"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Useamman kuin 2 pelaajan pelit.

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

2vs1 on pelattu, 2vs2 suunnitelmissa. Mukavempi niin, ei tarvii ylimääräisten odotella.
T-roach

Viesti Kirjoittaja T-roach »

no sanotaan et on 2000p vs 2000p
2vs2
ma otan 1000p, kaveri ottaa 1000p
sit kolmas kaveri 1000p ja 4. 1000p
helppoa kuin heinan teko!
undead horden keraily kaynnissa.
Creenan

Viesti Kirjoittaja Creenan »

Meidän peliporukassa ei muuta haluta pelatakaan, joten kaikki suunnitelmat kaatuu siihen, ettei koskaan saa neljää pelaajaa kasaan. Kukaan ei halua pelata 1vs1 pelejä, "koska ne on tylsiä." Milloin he tajuavat, että sellaiseksi tämä peli on alunperin tarkoitettukin?
Ja sitten itse asiaan. Eli niitä 2vs2 pelejä pelataan, ja ihan hyvin onnistuvat, mukavaa vaihteeksi juonitella kaverin kanssa. 2vs1 peleistä taas en tykkää... (huonoja kokemuksia, Archaon & Tyrion vs. Blood dragon knight army... ja mä olin ottavana osapuolena VC:llä.)
Ja kolmen pelaajan 1vs1vs1-pelit ovat mukavia, mutta taidanpa olla ainoa, kuka niistä pitää meidän porukassa.
Vaiti tuijottaa ikkunastain,
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
karhu

Viesti Kirjoittaja karhu »

Hmmm...
Mikäs niissä "free for all" tyyppisissä peleissä oikein on kun jotkut tuntuvat olevan hirveästi vastaan?
Jaqo

QWERTY

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Olen pelannut kymmeniä 3vs1, 3vs2 tai 2vs2 pelejä. Melkein kaikki on onnistunut hyvin. Yleensä on ollut molemmilla puolilla 3000pts yhteensä. On se kyllä vähä kivempaa olla vain 1vs1 tai 1vs2 mutta kannattaa kokeilla monellakin pelaajalla vaikka on se kyllä vähän puuduttavaa.
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Esko Rae kirjoitti:Hmmm...
Mikäs niissä "free for all" tyyppisissä peleissä oikein on kun jotkut tuntuvat olevan hirveästi vastaan?
Nehän on hauskoja! Ainakin kivempia kuin esim 3vs3 pelit.
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

En itse ole pelannut juuri olenkaan lun ei löydy pelikavereita kamalasti mutta asiaan jos ottaa kolmen joukkueen pelin niin sanotusti kaikki vastaan kaikki niin yksi seisoo vieressä ja kattoo että toiset tappelee ja kun on enää kaksi joukkuetta jäljällä joista toinen tappanut toisen joukkueen yksi niin sivustaseuranneella on kaikki jäljellä tai ainakin melkein ja toisella tyyliin kolme jätkää niin ei ole kovin reilua.
With Cannon, You Can.
T-roach

Viesti Kirjoittaja T-roach »

huono juttu Freee for alleis on et jos esim 2 tyyppi kay yhen kimppuun, se arsyyntyy ja alkaa valittaa etta te olette salaliitossa tai yms...
undead horden keraily kaynnissa.
Balrogofmoria

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

T-Roach: Nyt kyllä ymmärsit väärin, jos kolme tyyppiä on taistelussa niin sehän (reiluiten) toimisi näin: Kaikki iskevät kaikkiin, siis toisin sanoen kaikki heittäisivät noppia ja suurimman saanut saisi woundata, se ketä hän woundaisi olisi täysin sama.
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

Kerran olen pelannut semmosen skavenit,vampire counts & lizardman, demonit. Kaikilla 2000 pistettä eli yhteensä 8000 pistettä ja ihan kiva oli vaikka lopussa alkoi tylsistyttämään kun kesti yli viis tuntia. :)
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
Warrior

Viesti Kirjoittaja Warrior »

Kyllä on tullut pelattua. Joko 3vs3 tai 2vs2. Alussa ne ovat iha kivoja, koska siinä on monta kaveria pelaamassa samaan aikaan. Loppujen lopuksi yleensä se menee hirveään sääntönillitykseen, vaikkei normaalissa 1vs1 pelissä sellaista tulisikaan.

Kaikilla on aina 2000pts meidän moninpeleissä.
I'm a pacifist on acid trip.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

4*2000pts. kaaos ja vc vs. bretonia ja dwarf.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”