"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Guardians of Infectus

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Huuhkaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Tyyliä kyllä löytyy. Vähän epänurglemainen, mutta ei se mitään. Miksiköhän minä en osaa maalata noin hyvin :'(...
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Crayven
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crayven »

Tyylikästä jälkeä. Huomaa että maalaustaitosi kehittyy koko ajan.
Pään ihon maalaus ehdottomasti parhaiten onnistunut, näyttää sulavalta. Itse en oikein noista väreillä maalatuista haarniskoita perusta, vaan pidän edemmän ihan metallisen näköisistä, mutta hyvähän tuo noinkin. Noita sävyjen välisiä eroja kannattaisi kyllä hieman vielä pehmentää noissa haarniskalevyissä.
Veni, Vidi, Vici
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Kyllä vain! Herra monilahjakkuus todellakin! On ne sitten hienoja, vaikka mainittu nurglemaisuuden puuttuminen onkin huomattavissa. Mutta eipä haittaa mitään. Itsekään en kauheasti niistä suolioksennuspaskopaiserupilonkeroisosilmä-viritelmistä tykkää. Voisihan siihen tietysti jotain pientä lisätä, mutta ei liikaa. Värivalinta on todella onnistunut. Minusta tuo on hienompi kuin Kraussit. Metalli on hienon näköistä ja kirveen voitkin sitten lahjoittaa meikäläisen Grom-figulle. ;)

Vai että uutta tarinaa. Pitää sitten mennä lukaisemaan tuo Krausin uusin. Onkos tämä sitten päätösosa vai, kun uutta jo ajattelet?

Yea yea yea! Enää sata viestiä, niin tonni on täynnä ja ei edes vuotta sotussa.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Uutta olen ajatellut jo pitkään. ;) Tulee joko tähän Storm of Chaoksen alle Hauep Tartuttajan ja Argnol Teurastajan tarina, taikka sitten seuraavaan tarinakisaan. Mutta tarinakisaan ainakin. ;) Ja tahdotko lisää Krausia? Sitä on nimittäin tulossa vielä yksi, lyhykäisempi ja tylsempi osa. Mutta siinä selitetään pari asiaa, minkä hemmetin takia tein Steiner Schwartzkopfista figun, miksi hän toimii Grandbeloksen lipunkantajana ja miksi tällä on punainen liina kasvoilla. Odottakaa, aika pitkään taasen. ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

Hienojahan nuo vaikka sinisestä kasvosta en pitänyt, mutta muten aivan hieno :D
"Glory, Honor & Victory over Death"
Large Target

Viesti Kirjoittaja Large Target »

Minua ei häiritse vaikka nuo eivät nyt näytä niin nurglemaisilta. Päin vastoin itse olen kyllästynyt siihen suolilla ja paiseilla mässäilyyn, ja voihan olla että ne paiseet pyysyy sielä haarniskan alla ainakin minusta tuolla ensimmäisellä on sellainen pasat housussa ilme.Ja haarniska on minusta onnistunut niin maalauksessa ja värin valinnassa.

Det är jätte fint figuren!
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Jesh kirjoitti: Mutta pakko sanoa, että jos nuo ovat pelifiguja, niin mummoni oli mykkäkuuro kalkkuna.
...Mmmmm, mykkäkuuro kalkkuna.....
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Joo, mun mielestä aivan tautisen (:D ) magee nurglemies!! Ainoa mikä tuosta puuttuu on (tadaa) se nurglemaisuus, mutta noista edellisistä viesteistä sait hyviä neuvoja ....
Jos et pidä niistä lonkeroista yms. niin kokeile tehdä niistä metalleista enemmän ruosteisia ... se toisi nimittäin edes hiukan sitä nurglemaisuutta mukaan ...
Viitassa blendit ovat ihan OK pelitasoa, mutta sitten armori olisi voinut olla enemmän "likaisempi"
Naaman väritys on kanssa ihan OK.
Kaiken kaikkiaan aivan mahtava pelinappi!
Sun maalaukset paranee kerta kerralta! Loistavaa!! :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Siis aivan mahtava figu, mutta minusta se kaipaisi taas auki olevaa mahaa, paiseita ja muuta kakkaa. Tuossa eniten ehkä häiritseekin tuo puhtaus.
raastin raastaa ja ryystää
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Upeita......Mutta [Aina löytyy yksi mutta :( ] nurhglemaisuus ei oikein näy mutta muuten niin hienoja että huh huh ja iho oli hienosti maalattu. Jatka samaan tahtiin !
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Aika nätti äijä, selkeästi parempi kuin ne Grandbelos-äijäsi. Viitta kylläkin kaipaisi lisää hailaitteja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”