Joo eli olen konvertoimassa high elf lordii lohikäärmeen selässä ja löysin lupaavan lohikäärmeen mutta nyt pitäisi saada tietää mikä on tuon GW:n lohikäärmeen pituus ja leveys. Pyydän että ette lähettäisi vastauksia "osta se figu ja mitaa", koska minulla ei ole mitään halua ostaa GW:n matolohikäärmeitä
Tossa on muuten se lohari joka tulee ratsuks lordilleni
http://www.mithril.ie/Boxed%20Sets/index.html
Kiitos vastauksista jo etu käteen
Dragonin koko
-
SupraJohde
Hmmmm. Mihin sinä sen pituutta ja leveyttä tarvitset?
No sen koot on kuitenkin järjestyksessä leveys, pituus ja korkeus: 10, 10, 10, centteinä siis nuo mitat ja nekään eivät kovin tarkat, mutta ota huomioon että tuo lohikäärme näyttää tältä ja pituutta tuo lisää sen lonkeroisuus, siivet yms. Itse alusta on vain swarmialustan kokoinen.

No sen koot on kuitenkin järjestyksessä leveys, pituus ja korkeus: 10, 10, 10, centteinä siis nuo mitat ja nekään eivät kovin tarkat, mutta ota huomioon että tuo lohikäärme näyttää tältä ja pituutta tuo lisää sen lonkeroisuus, siivet yms. Itse alusta on vain swarmialustan kokoinen.

-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
"Vengeance of Smaug" ilmeisesti? Onkohan tuossa ilmoitettu korkeus 200+mm siipien yläkärkiin asti? Ilmeisesti koska siipien kärkiväli on samaa luokkaa. Voi olla hieman pienen oloinen mutta jos selässä on siro haltia niin ei välttämättä näytä pöhköltä. Kaaoslordille ei voisi enää suositella 
Mikä ei tapa, ärsyttää!