Guardians of Infectus
Tyylikästä jälkeä. Huomaa että maalaustaitosi kehittyy koko ajan.
Pään ihon maalaus ehdottomasti parhaiten onnistunut, näyttää sulavalta. Itse en oikein noista väreillä maalatuista haarniskoita perusta, vaan pidän edemmän ihan metallisen näköisistä, mutta hyvähän tuo noinkin. Noita sävyjen välisiä eroja kannattaisi kyllä hieman vielä pehmentää noissa haarniskalevyissä.
Pään ihon maalaus ehdottomasti parhaiten onnistunut, näyttää sulavalta. Itse en oikein noista väreillä maalatuista haarniskoita perusta, vaan pidän edemmän ihan metallisen näköisistä, mutta hyvähän tuo noinkin. Noita sävyjen välisiä eroja kannattaisi kyllä hieman vielä pehmentää noissa haarniskalevyissä.
Veni, Vidi, Vici
Kyllä vain! Herra monilahjakkuus todellakin! On ne sitten hienoja, vaikka mainittu nurglemaisuuden puuttuminen onkin huomattavissa. Mutta eipä haittaa mitään. Itsekään en kauheasti niistä suolioksennuspaskopaiserupilonkeroisosilmä-viritelmistä tykkää. Voisihan siihen tietysti jotain pientä lisätä, mutta ei liikaa. Värivalinta on todella onnistunut. Minusta tuo on hienompi kuin Kraussit. Metalli on hienon näköistä ja kirveen voitkin sitten lahjoittaa meikäläisen Grom-figulle.
Vai että uutta tarinaa. Pitää sitten mennä lukaisemaan tuo Krausin uusin. Onkos tämä sitten päätösosa vai, kun uutta jo ajattelet?
Yea yea yea! Enää sata viestiä, niin tonni on täynnä ja ei edes vuotta sotussa.
Vai että uutta tarinaa. Pitää sitten mennä lukaisemaan tuo Krausin uusin. Onkos tämä sitten päätösosa vai, kun uutta jo ajattelet?
Yea yea yea! Enää sata viestiä, niin tonni on täynnä ja ei edes vuotta sotussa.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Uutta olen ajatellut jo pitkään.
Tulee joko tähän Storm of Chaoksen alle Hauep Tartuttajan ja Argnol Teurastajan tarina, taikka sitten seuraavaan tarinakisaan. Mutta tarinakisaan ainakin.
Ja tahdotko lisää Krausia? Sitä on nimittäin tulossa vielä yksi, lyhykäisempi ja tylsempi osa. Mutta siinä selitetään pari asiaa, minkä hemmetin takia tein Steiner Schwartzkopfista figun, miksi hän toimii Grandbeloksen lipunkantajana ja miksi tällä on punainen liina kasvoilla. Odottakaa, aika pitkään taasen. 
-
Large Target
Minua ei häiritse vaikka nuo eivät nyt näytä niin nurglemaisilta. Päin vastoin itse olen kyllästynyt siihen suolilla ja paiseilla mässäilyyn, ja voihan olla että ne paiseet pyysyy sielä haarniskan alla ainakin minusta tuolla ensimmäisellä on sellainen pasat housussa ilme.Ja haarniska on minusta onnistunut niin maalauksessa ja värin valinnassa.
Det är jätte fint figuren!
Det är jätte fint figuren!
Joo, mun mielestä aivan tautisen (:D ) magee nurglemies!! Ainoa mikä tuosta puuttuu on (tadaa) se nurglemaisuus, mutta noista edellisistä viesteistä sait hyviä neuvoja ....
Jos et pidä niistä lonkeroista yms. niin kokeile tehdä niistä metalleista enemmän ruosteisia ... se toisi nimittäin edes hiukan sitä nurglemaisuutta mukaan ...
Viitassa blendit ovat ihan OK pelitasoa, mutta sitten armori olisi voinut olla enemmän "likaisempi"
Naaman väritys on kanssa ihan OK.
Kaiken kaikkiaan aivan mahtava pelinappi!
Sun maalaukset paranee kerta kerralta! Loistavaa!!
Jos et pidä niistä lonkeroista yms. niin kokeile tehdä niistä metalleista enemmän ruosteisia ... se toisi nimittäin edes hiukan sitä nurglemaisuutta mukaan ...
Viitassa blendit ovat ihan OK pelitasoa, mutta sitten armori olisi voinut olla enemmän "likaisempi"
Naaman väritys on kanssa ihan OK.
Kaiken kaikkiaan aivan mahtava pelinappi!
Sun maalaukset paranee kerta kerralta! Loistavaa!!
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2