Useamman kuin 2 pelaajan pelit.
Meidän peliporukassa ei muuta haluta pelatakaan, joten kaikki suunnitelmat kaatuu siihen, ettei koskaan saa neljää pelaajaa kasaan. Kukaan ei halua pelata 1vs1 pelejä, "koska ne on tylsiä." Milloin he tajuavat, että sellaiseksi tämä peli on alunperin tarkoitettukin?
Ja sitten itse asiaan. Eli niitä 2vs2 pelejä pelataan, ja ihan hyvin onnistuvat, mukavaa vaihteeksi juonitella kaverin kanssa. 2vs1 peleistä taas en tykkää... (huonoja kokemuksia, Archaon & Tyrion vs. Blood dragon knight army... ja mä olin ottavana osapuolena VC:llä.)
Ja kolmen pelaajan 1vs1vs1-pelit ovat mukavia, mutta taidanpa olla ainoa, kuka niistä pitää meidän porukassa.
Ja sitten itse asiaan. Eli niitä 2vs2 pelejä pelataan, ja ihan hyvin onnistuvat, mukavaa vaihteeksi juonitella kaverin kanssa. 2vs1 peleistä taas en tykkää... (huonoja kokemuksia, Archaon & Tyrion vs. Blood dragon knight army... ja mä olin ottavana osapuolena VC:llä.)
Ja kolmen pelaajan 1vs1vs1-pelit ovat mukavia, mutta taidanpa olla ainoa, kuka niistä pitää meidän porukassa.
Vaiti tuijottaa ikkunastain,
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
QWERTY
Olen pelannut kymmeniä 3vs1, 3vs2 tai 2vs2 pelejä. Melkein kaikki on onnistunut hyvin. Yleensä on ollut molemmilla puolilla 3000pts yhteensä. On se kyllä vähä kivempaa olla vain 1vs1 tai 1vs2 mutta kannattaa kokeilla monellakin pelaajalla vaikka on se kyllä vähän puuduttavaa.
-
Goblin fan
En itse ole pelannut juuri olenkaan lun ei löydy pelikavereita kamalasti mutta asiaan jos ottaa kolmen joukkueen pelin niin sanotusti kaikki vastaan kaikki niin yksi seisoo vieressä ja kattoo että toiset tappelee ja kun on enää kaksi joukkuetta jäljällä joista toinen tappanut toisen joukkueen yksi niin sivustaseuranneella on kaikki jäljellä tai ainakin melkein ja toisella tyyliin kolme jätkää niin ei ole kovin reilua.
With Cannon, You Can.
-
Balrogofmoria
Kyllä on tullut pelattua. Joko 3vs3 tai 2vs2. Alussa ne ovat iha kivoja, koska siinä on monta kaveria pelaamassa samaan aikaan. Loppujen lopuksi yleensä se menee hirveään sääntönillitykseen, vaikkei normaalissa 1vs1 pelissä sellaista tulisikaan.
Kaikilla on aina 2000pts meidän moninpeleissä.
Kaikilla on aina 2000pts meidän moninpeleissä.
I'm a pacifist on acid trip.