mikä on tyylinne ?
mikä on tyylinne ?
Ainut asia mitä nykyään peleis arvostetaan on tyyppien taistelu taito.... peleissä ei näe muutakuin chaos chosen warruja litsuja yms kaikkea heawy infantryy. Harvat enää käyttävät taktisia armeijoita en sit tiedä mikä on tilanne muualla mut...Mikä on teidän tyylinne ?...
mun tyyli on yleensä raskasta jalkaväkee ja paljon kääpiöillä...
mun tyyli on yleensä raskasta jalkaväkee ja paljon kääpiöillä...
minun tyylini ei ainakaan tehoa, se on varmaa, voittoprosentti valuu varmaan paljon alle kymmenen, että siitä voi repiä nauramista
.
Tyyliä ei itsellä niin kauheena olemassa, se kehitetään siitä tilanteesta joka sillähetkellä tapahtuu (oliskohan tämä syy miksi tappioita tulee?). Mutta Helffeillä paljon ratsuväkeä ja taikuutta, dwarffeille paljon jalkaväkeä ja muutama stonis tukemaan kulkua
Tyyliä ei itsellä niin kauheena olemassa, se kehitetään siitä tilanteesta joka sillähetkellä tapahtuu (oliskohan tämä syy miksi tappioita tulee?). Mutta Helffeillä paljon ratsuväkeä ja taikuutta, dwarffeille paljon jalkaväkeä ja muutama stonis tukemaan kulkua
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Haen kylkihyökkäyksiä ja rankkiboonuksia samaan taisteluun, ja vihollinen voitetaan combat resolutionilla. Reiluihin taisteluihin ei minun noppatuurillani kannata edes harkita lähtevänsä...
Tosin, ei tuokaan yleensä auta, kun vastassa on (1000 pts pelissä) pari boltteria, jotka rei'ittävät flankkaajani suht helposti... Yleensä menen eteenpäin ja yritän satuttaa vihollistani, harvemmin panostan magiaan tai ampuviin.
Tosin, ei tuokaan yleensä auta, kun vastassa on (1000 pts pelissä) pari boltteria, jotka rei'ittävät flankkaajani suht helposti... Yleensä menen eteenpäin ja yritän satuttaa vihollistani, harvemmin panostan magiaan tai ampuviin.
Vaiti tuijottaa ikkunastain,
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
-
Zymeth Salkir Dkhan
- tirehtööri
Empirellä kun pelaan, niin käytän mahdollisimman paljon Reiksguard Knightejä, ne on hyviä ja hienoja
.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Magiaa, vauhtia, fearia, undeadia, kylki ja rear chargeja sekä summonia ja suht paljon eliittiyksiköitä.
Varmaan arvaatte armeijani ja sen koostumuksen suurinpiirtein
Tosin nyt seuraavaksi olisi haussa paljon nopeaa paperia ja magiaa.. Eli ritareita, kärryjä, shadoweita ja kotkia höystettynä sopivasti muutamalla maagilla
Varmaan arvaatte armeijani ja sen koostumuksen suurinpiirtein
Tosin nyt seuraavaksi olisi haussa paljon nopeaa paperia ja magiaa.. Eli ritareita, kärryjä, shadoweita ja kotkia höystettynä sopivasti muutamalla maagilla
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Monipuolisesti kaikenlaista, ellei ole teema-armeija kyseessä. VC:eille ajattelin kyllä varmaan tehdä sellaisen nopean armeijan. Lentäviä yksiköitä, Fast Cavalarlya ja Ratsuväkeä. Niillä yritetään pysäyttää vastustajan kulku, iskemällä nopeasti flankkeihin, sitten vain odotellaan, että lurkit ja zombit pääsevät lähitaisteluun. Näitä sitten nostatellaan Invocation Of Nehek:illä, lähetetään vastustaja karkuun ja otetaan kiinni.
-
The Scientist
Itse pyrin suunnittelemaan armeijani niin, että pelattavaa riittää jokaiselle vuoron vaiheelle. Tasapainoisen armeijan siis.
Viimeksi muokannut The Scientist, To 10.06.2004 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
-
Scar-Veteran
Empirellä: Tykkejä ei tueta! Armeijassa korkeintaan kaksi sotakonetta ja loput mättöporukkaa, metsämiehiä tai pistolieroja, joskus tankki. En käytä armeijassa magiaa lähes lainkaan, koska noppatuurini pilaa kaiken. Armeija koostuu yleensä kahdesta isosta jalkablokista ja ratuväkisiivestä. Cult of Ulric käyttää MSU taktiikoita.
Kaamoksella: Magiaa, ampumista ja lentelyä. Klosikseen mennään vasta kun on pakko (tai saadaan kaksi vaunua ja väh. kaksi heroa yhteen yksikköön kiinni). Kyseessähän on Daemonic legion täynnä Tzeentcin demoneita, joilla ei voi taistella käsikähmässä (paitsi jos haluaa hävitä).
Tiedän, olen outo...
Kaamoksella: Magiaa, ampumista ja lentelyä. Klosikseen mennään vasta kun on pakko (tai saadaan kaksi vaunua ja väh. kaksi heroa yhteen yksikköön kiinni). Kyseessähän on Daemonic legion täynnä Tzeentcin demoneita, joilla ei voi taistella käsikähmässä (paitsi jos haluaa hävitä).
Tiedän, olen outo...
Tuo Tzceench juttu on pelkkää asiaa (kumpa vastustajanikin ymmärtäisivät tuon, ettei ole juustoa olla istuva kaamos armeijaRunefang kirjoitti:Kaamoksella: Magiaa, ampumista ja lentelyä. Klosikseen mennään vasta kun on pakko (tai saadaan kaksi vaunua ja väh. kaksi heroa yhteen yksikköön kiinni). Kyseessähän on Daemonic legion täynnä Tzeentcin demoneita, joilla ei voi taistella käsikähmässä (paitsi jos haluaa hävitä).
Tiedän, olen outo...
"Glory, Honor & Victory over Death"
Pelailen Tzeentchin "mortal" listalla, joka koostuu 3 chariotista (minimi coret), screamereista, furieseista ja 4 charrusta disceillä (vaihtoehtoisesti 2 charrua discillä ja lordi lohharilla).
Ideana on lennellä vihollisen ympärillä ja paiskoa magialla + tag-teamata yksittäisiä yksiköitä charruilla (4 charrua pystyy kaatamaan aika hyvin porukkaa). Chariotit luonnollisesti yhdistävät voimansa toistensa + charrujen + daemoneiden kanssa. Tarkoituksena on siis välttää closikseen joutumista vihollisen ehdoilla, jossa kova liike auttaa kummasti... Charrut pystyvät yksinään napsimaan pieniä yksiköitä, ja joukkona vähän isompiakin (lohhari lordi taas pystyy jo melkeinpä kaikkeen
)... Että tämmöstä...
Ideana on lennellä vihollisen ympärillä ja paiskoa magialla + tag-teamata yksittäisiä yksiköitä charruilla (4 charrua pystyy kaatamaan aika hyvin porukkaa). Chariotit luonnollisesti yhdistävät voimansa toistensa + charrujen + daemoneiden kanssa. Tarkoituksena on siis välttää closikseen joutumista vihollisen ehdoilla, jossa kova liike auttaa kummasti... Charrut pystyvät yksinään napsimaan pieniä yksiköitä, ja joukkona vähän isompiakin (lohhari lordi taas pystyy jo melkeinpä kaikkeen