kellään mitään tietoa, onko
Chaos dwarffeista tulossa 6edikkaan armeijaa?

Kyllähän niille(tai ylipäätään chaokselle)tuli jo hellcannon, mutta miten on muun joukon laita?
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Tulee jos on tullakseen ja ehkä sitten joskus ikuisuuden päästä. Jos tulisivat, niin itse veikkaisin että tulevat heti vesimiesten jälkeen.
Large Target

Viesti Kirjoittaja Large Target »

Kaaos kääpiöille ei ole tulossa armejaa kutos edikkaan se taitaa jäädä vain tuohon hellcannonin miehistöön.
7edikasta en tiedä mutta tuskin silloinkaan.Joku viisaampi tietää varmaan enemmän.
Deetwo

Re: Chaos Dwarffit, nuo mainiot pikkumiehet!

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Lord of the Darkness kirjoitti:Eli, onko kellään mitään tietoa, onko
Chaos dwarffeista tulossa 6edikkaan armeijaa?

Kyllähän niille(tai ylipäätään chaokselle)tuli jo hellcannon, mutta miten on muun joukon laita?
On niille oma lista ravening hordesin seassa, joten kyllä pystyy aivan mainiosti tekemään armeijan jos vaan figut saa jostain :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Jep, lista on, figuja ei. Nykyään itse figujakaan ei saa kuin muutamia tilaamalla GW:ltä, muut joutuu ostamaan vanhemmilta pelaajilta, kalliilla tietenkin. Jostain rupu kaupoista saattaa löytyä ehkä nurkasta yksi blisteri jostain hyödyttömästä hobgoblinista :D, siihenkin mahdollisuus on yksi sadasta ;)
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Itseasiassa näin Tampereen Fantasiapeleissä muutamiakin blistereitä Chaos Dwarffeja. Tosin siitä on jo tovi aikaa.
Tosimies rakentaa itse!
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Lunatic^

Viesti Kirjoittaja Lunatic^ »

Tosimies lyö rahat pöytää ja kantaa blisut kotii ;)
F-B

Viesti Kirjoittaja F-B »

Kuulin blackorcissa sellasia huhuja ettei 6edikkaan mitään muita chaosdwarffi figuja tai armeijaa tehä noiden hellcannonin miehistön lisäks
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Ainiin, olihan tässä kahden kolmen vuoden aikana tulossa se armeija Alession mukaan.
Eikös hän näin sanonut?
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

2007 muistaakseni mainittiin jossain :D... tiedä häntä sitten taitaa olla woodyjen kaltainen ikuisuus projekti :(
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:2007 muistaakseni mainittiin jossain :D... tiedä häntä sitten taitaa olla woodyjen kaltainen ikuisuus projekti :(
Tosin woodyt tulevat onneksi jo vuoden päästä , jos hyvin menee :P
Ja onhan tuo 2007:kin 3:n vuoden haarukassa.
Taarne

Viesti Kirjoittaja Taarne »

Useaan otteeseen on mainittu, että armeijoiden määrää rajoittaa tietysti niiden valmistamiseen kuluvan ajan lisäksi myös itse kauppojen hyllytila - ylimääräisiä armeijoita ei kuulemma suuremmin niihin mahdu.

Huhuja tietysti liikkuu, mutta ennen vuotta 2006 ei varmaankaan kannata odotella mitään muuta kuin ogreja ja puuhaltioita.. Sen jälkeen mahdollisuuksia on Fishmaneista Nippon-teemaan, take your pick :)
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Eii! *Huutaa tuskissaan* Ei mitään kalamiehiä. Se on joko chaos dwarffit tai ei mitään. ;)
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Turha noista Fishmeneistä on hössöttää; Jokavuotinen aprillipila tuskin muotoutuu armeijaksi, ainakaan GW:n toimesta.
Kunhan nyt GW saa Ogret ja Metsähaltiat pois alta, niin ehkäpä silloin on Chaos Dwarfien vuoro (paitsi jos Gav Thorpe saa "hyvän idean").
hölömpöö

Viesti Kirjoittaja hölömpöö »

ne figut voi tehä normaaleit kääpiöistä
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Uskoisin kyllä että niin populaarinen armeija kuin Kaaoskääpiöt saattavat tulla heti näiden normaaleiden (= woody) ja sitten hieman epänormaalien ( = OK) jälkeen. Turha mistään vesimiehistä höpöttää, pelkkää kakkaa minusta sellainen. Gav tuskin vääntää enää lisää "hyviä" armeijoita fantsuun, niitähän rupeaisi sitten olemaan aikas liikaa. Voi olla että Kaaoskääpiöt sitten sulautetaan osaksi kaaoksen joukkoja, ettei niistä tehdäkään kokonaan omaa armeijaa. Mutta aika näyttää.
niih.
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

No ei taatusti mitään uutta enää kaaokselle! Perskuta, niillä on yksiköitä pian yhtä monta kuin on Skaven armeijassa rottia.
Viimeksi muokannut Zherec, Su 06.06.2004 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Noh, ainahan on Far North ;)...
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Tavallisista kääpiöistähän pystyy loistavasti tekemään kaaoskääpiöitä, tummilla väreillä vaan maalaa vaatteet ym. Hobgoblinit tietenkin tavallisista goblineista, ehkä hieman konvertoituna.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Tai sitten vaan katselemaan muita figuvalmistajia. Eiköhän sieltäkin löydy ihan kelpo kääpiöitä, joista voisi kaaoskäppänöitä konverttaa. Ja hobgoblineita on muistaakseni jossain classic collectors-osiolla GW:llä.
Saattaa olla että kaaoskääpiöistä tehdään samanlainen pikkuarmeija kuin Kislevistä. Itse uskoisin näin.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”