"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Thanen hankkiminen?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Illidan
Viesti:

Thanen hankkiminen?

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Hei olen tässä keräillyt jonkin aikaa kääpiöitä ja kun mieleeni juolahti sellainen kysymys, että miten hankitaan Thane? Onko se lordifiguuri pakko ostaa vai voiko sen tehdä esim. Warriorista?
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Eiköhän sen voi warrioristakin tehdä. Ainakaan mikään pakko ei ole GW:n virallista figua ostaa. Konvertoit warrun 'thanemaisemmaksi' ja maalaat paremmin kuin rivijampat, niin kyllä se siitä.

--iikka
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

iikka kirjoitti:Eiköhän sen voi warrioristakin tehdä. Ainakaan mikään pakko ei ole GW:n virallista figua ostaa. Konvertoit warrun 'thanemaisemmaksi' ja maalaat paremmin kuin rivijampat, niin kyllä se siitä.
ai jaa onko thanea myytävänäki?asiaan:ite tein kyllä omani warrusta mutta voihan sen tehe vaikka lordista tai ironbreaker champasta tai longbeard champasta tai....
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Jaa niinkö? Itsekään en tiennyt, että sillä on oma virallinen figunsa, joten taidan tyytyä vanhaan kunnon halpaan Warru thaneen.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Scar-Veteran

Viesti Kirjoittaja Scar-Veteran »

Hehe. Itse olen joskus tehnyt aivan saman topicin. Täysin sama otsikkokin. Ja vastauksesi sain että ota lordi figu, Hero Quest kääpiö tai konversio.
"So long as there is light, there is a shadow"
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

Scar-Veteran kirjoitti:Hehe. Itse olen joskus tehnyt aivan saman topicin. Täysin sama otsikkokin. Ja vastauksesi sain että ota lordi figu, Hero Quest kääpiö tai konversio.
Juu, minäpäs olen myös tehnyt omani HeroQuest kääpiöstä ;) Helsingin GW:see tuli nyt myyntiin tuota Josef Bugmanin figuuria, siitähän aika monet ovat Tanelin itselleen palkanneet.
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

tai sitten ostaa esim Sotataidosta jonkun muun valmistajan figun
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Thanen hankkimisesta oli juttua mm täällä ja täällä. Hakutoiminto löytyy sivun ylhäältä käyttäjätietojen vierestä, tällä kertaa passeli hakusana oli thane ja hakualue FB:armeijat ja yksiköt.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

Otat tavallisen warrun ja teet green stuffista karvaviitan selkään ja laitat jonkun lipputangon käteen ja sen päähän(lipputangon) joku rune :) maalaat haarniskoihin runeja............
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

shadowdancer kirjoitti:Otat tavallisen warrun ja teet green stuffista karvaviitan selkään ja laitat jonkun lipputangon käteen ja sen päähän(lipputangon) joku rune :) maalaat haarniskoihin runeja............
Kaikki ei varmaankaan halua BSB Thanea..
The small boys have come to see me hang
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Niin kuin jullevi ystävällisesti asian ilmaisi, käyttäkää hakua, vaikka se onkin varsin kehnosti toimiva(mielipide). Muistakaa kaikki lukea allekirjoitukseni, tosin ihan pian se vaihtuu jälleen.

Itse asiaan... Voit tehdä thanen mistä tahansa mikä sopii peliin ja näyttää thanelta. GW ei ole yleensä ottaen tehnyt lordi ja hero mättösankareita erikseen, vaan yhden saman figun molemmille.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”