Cannonin ampumisesta
Kyllä se vahinkoa tekee, ei siinä mitään. Ei sitä säännöissä pysty suoraan kieltämään, mutta pelihengen vastaista overguessaaminen on. Vastapelaajan typeryyttä asettaa joukot noin tykin eteen. Eikä tuo sinänsä ole overguessaamista.
Vaiti tuijottaa ikkunastain,
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
ruudun takana kasvot kuin puolikuu.
Varjo viikatteen, tumman vaatteen
Tiedän ettei se voi olla kukaan muu...
En minä ainakaan rupeis tossa kohti valittaa kun se cannon kuitenki näkee sen slanin, joka on niitten temple guardien keskellä.Qhayshu kirjoitti:Mutta sen verran vielä kysyisin tästä overguessaamisesta, että sitähän ei voi vastapelaaja tietää yritänkö minä cannonilla osua vaikka tuossa tekemässäni kaaviossa sauruksiin vai temple guardeihin ja slanniin(vaikka olen kohteeksi saurukset valinnutkin). No oletetaan kuitenkin että arvioin vahingossa sen verran saurusten(jotka näin ja valitsin kohteeksi) yli että se osuisi pelkästään temple guardeihin(joita en nähnyt) ja slanniin niin tämähän on nyt overguessaamista niin tekeekö tämä kuula kuitenkin vahinkoa niihin vai eikö se vain tee mitään vahinkoa? Koska eikö overguessaaminen ole kuitenkin sääntöjen vastaista?
- The Captain
- Valvoja
Ja koska tykillä täytyy kuitenkin valita suunta, johon ampuu, niin jos pelaaja osoittaa saurusrykmentin etumaista äijää ja sanoo tähtäävänsä siihen "vaikka 18", joka sitten pomppaa vähän yli ja osuukin tomppeikaartiin, ei siinä ole mitään valittamista. Tietysti, jos saurusrykmentti on 10" päässä ja kaveri "arvaa" 18 tuumaa, voisin jo hieman nyrpistellä. Sanotaan sitten suoraan, että ammutaan slannia, jos halutaan ampua sinne.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.