Thanen hankkiminen?
Thanen hankkiminen?
Hei olen tässä keräillyt jonkin aikaa kääpiöitä ja kun mieleeni juolahti sellainen kysymys, että miten hankitaan Thane? Onko se lordifiguuri pakko ostaa vai voiko sen tehdä esim. Warriorista?
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
- Air Defence
ai jaa onko thanea myytävänäki?asiaan:ite tein kyllä omani warrusta mutta voihan sen tehe vaikka lordista tai ironbreaker champasta tai longbeard champasta tai....iikka kirjoitti:Eiköhän sen voi warrioristakin tehdä. Ainakaan mikään pakko ei ole GW:n virallista figua ostaa. Konvertoit warrun 'thanemaisemmaksi' ja maalaat paremmin kuin rivijampat, niin kyllä se siitä.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
3 vuotta vittuilua Sotussa!
-
Scar-Veteran
Juu, minäpäs olen myös tehnyt omani HeroQuest kääpiöstäScar-Veteran kirjoitti:Hehe. Itse olen joskus tehnyt aivan saman topicin. Täysin sama otsikkokin. Ja vastauksesi sain että ota lordi figu, Hero Quest kääpiö tai konversio.
- I.C. Wiener
- Viesti:
tai sitten ostaa esim Sotataidosta jonkun muun valmistajan figun
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Thanen hankkimisesta oli juttua mm täällä ja täällä. Hakutoiminto löytyy sivun ylhäältä käyttäjätietojen vierestä, tällä kertaa passeli hakusana oli thane ja hakualue FB:armeijat ja yksiköt.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
shadowdancer
Otat tavallisen warrun ja teet green stuffista karvaviitan selkään ja laitat jonkun lipputangon käteen ja sen päähän(lipputangon) joku rune
maalaat haarniskoihin runeja............
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
Stenvall
Niin kuin jullevi ystävällisesti asian ilmaisi, käyttäkää hakua, vaikka se onkin varsin kehnosti toimiva(mielipide). Muistakaa kaikki lukea allekirjoitukseni, tosin ihan pian se vaihtuu jälleen.
Itse asiaan... Voit tehdä thanen mistä tahansa mikä sopii peliin ja näyttää thanelta. GW ei ole yleensä ottaen tehnyt lordi ja hero mättösankareita erikseen, vaan yhden saman figun molemmille.
Itse asiaan... Voit tehdä thanen mistä tahansa mikä sopii peliin ja näyttää thanelta. GW ei ole yleensä ottaen tehnyt lordi ja hero mättösankareita erikseen, vaan yhden saman figun molemmille.