"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dragonin koko

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
elfmaster
Viesti:

Dragonin koko

Viesti Kirjoittaja elfmaster »

Joo eli olen konvertoimassa high elf lordii lohikäärmeen selässä ja löysin lupaavan lohikäärmeen mutta nyt pitäisi saada tietää mikä on tuon GW:n lohikäärmeen pituus ja leveys. Pyydän että ette lähettäisi vastauksia "osta se figu ja mitaa", koska minulla ei ole mitään halua ostaa GW:n matolohikäärmeitä

Tossa on muuten se lohari joka tulee ratsuks lordilleni
http://www.mithril.ie/Boxed%20Sets/index.html

Kiitos vastauksista jo etu käteen
SupraJohde

Viesti Kirjoittaja SupraJohde »

Hmmmm. Mihin sinä sen pituutta ja leveyttä tarvitset?
No sen koot on kuitenkin järjestyksessä leveys, pituus ja korkeus: 10, 10, 10, centteinä siis nuo mitat ja nekään eivät kovin tarkat, mutta ota huomioon että tuo lohikäärme näyttää tältä ja pituutta tuo lisää sen lonkeroisuus, siivet yms. Itse alusta on vain swarmialustan kokoinen.
Kuva
-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

"Vengeance of Smaug" ilmeisesti? Onkohan tuossa ilmoitettu korkeus 200+mm siipien yläkärkiin asti? Ilmeisesti koska siipien kärkiväli on samaa luokkaa. Voi olla hieman pienen oloinen mutta jos selässä on siro haltia niin ei välttämättä näytä pöhköltä. Kaaoslordille ei voisi enää suositella :)
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

OT
Eipä visitors ollu hieno se Lord of the Nazgul!!! Haluu tollasen!!
Harmi ettei Mithrilin figuja enää tehdä.. nyyh
/OT
elfmaster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elfmaster »

Kyllä noita mithrillejä tuolta voi tilata
ja figu jonka hankin on Scatha the Worm(linkki ei jostain syystä menny suoraan tonne)
Mutta kyllä tuo smug ihan kiva olisi myös

EDIT:ot:tuo miniatyyri kanto salkku vaikutaa kivalta:ot:EDIT
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”