mikä on tyylinne ?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
redwawe

mikä on tyylinne ?

Viesti Kirjoittaja redwawe »

Ainut asia mitä nykyään peleis arvostetaan on tyyppien taistelu taito.... peleissä ei näe muutakuin chaos chosen warruja litsuja yms kaikkea heawy infantryy. Harvat enää käyttävät taktisia armeijoita en sit tiedä mikä on tilanne muualla mut...Mikä on teidän tyylinne ?...
mun tyyli on yleensä raskasta jalkaväkee ja paljon kääpiöillä...
Qhayshu

Viesti Kirjoittaja Qhayshu »

Paljon ratsuväkeä ja lisäksi skirmishaajia.
Life is only a game...
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

No ammun nuolia, paljon niitä. Mikään muu ei tyydytä yhtä paljoa kuin ampua sata nuolta vuorossa vastustajan niskaan :D
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

minun tyylini ei ainakaan tehoa, se on varmaa, voittoprosentti valuu varmaan paljon alle kymmenen, että siitä voi repiä nauramista :).

Tyyliä ei itsellä niin kauheena olemassa, se kehitetään siitä tilanteesta joka sillähetkellä tapahtuu (oliskohan tämä syy miksi tappioita tulee?). Mutta Helffeillä paljon ratsuväkeä ja taikuutta, dwarffeille paljon jalkaväkeä ja muutama stonis tukemaan kulkua :)
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Creenan

Viesti Kirjoittaja Creenan »

Haen kylkihyökkäyksiä ja rankkiboonuksia samaan taisteluun, ja vihollinen voitetaan combat resolutionilla. Reiluihin taisteluihin ei minun noppatuurillani kannata edes harkita lähtevänsä...
Tosin, ei tuokaan yleensä auta, kun vastassa on (1000 pts pelissä) pari boltteria, jotka rei'ittävät flankkaajani suht helposti... Yleensä menen eteenpäin ja yritän satuttaa vihollistani, harvemmin panostan magiaan tai ampuviin.
Vaiti tuijottaa ikkunastain,
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Mahdollisimman paljon lentävää ja taikovaa.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
tirehtööri

Viesti Kirjoittaja tirehtööri »

lentävää,scouttaavaa,fast cavalrya ja yksi kunnon iskujoukko.

kuten white wolves+inner circle tai chaos knights+chosen.
elector
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elector »

Empirellä kun pelaan, niin käytän mahdollisimman paljon Reiksguard Knightejä, ne on hyviä ja hienoja ;).
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Magiaa, vauhtia, fearia, undeadia, kylki ja rear chargeja sekä summonia ja suht paljon eliittiyksiköitä.
Varmaan arvaatte armeijani ja sen koostumuksen suurinpiirtein :)

Tosin nyt seuraavaksi olisi haussa paljon nopeaa paperia ja magiaa.. Eli ritareita, kärryjä, shadoweita ja kotkia höystettynä sopivasti muutamalla maagilla :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

Monipuolisesti kaikenlaista, ellei ole teema-armeija kyseessä. VC:eille ajattelin kyllä varmaan tehdä sellaisen nopean armeijan. Lentäviä yksiköitä, Fast Cavalarlya ja Ratsuväkeä. Niillä yritetään pysäyttää vastustajan kulku, iskemällä nopeasti flankkeihin, sitten vain odotellaan, että lurkit ja zombit pääsevät lähitaisteluun. Näitä sitten nostatellaan Invocation Of Nehek:illä, lähetetään vastustaja karkuun ja otetaan kiinni.
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidas.

Kääpiöillä ei nyt muuhun pysty vaikka haluaisikin.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Crayven
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crayven »

Ampuva, taikova, Pelkää ratsuväkeä tai jalkaväkeä, tasapainoinen... Lähes joka pelissä erillainen tyyli käytössä, vähän fiiliksen mukaan. Armeijalla yleensä aina joku teema.
Veni, Vidi, Vici
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Mahdollisimman paljon porukkaa pöytään. Sen verran että se näyttää armeijalta eikä miltään partiolta, eli lähemmäs sata figua mahdollisimman usein mukaan.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Itse pyrin suunnittelemaan armeijani niin, että pelattavaa riittää jokaiselle vuoron vaiheelle. Tasapainoisen armeijan siis.
Viimeksi muokannut The Scientist, To 10.06.2004 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
fury

Viesti Kirjoittaja fury »

Nuolta niskaan ja chargeja flankkiin? Rankkeja kevennetään nuolilla ja bolttereilla, sitten lyödään perusunitti eteen ja paiskataan cavalryt flankkiin ja toivotaan, että reso breakkaa. Tai itketään.
Ostetaan Tomb Kings sekä Eldar -figuja. Laita YV:tä.
Scar-Veteran

Viesti Kirjoittaja Scar-Veteran »

Tyylini? With honour, We will die! Siinäpä se minun tyylini. Ainakin yrittäisin pitää mielummin hauskaa kuin pelata "veren maku suussa". Sitten käyttelen sellaista taktiikkaa liskoilla että roskikset menee yleensä flankkiin ja skinkit screenaa.
"So long as there is light, there is a shadow"
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

Itse vaihtelen kaamoksen taktiikoita kokeilun vuoksi, koska samanlainen armeija tyyli on aina hiukan tylsähköä, mutta muuten samaa kuin Zymeth :D
"Glory, Honor & Victory over Death"
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Empirellä: Tykkejä ei tueta! Armeijassa korkeintaan kaksi sotakonetta ja loput mättöporukkaa, metsämiehiä tai pistolieroja, joskus tankki. En käytä armeijassa magiaa lähes lainkaan, koska noppatuurini pilaa kaiken. Armeija koostuu yleensä kahdesta isosta jalkablokista ja ratuväkisiivestä. Cult of Ulric käyttää MSU taktiikoita.

Kaamoksella: Magiaa, ampumista ja lentelyä. Klosikseen mennään vasta kun on pakko (tai saadaan kaksi vaunua ja väh. kaksi heroa yhteen yksikköön kiinni). Kyseessähän on Daemonic legion täynnä Tzeentcin demoneita, joilla ei voi taistella käsikähmässä (paitsi jos haluaa hävitä).

Tiedän, olen outo...
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

Runefang kirjoitti:Kaamoksella: Magiaa, ampumista ja lentelyä. Klosikseen mennään vasta kun on pakko (tai saadaan kaksi vaunua ja väh. kaksi heroa yhteen yksikköön kiinni). Kyseessähän on Daemonic legion täynnä Tzeentcin demoneita, joilla ei voi taistella käsikähmässä (paitsi jos haluaa hävitä).

Tiedän, olen outo...
Tuo Tzceench juttu on pelkkää asiaa (kumpa vastustajanikin ymmärtäisivät tuon, ettei ole juustoa olla istuva kaamos armeija :()
"Glory, Honor & Victory over Death"
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Pelailen Tzeentchin "mortal" listalla, joka koostuu 3 chariotista (minimi coret), screamereista, furieseista ja 4 charrusta disceillä (vaihtoehtoisesti 2 charrua discillä ja lordi lohharilla).

Ideana on lennellä vihollisen ympärillä ja paiskoa magialla + tag-teamata yksittäisiä yksiköitä charruilla (4 charrua pystyy kaatamaan aika hyvin porukkaa). Chariotit luonnollisesti yhdistävät voimansa toistensa + charrujen + daemoneiden kanssa. Tarkoituksena on siis välttää closikseen joutumista vihollisen ehdoilla, jossa kova liike auttaa kummasti... Charrut pystyvät yksinään napsimaan pieniä yksiköitä, ja joukkona vähän isompiakin (lohhari lordi taas pystyy jo melkeinpä kaikkeen :D)... Että tämmöstä...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”